20-09-2014 | Picture that R | Explore it yourself!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
Roog91
Posts: 111
Joined: Mon Aug 26, 2013 11:15 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Roog91 »

Ik weet niet wat de Max kilometer range is maar een autoweek fotograaf raad ons le cap blanc nez aan in Frankrijk.


De foto's die ik gemaakt heb zijn te vinden op:
http://www.flickr.com/photos/roogs-photos/
Foto's die ik gemaakt heb kan je vinden op http://www.flickr.com/photos/roogs-photos
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Bubbels** »

Cap blanc nez is heel mooi :) Wij hebben daar vorig jaar in de buurt nog foto's van de EP3 gemaakt, rustig en een prachtig uitzicht over de Noordzee!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by ITR DC2 »

Dat ziet er inderdaad gaaf uit, maar dat is voor de meeste toch meer dan 3-4 uur enkele reis en niet te doen in een dag. Dat vereist nog meer organisatie, maar zou wellicht een mooi idee zijn voor volgend jaar. Als daar animo voor is, dan wel met overnachting denk ik.
User avatar
Roog91
Posts: 111
Joined: Mon Aug 26, 2013 11:15 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Roog91 »

Dichterbij is idd dan beter ja. Word nog even doorzoeken dus. Maar dat gaat vast lukken ;-)


De foto's die ik gemaakt heb zijn te vinden op:
http://www.flickr.com/photos/roogs-photos/
Foto's die ik gemaakt heb kan je vinden op http://www.flickr.com/photos/roogs-photos
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Raymond en Liset »

Wij zijn ook van plan om te komen.
De ATR zal dan net terug zijn van de uitgebreide poetsbeurt. :cool:
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by RJB1988 »

Al iets bekend over de locatie?
User avatar
Tharmas
Posts: 79
Joined: Wed May 29, 2013 9:07 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Tharmas »

Ik zou ook graag komen. Zaterdagen zijn meestal lastig, maar dit is gelukkig de laatste zaterdag van mijn vakantie ;) Weet nog niet zeker of de vriendin mee gaat...
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by ITR DC2 »

Ik heb me de laatste weken druk bezig gehouden met het vinden en bezoeken van geschikte locaties, het leggen van contacten enz. Helaas willen ze werkelijk overal geld voor hebben en de goedkoopste locatie vraagt maar liefst 3000,- (OMG). Hier had ik heeeeeel graag met jullie naartoe willen gaan.

Ik blijf nog verder zoeken, maar heb vooralsnog een locatie in Antwerpen op het oog en aangezien we dan toch heel dichtbij zijn is het misschien toch leuk om ook Doel mee te nemen in de dag.
Mocht ik nog iets vinden in de tussentijd horen jullie dat uiteraard. Ik zal zorgen dat ik uiterlijk een week voor onze meet de definitieve routes etc kan uitsturen.

Heeft iemand nog een briljant idee....... :) die zijn altijd welkom.
HarryKTM
Posts: 86
Joined: Sun Jun 01, 2014 11:05 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by HarryKTM »

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Juist dat weekend heb ik het jaarlijkse "buitenland-weekend" met ons motorclubbie.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by RJB1988 »

ITR DC2 wrote:Ik heb me de laatste weken druk bezig gehouden met het vinden en bezoeken van geschikte locaties, het leggen van contacten enz. Helaas willen ze werkelijk overal geld voor hebben en de goedkoopste locatie vraagt maar liefst 3000,- (OMG). Hier had ik heeeeeel graag met jullie naartoe willen gaan.

Ik blijf nog verder zoeken, maar heb vooralsnog een locatie in Antwerpen op het oog en aangezien we dan toch heel dichtbij zijn is het misschien toch leuk om ook Doel mee te nemen in de dag.
Mocht ik nog iets vinden in de tussentijd horen jullie dat uiteraard. Ik zal zorgen dat ik uiterlijk een week voor onze meet de definitieve routes etc kan uitsturen.

Heeft iemand nog een briljant idee....... :) die zijn altijd welkom.


Wat ontzettend goed van je dat je hier zoveel tijd in steekt! En balen idd dat de interessante locaties $$$ kosten.

"Doel" moest ik even Googlen, lijkt me ook erg mooi om wat plaatjes te schieten. Nu nog hopen dat het weer zo goed blijft...
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Bubbels** »

Ik vind nog steeds dat er eens gek gedaan mag worden en een roadtrip naar Calais moet kunnen :cool:
Hier in de buurt is bovendien een supergezellig cafeetje uitgebaat door een Honda fanaat die de dag van zijn leven zou hebben als er daar gestopt wordt met een ganse hoop Type R's :p
User avatar
pyrofreak666
Posts: 211
Joined: Sun May 02, 2010 11:17 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by pyrofreak666 »

Ik ga vermoedelijk ook mee. Er zijn toch wel openbare locaties waar je leuke foto's kan schieten. Dan kost het niets en kan het geld voor wat eten/drinken gebruikt worden...

Het Botlek/Europoort/Maasvlakte gebied is daarvoor bijvoorbeeld uitermate geschikt. Bezoekje landtong Rozenburg en Maaslandkering, ritje Maasvlakte en fotosessie Maasmond, Dan met de pond naar Hoek van Holland, wat haventjes aandoen zoals Maassluis en vlaardingen... Alles (behalve pond) gratis. ;-)
User avatar
anton
Posts: 107
Joined: Tue Mar 18, 2014 11:51 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by anton »

Helaas kan ik niet mee :mad: , volgende keer hoop ik wel. Lijkt mij gezellig collega type R rijders te ontmoeten. Volgende week zaterdag bij Hontec alvast een kennismaking met een aantal leden :)

Wel een aantal tips:

Wijk bij Duurstede ----> mooie kasteel, vestingswallen, rivier de lek--> allemaal type R's op een pont (lijkt mij gaaf op de foto staan)

Heusden ---> oude vestingswallen, prachtige middeleeuwse bebouwing, hele mooie lokatie.

Zomaar een paar suggestie. iig veel plezier allemaal, zie de foto's wel verschijnen ;)
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by Vtequila »

Gaat dit nog door op 20 september ? Aangezien er nog geen locatie bekend is
- Rise 'n Shine! -
User avatar
bb2k10
Posts: 129
Joined: Mon Nov 18, 2013 8:09 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by bb2k10 »

Vtequila wrote:Gaat dit nog door op 20 september ? Aangezien er nog geen locatie bekend is


Ben ik ook benieuwd naar....
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by RJB1988 »

Uiterlijk een week van tevoren krijgen we route etc, zoals Wendy hiervoor heeft opgemerkt. Dus tuurlijk gaat het door :)
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by ITR DC2 »

Het gaat zeker door. Ik heb zaterdag tijd gereserveerd om hieraan te werken.
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Locatie ntb

Post by itr assen »

Ben benieuwd wat de lokatie wordt.
Graag wil ik mij ook nog aanmelden.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Explore it yourself!

Post by ITR DC2 »

Explore it yourself!

Dat wordt het motto van Picture that R 2014. De locaties en route krijgen alle deelnemers per mail toegestuurd + wetransfer.
Eerste post bijgewerkt. Check even of je op de lijst staat (of eraf wil), dan pas ik dit aan.

Graag wil ik alle deelnemers vragen om gezamenlijk een plek in den lande af te spreken. Niet iedereen komt uit dezelfde richting en ik kan me voorstellen dat er ook mensen afzonderlijk rijden (zoals ik :p ).


Mocht je de mail en/of wetransfer nog niet ontvangen hebben, laat me dit even weten!
Als je onverhoopt toch niet meegaan, laat dit tijdig weten, zodat we niet onnodig op je hoeven te wachten.


Ik heb er zin in!
User avatar
bb2k10
Posts: 129
Joined: Mon Nov 18, 2013 8:09 pm

Re: 20-09-2014 | Picture that R | Explore it yourself!

Post by bb2k10 »

Bij deze meld ik mij af. De afstand word me dan net wat te gek.
Locked