Forum.

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Forum.

Post by Rikky »

Het is nu bijna 10 weken geleden dat de leden vergadering is geweest.
Daarop werd er beloofd dat binnen 2 weken de website zou draaien op een nieuwe server, nu weet ik niet of dat dit al is gebeurd. Maar er werd daarbij beloofd dat de website sneller zou zijn.

Sorry ik heb maar 1 uur pauze, en als ik wil kijken op de site dan word dat redelijk krap.

Ik vind het dan ook zeker NIET netjes dat hier door het bestuur niks van is gemeld waarom het nu al 2 maanden langer heeft moeten duren, met de nog onbekende tijd die gaat volgen dat het forum ongelofelijk traag is.

Ik praat nu vanuit mijzelf en niet vanuit een ander persoon. Ik weet niet of er mensen bij mij zullen aansluiten, maar dit is mijn mening.

Rikky.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Forum.

Post by Ray1990 »

Ik snap je frustratie, en ik heb het zelfde probleem. Ik verwacht antwoord van Lucas/Laurens.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Forum.

Post by Rikky »

We zijn nu een week verder, is er nou geen 1 bestuurslid die ook maar heeft gedacht te reageren.

Gewoon schandalig dit...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Forum.

Post by RJB1988 »

Sterker nog: ik benader het forum via een browser op mijn mobiel en had voorheen nergens last van. Maar sinds kort is de snelheid ook op mijn telefoon drama.

Communiceren blijkt erg lastig te zijn...
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Forum.

Post by mrkeffo »

Ik vind het ook klote en kan er ook niks aan doen.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Forum.

Post by LaurenZ »

Ik ben er mee bezig, het schiet alleen niet zo ver op als dat ik zou willen.Mocht alles goed gaan, zijn we in de loop van volgende week over.Rikky, Raymond zn reactie is vanuit zijn positie als bestuurdslid. dus een reactie heb je wel degelijk gehad. Niet vanuit de best betrokken personen, maar wel vanuit het bestuur.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Forum.

Post by Rikky »

Sorry ik kan nog niet aan Raymond zijn status zien dat hij bestuurslid is, dus daarop ook mijn reactie.

Ik wens je succes met het overzetten van het forum! En bedankt voor de duidelijke reactie!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Post Reply