Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
voetbalboer87
Posts: 67
Joined: Tue May 20, 2014 5:13 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by voetbalboer87 »

Geen circuit, motorruimte poetsen... Jij hebt echt een tik van de molen gehad 😛
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

haha ga niet met de itr tussen de beunhazen in vrijrijden rijden nee, been there done that. Wellicht eens een avond sessie oid of iig wanneer het rustiger is :D Tik van de molen zeker gehad ja, maar dit keer is het denk ik de andere auto..
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Helemaal met je olieverhaal eens. En al helemaal als hij er altijd probleemloos op gedraaid heeft. Heb je olieverbruik?


Enneh, Rouke: wat is er mis met het poetsen van de motorruimte???
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Haha dat motorruim poetsen is een apart verhaal :') .. Dat wou ik nooit met mijn crx doen, ik was er altijd trots op..Maar had nooit zoiets van laat ik onder de kap eens show&shine maken. Gewoon onderhouden en hard gaan op de baan, toeren op de weg. Dus ik zei tegen Rouke ik vind dat onzin en ben geen "pop de hood yo" figuur..En ja dan weet je 't wel als ik dat nu met de itr dan weer wel doe :P Dont feed the trolls

Zit te twijfelen om olie druk en temp te nemen, alleen echt geen idee wat een nette plek is in een itr. A style vind ik niet zo geweldig, blijft er weinig over. Al vind ik t wel zo fijn om die bij te houden zeker met de 0w40. Eens kijken of daar een mooie oplossing voor is..
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by mrkeffo »

Lvd050 wrote:Haha dat motorruim poetsen is een apart verhaal :') .. Dat wou ik nooit met mijn crx doen, ik was er altijd trots op..Maar had nooit zoiets van laat ik onder de kap eens show&shine maken. Gewoon onderhouden en hard gaan op de baan, toeren op de weg. Dus ik zei tegen Rouke ik vind dat onzin en ben geen "pop de hood yo" figuur..En ja dan weet je 't wel als ik dat nu met de itr dan weer wel doe :P Dont feed the trolls

Zit te twijfelen om olie druk en temp te nemen, alleen echt geen idee wat een nette plek is in een itr. A style vind ik niet zo geweldig, blijft er weinig over. Al vind ik t wel zo fijn om die bij te houden zeker met de 0w40. Eens kijken of daar een mooie oplossing voor is..


Ik heb die van mij gewoon in t midden van t dash geplakt bovenop. Ik zat destijds met zelfde dilemma ik neem hèt maar voor lief dat je de draden ziet maar ideale kijk positie en ja makkelijk weer weg te halen. Succes met plekje vinden.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Ik ga voor zuignapjes á la Blitz.
User avatar
H8TER
Posts: 180
Joined: Sun Feb 16, 2014 12:48 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by H8TER »

https://www.tegiwaimports.com/tegiwa-gauge-pod-dial-holder-integra-dc2-rhd.html
Is dit nix?
Anders zo din houder bij/onder/boven/inplaats van je radio
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km :biggrin: ,903km(2018)
854km (2019)
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Thanks voor de link! Idd dat is een nette oplossing. Bij de radio is wel wat laag, en wil ooit wel een dubbel din schermpje. Kan je dat paneeltje van 't klokje er zo uit krijgen? Heb er nog niet naar gekeken in de auto.
User avatar
H8TER
Posts: 180
Joined: Sun Feb 16, 2014 12:48 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by H8TER »

Klokje kan je er idd zo uit wippen. Heb de mijne er uit gehaald ding is/was toch niet af te lezen overdag...
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km :biggrin: ,903km(2018)
854km (2019)
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Zal er binnenkort eens naar kijken :)

Nog een dingetje die ik wil aanpassen aan de auto deze winter, de shortshifter. Er zit nu een buddyclub shifter gemonteerd met skunk2 pookknop (OEM spullen erbij gekregen) en vind het niet fijn schakelen, het liefste heb ik de shifter ietsje hoger in de auto en is de slag eigenlijk oem. Iemand ervaring met goede shifters? Of kom ik uit bij een verstelbare Ktuned? Ik vind die er niet heel erg mooi uit zien..


Onderstaand een k-tuned, de hoogte is wel zo'n beetje wat ik zoek, weet alleen niet of ik het mooi vind.. OEM look heeft over 't algemeen meer mijn voorkeur, misschien is deze buddyclub verlengen een optie. Voor de hoogte en slag verlengen...

Image
User avatar
H8TER
Posts: 180
Joined: Sun Feb 16, 2014 12:48 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by H8TER »

ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km :biggrin: ,903km(2018)
854km (2019)
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by boikel »

Knite Force wrote:Ik ga voor zuignapjes á la Blitz.


+1

Image
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Heb jij ze? Ik kan de originele nergens meer vinden!
Tha Bla
Posts: 351
Joined: Thu Apr 03, 2008 10:19 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Tha Bla »

Als de Blitz er niet meer zijn kan je ook een PLX meter nemen, deze heb ik met een tomtom houder aan met voorraam vast zitten.
http://www.skyline-forum.de/attachment.php?attachmentid=15625&d=1331148297
Niet alleen voor AFR maar ook olie temp en druk mogelijkheden, zelfde idee maar dan anders.

Als je behoefte aan hebt kan ik een foto maken en op internet zetten.

Grts MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by boikel »

Ja, zitten er nu een jaar of 5 in. Kan ze nu ook niet meer vinden, ook niet op blitz.co.jp dus beng bang dat ze niet meer gemaakt worden. Misschien dat er op ebay wat langs komt.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Dat houd ik al zooooo lang in de gaten...

Thanks Marcel, foto altijd welkom
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Niet verwacht, maar hier is al de eerste 'update'.

Vlak na aanschaf wat zoeken en research doen kreeg ik kennis van de optionele side skirts van de ITR DC2, evenals de 'valences' op de achterbumper. Ik was direct verkocht! Echt een nette toevoeging op het uiterlijk imo, dus die spullen moesten er komen vóór volgend jaar. Niet lang zoeken kwamen OEM Honda skirts voorbij met valences van abs. De oude van Yoram, heb ze van Remco. Super blij mee! Replica was geen optie ivm pasvorm, wil alleen nette spullen op de auto :) Dus die kan ik netjes prepareren en laten spuiten deze winter.

Ook zag ik het fenomeen 'gurneyflap'. Ik hou wel van een deels 'racy' uiterlijk, maar wil de integra ook wel graag zoveel mogelijk origineel look houden. Ah goed, toch gekocht omdat ze nog best lastig te krijgen zijn. Pasvorm is simpelweg ruk, maar dit valt evt wel aan te passen met glasvezel en opnieuw dremelen. Nog niet zeker of ik deze op de auto wil, hier wacht ik even mee tot volgend jaar wanneer ik hem goed kan bekijken buiten.

Image

Image

Image

zoals te zien, zit aan de zijkant er een totaal verkeerde vorm in. De punt vorm. Dit kan ik wel opnieuw dichtmaken en de ronde spoiler vorm eruit dremelen zodat hij wel goed zit, eerder komt hij niet op de auto :P Ah goed, dat is dus ff afwachten.

Vandaag de olie gewisselt, auto op 4 steunen gezet van de grond en 2 vochtvreters in 't interieur gezet. /Wintermode on

De Tein's cleanen, wat corrosie plekjes onder de auto behandelen.. Het standaard winterwerk kan beginnen.. Maar met plezier :)

http://s831.photobucket.com/user/Leonvandalen/media/Mobile%20Uploads/20141125_155907_zpsccxncxs4.jpg.htmlImage
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Knite Force »

Sweet dreams!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Rikky »

Nice, ik weet niet van welk materiaal die gurneyflap is, maar als het ABS is dan is glasvezel het verkeerde materiaal om hem te repareren...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Lvd050
Posts: 54
Joined: Sat Nov 08, 2014 7:14 pm

Re: Leon's Integra Type R Dc2 Milano Red

Post by Lvd050 »

Glasvezel Rikky
Post Reply