25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by RJB1988 »

ferralex wrote:Hoi,

Ik hoop dat het geen probleem is als mijn 2 dochters ook meekomen. Ze zijn 16 en 13 jaar oud. Dit betekent dus Sandor +3 personen. Mijn dochters spreken goed Nederlands, ze helpen ons om te communiceren. ;)

tot morgen!


Gezellig, ik heb mijn neefje van 11 (dacht 10) bij me, moet toch iemand navigeren :)
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: 25 augustus 2013 - Picture that R

Post by JDMTEG »

ferralex wrote:thanks!I will find it!


mugske wrote:ja da weet ik... die ga ik spijtig genoeg moeten missen... maar wat voor werk moet je dan doen? baancomissaris?


Nee geen baancommisaris. Onze firma plaatst op elke, bijna elke, F1 wedstrijd de reclamepanelen die jij thuis op tv ziet. We doen dat in opdracht van Bernie himself en in samenwerking met FOM (Formula One communications) De mensen die alles in beeld brengen.
We hebben per circuit ongeveer 2 weken de tijd om alles in gereedheid te brengen.
Nu, een paar uur voor de race zijn er nog steeds collega's bezig met veranderingen aan te brengen zoals hier en daar wat schilderingen te retoucheren waar bandensporen op zitten. Zelfs nu het regent zoeken ze naar een oplossing om te verven op het circuit. Een moeilijke zaak maar het moet gewoon gebeuren.
Bij momenten is het een rustige job maar het echte werk begint pas na de race morgen. Zodra de race gedaan is beginnen we met afbreken. Tegen dinsdag staat alles klaar om door te reizen naar Monza. Zo gaat het verder tot (onze) laatste race in Texas.
De race's die we niet doen zijn voor dit jaar, Australië, Canada, Monaco, Japan (helaas) en Brazilië. Al de rest wel. Dus er komen binnenkort nog wel enkele leuke aan.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by RJB1988 »

we zijn inmiddels 300 (denk ik) whatsapp berichten verder. stuur mij een pm met je 06 als je aan de groep toegevoegd wil worden.


Heb er zin in, ondanks paar regendruppels!
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: 25 augustus 2013 - Picture that R

Post by RJB1988 »

JDMTEG wrote:Nee geen baancommisaris. Onze firma plaatst op elke, bijna elke, F1 wedstrijd de reclamepanelen die jij thuis op tv ziet. We doen dat in opdracht van Bernie himself en in samenwerking met FOM (Formula One communications) De mensen die alles in beeld brengen.
We hebben per circuit ongeveer 2 weken de tijd om alles in gereedheid te brengen.
Nu, een paar uur voor de race zijn er nog steeds collega's bezig met veranderingen aan te brengen zoals hier en daar wat schilderingen te retoucheren waar bandensporen op zitten. Zelfs nu het regent zoeken ze naar een oplossing om te verven op het circuit. Een moeilijke zaak maar het moet gewoon gebeuren.
Bij momenten is het een rustige job maar het echte werk begint pas na de race morgen. Zodra de race gedaan is beginnen we met afbreken. Tegen dinsdag staat alles klaar om door te reizen naar Monza. Zo gaat het verder tot (onze) laatste race in Texas.
De race's die we niet doen zijn voor dit jaar, Australië, Canada, Monaco, Japan (helaas) en Brazilië. Al de rest wel. Dus er komen binnenkort nog wel enkele leuke aan.


Cool!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by LaurenZ »

Cool werk Koen.

wij cruisen nu over de a2. Tot zo allemaal
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
mugske
Posts: 106
Joined: Thu Nov 11, 2010 8:17 am

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by mugske »

Image

Image

Image

Image

Image

Een paar foto's van mij ;) thx for the day

volgende link ook te zien, oh ja TRR DC2 thx for the logo add en resize ;)

https://www.dropbox.com/sh/nybszszlcbrz957/WK-YW-r6iO
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Ray1990 »

was een leuke gezellige dag en weer nieuwe mensen ontmoet :) , enigste minpunt is dat ik een beetje enthousiast over een 'bult' (een dikke vette kei) heen reed waardoor me brace behoorlijk wat schade heeft opgelopen. Ik twijfelde nog om deze eraf te halen, nou, ik twijfel niet meer, deze ruk ik z.s.m. ervanaf haha :) .
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by CTR-Voorburg »

Hallo allemaal, weer een leuke en gezellige meeting gehad gisteren en wat een prachtige locatie was het voor de foto's

Wendy bedankt weer voor de prima organisatie!

Foto's volgen weer z.s.m.
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Bubbels** »

Zag er top uit! Hele mooie foto's :)
Nasty
Posts: 94
Joined: Thu May 08, 2008 5:07 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Nasty »

Knappe foto's op een geweldige locatie. Ik was daar die dag met een groep en gids, en was wel eens leuk om zowat compleet onverwacht een hoop knappe honda's te spotten ;)
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Rikky »

Geweldige dag weer!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
mugske
Posts: 106
Joined: Thu Nov 11, 2010 8:17 am

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by mugske »

hey ray, dat was idd kl*te he die tumor dat daar uitstak... we hadden het allemaal net te laat gezien :'( hopelijk heb je niet teveel kosten maar gelukkig was het je carter niet ;)
Het was een heel gezellige dag..... alleen die belgische croque.... kon beter :p maar we houden er rekening mee dat het bijna geen geld heeft gekost en dat het allemaal vrijwilligers waren, dus de dag was TOP!!!
gezellige mensen (en ik als enige belg :p ) en geen rivaliteit of dikkenekken. en dat vind ik de max!

Wat ik zeker niet mag vergeten vertellen is dat de organisatie (Wendy dus) haar uiterste best heeft gedaan alles is netjes verlopen..... alleen had ik opeens door dat het al 14u was eneuh.... shit die zijn al gaan eten :p

De afsluiter bij de "frietchinees" of was het de frietmijn :p was ook heel gezellig, even napraten en gedachten uitwisselen top!
En een heel goed idee was van.... (ben het vergeten :p ) om een whatsapp groep aan te maken.

ik kijk uit naar een volgende... misschien weet ik nog wel locatie's maar het mag niet te ver van NL zijn he sommige mensen hebben echt wel de moeite gedaanom ver te rijden ik denk dat Erwin de meeste km's achter de kiezen heeft met een totaal (heen en terug) 653km dan martij 480km dan vincemet iets meer dan 400km en ik net geen 400km.

Het is leuk dus om te weten wie er aan de andere kant zit.

Tot later mensen, And don't forget to photoswap!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by LaurenZ »

Was een super dag. Rob en ik waren rond half 11 weer thuis en toen maar brak mn bed in gegaan.
Wendy bedankt voor de organisatie !

Mijn foto's zal ik in de loop van de week posten

Voor hen die er volgende week zaterdag ook bij zijn. tot volgende week !
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by CTR-Voorburg »

Hé Belgische vriend, je vergeet dat ik er ook bijna 500 km erop heb zitten (na wat verkeerd rijden naar Eindhoven) om Vincent af te zetten.
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by mrkeffo »

Heb echt een super dagje gehad. Eenmaal thuis was ik wel aardig brak haha. Ik ga vanavond eens wat foto's uitzoeken denk ik haha. :)
User avatar
mugske
Posts: 106
Joined: Thu Nov 11, 2010 8:17 am

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by mugske »

CTR-Voorburg wrote:Hé Belgische vriend, je vergeet dat ik er ook bijna 500 km erop heb zitten (na wat verkeerd rijden naar Eindhoven) om Vincent af te zetten.


lol ik kan alleen maar opsommen wat ik gezien heb op whatsapp ;)
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Martin.O »

ziet er goed uit,dat word een mooie calender
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by ITR DC2 »

Regels mbt. het gebruik van de foto's:

Een vertoning van een der foto’s genomen op het terrein dienen voorzien te zijn van het be-mine logo.
Een vertoning van een der foto’s genomen op het terrein dienen te vermelden dat deze genomen zijn op de mijnsite van Beringen.
Indien de foto’s voor commerciele doeleinden worden gebruikt zal er alsnog een vergoeding van 500,- worden betaald.

Ik moet dit zelf ook nog doen hoor, was overenthousiast gisteravond, maar het is onderweg.

Ik stel voor dat iedereen de foto's via wetransfer naar mij stuurt, we moeten deze namelijk nog voorzien van het be-mine logo (waar we te gast waren). Als jullie de foto's openbaar gebruiken, vermeld hier dan de locatie bij. Ik zal al onze foto's voorzien van het logo, mocht je dit onverhoopt zelf willen doen stuur dan even een pb, zodat we hier afspraken over kunnen maken (bv. afmeting en locatie).
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by Ray1990 »

ITR DC2 wrote:Regels mbt. het gebruik van de foto's:

Een vertoning van een der foto’s genomen op het terrein dienen voorzien te zijn van het be-mine logo.
Een vertoning van een der foto’s genomen op het terrein dienen te vermelden dat deze genomen zijn op de mijnsite van Beringen.
Indien de foto’s voor commerciele doeleinden worden gebruikt zal er alsnog een vergoeding van 500,- worden betaald.

Ik moet dit zelf ook nog doen hoor, was overenthousiast gisteravond, maar het is onderweg.

Ik stel voor dat iedereen de foto's via wetransfer naar mij stuurt, we moeten deze namelijk nog voorzien van het be-mine logo (waar we te gast waren). Als jullie de foto's openbaar gebruiken, vermeld hier dan de locatie bij. Ik zal al onze foto's voorzien van het logo, mocht je dit onverhoopt zelf willen doen stuur dan even een pb, zodat we hier afspraken over kunnen maken (bv. afmeting en locatie).


daarom plaatste ik nog niks :P ik wil graag het logo in ontvangst willen nemen (en dan ook de plaats). ik stuur je een pm.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: 25 augustus 2013 - Type-R Club goes Mining

Post by ITR DC2 »

Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd ;)
Locked