Bereikbaarheid

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Bereikbaarheid

Post by ITR DC2 »

Beste leden,

Sommigen onder jullie weten dit, maar velen ook niet.

Ik heb afgelopen zomer onverwacht een huis aangekocht. En ja mijn R'etje krijgt ook eindelijk zijn eigen 'huisje'. Vanaf maandag gaan we hier druk aan de slag. Heel leuk allemaal, maar ik heb helaas alleen de avonden en weekenden tot mijn beschikking om de nodige verbouwingswerkzaamheden uit te voeren. Het streven is om met de feestdagen klaar te zijn en ons 'normale' leven weer te hervatten.

Waarom vertel ik jullie dit. Als voorzitter zie ik het als mijn taak om jullie te informeren. Mijn bereikbaarheid zal hiermee slecht tot nihil zijn voor de club.
Uiteraard zijn de overige bestuursleden er ook nog en loopt voor jullie alles gewoon verder.

Wat doe ik wel:
Uiteraard zorg ik ervoor dat de fotokalender dit jaar nog verstuurd wordt aan degenen die deze besteld hebben. Daarnaast zal ik de algemene mailbox bijhouden. Vanaf januari kan ik mij weet volledig inzetten voor de club en komt de algemene ledenvergadering op mijn prioriteitenlijstje, zodat we volgend jaar weer een mooi nieuw clubjaar kunnen starten. Hopend op jullie begrip.
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

Re: Bereikbaarheid

Post by CTR-Asch »

Gefeliciteerd met de aankoop en succes met klussen.
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Re: Bereikbaarheid

Post by erwin »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Gr Erwin
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Bereikbaarheid

Post by ITR DC2 »

Dankjulliewel
User avatar
anton
Posts: 107
Joined: Tue Mar 18, 2014 11:51 am

Re: Bereikbaarheid

Post by anton »

Uiteraard ook namens mij gefeliciteerd !!!
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Bereikbaarheid

Post by RJB1988 »

Het volgende project dient zich aan! Nogmaals gefeliciteerd en veel succes met het klussen. Met jullie kennis en beroep zal het wel in een paleis uitmonden ;)
Post Reply