Interesse rollenbankmeting?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
User avatar
RC Power
Posts: 99
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:20 pm

Interesse rollenbankmeting?

Post by RC Power »

Is er iemand die de behoefte heeft zijn / haar auto binnenkort op de rollenbank te hebben?

De reden van deze vraag is omdat ik in oktober met een 3-tal clubs een dag geprikt heb dat we rollenbank metingen kunnen maken op een 4WD bank. Hieruit krijg je uiteraard je vermogen / koppelkromme en bijhorende grafiek uit.
Deze dagen zijn eigenlijk bedoeld om puur dit te meten, als basis voor verdere upgrades, om te kijken wat upgrades voor nut hebben gehad of om te kijken wat de auto nog levert.

Heel simpel principe, kost je 60,- en voor die prijs heb je (mocht je willen blijven) de hele dag koffie/thee met cake en een lunch voor de inzittenden van de auto.

Ga er geen lang verhaal van maken verder, mocht er iemand zijn die geïnteresseerd is, stuur me ff een berichtje voor nadere informatie.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Interesse rollenbankmeting?

Post by LaurenZ »

Hoi.

Met name de evo club toch ?
Wij hebben aankomend weekend onze eigen rollerbank meet ;)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
RC Power
Posts: 99
Joined: Sat Sep 08, 2007 7:20 pm

Re: Interesse rollenbankmeting?

Post by RC Power »

Van oorsprong vanuit de Evo club inderdaad. Daarnaast samen met de Skyline Club, SX-en, Supra's en RX-7's.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Interesse rollenbankmeting?

Post by RJB1988 »

RC Power wrote:Van oorsprong vanuit de Evo club inderdaad. Daarnaast samen met de Skyline Club, SX-en, Supra's en RX-7's.


Skylines??!! Laat svp weten waar en wanneer het is, dan ben ik erbij (als dat mag ;)
Post Reply