Kleurcode FN2 CW dashboard

Hier allle technische onderwerpen over het uiterlijk en innerlijk van de auto.
Post Reply
User avatar
bb2k10
Posts: 129
Joined: Mon Nov 18, 2013 8:09 pm

Kleurcode FN2 CW dashboard

Post by bb2k10 »

Goedendag heren/dames,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan niets vinden, tenminste niet het antwoord op mijn vraag. Ook onze grote vriend google heeft mij niets opgeleverd. Dus daarom stel ik de vraag hier.

Ik ben bezig met een pod meter houder, deze, nu is hij niet naar wens. De originele is van mugen maar daar steken ze uit (de meters) en dat vind ik persoonlijk niet mooi. Nu heb ik meters gevonden die dezelfde rode verlichting hebben als de rest van het interieur. En ik wil deze meters het liefst flushed hebben. De houder zegt dat zou geschikt zijn voor 60mm meters maar ik heb die van mij opgemeten en de opening zit tegen de 59mm aan. Nu zijn mijn meters maar 52mm en moet ik dus ietwat creatief zijn. Dit gaat allemaal wel lukken alleen dan moet de houder wel weer gespoten worden.

De vraag is dus welk kleurcode is het dashboard van een fn2 cw 2009 . De laatste optie die ik heb is langs een verfhandel gaan en daar de kleur te laten matchen, maar niet geschoten is altijd dus.

Ik hoor graag van jullie.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Kleurcode FN2 CW dashboard

Post by Rikky »

Vaak word een dashboard vanuit RAL kleuren bepaald omdat dit ABS is, nu weet ik niet hoe dit bij Honda zit. Daarnaast zit er in een dashboard nog een VDI structuur. dus de kleur kijkt anders omdat er op elke mm de schaduw op verschillende manieren opvalt.

Makkelijkste is toch om denk ik met een RAL kleurenwaaier aan de slag te gaan om het beste resultaat te behalen.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Post Reply