TEGS & FRIENDS CAMPING MEET De Witte Vennen

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

TEGS & FRIENDS CAMPING MEET De Witte Vennen

Post by Hondablogger »

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest en het is ook al vrij kort dag om dit te melden. Maar mochten jullie zin hebben om ons te vergezellen de vrijdag of zaterdag voor HONDAFEST in Venlo dan zijn jullie van harte welkom op onze camping. Vorig jaar hebben we dit als INTEGRA ONLY initiatief voor het eerst gedaan en dit jaar maken we er gewoon twee dagen van en trekken we het wat breder naar de Type R club.

Het is geen commercieel gebeuren overigens, mocht dit op reclame lijken. De TEGS & FRIENDS MEET is puur bedoeld om een paar dagen gezelligheid te hebben.

Aanmelden kan hier tot donderdag a.s. http://www.hon41.com/tegs

Hieronder onze planning:

Programm
Vrijdag: aankomst vanaf 17:00

Zaterdag: het plan is om naar de Stockcar F1 en V8 Supercars te gaan kijken die op zaterdag op het circuit van Venray bijeenkomen voor de Battle of the Midlands. Dit nieuw aangelegde circuit bevind zich op ca 5 minuten rijden van de camping. Dus geen hoogtoerige VTEC maar ouwerwetse V8 powerrrr. Een vriend van me rijd mee in de Stockcar F1 en gaat een nieuwe V8 Supercar uitproberen.

We could all have diner afterwards.

Zondag HondaFEst

Op de camping zijn gasten welkom maar er zal entree worden gevraagd (5,-)

Rules / regeln / regelen
BEHAVE YOURSELF! You don't have to prove anything to us. You already are our brother or sister ;)
GEDRAAG JE! Je hoeft niks te bewijzen, je bent al een van onze broeders of zusters ;)
an die Deutsche bruder und geschwister brauch ich das gar nicht zu sagen ;)

Contact Robert: +31 0 6 55 55 53 73
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: TEGS & FRIENDS CAMPING MEET De Witte Vennen

Post by Ray1990 »

Lijkt me leuk, misschien volgend jaar ;)
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: TEGS & FRIENDS CAMPING MEET De Witte Vennen

Post by Rikky »

Kijk, Robert was me voor...

Kop op jongens! Vorige jaar een mega succes! Dit jaar proberen wij als organisatie minimaal het zelfde te behalen!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked