JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Is het algemeen dat het bezoekersaantal laag ligt dit jaar? Het weer schijnt ook al niet te denderend te gaan worden...
Voor ons is het een goeie 450km (enkel, dus 900 in totaal) rijden, zie het niet zitten om deze afstand te doen als dan blijkt dat het magertjes is.
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by CTR-Voorburg »

Ik ga zeker niet als het bij 5 á 6 man/vrouw blijft, dus nogmaals zeer teleurstellend de opkomst dit jaar!!
Ook voor mij is ruim 225 km heen en 225 km terug!
Dickiecrx-vt
Posts: 187
Joined: Tue Apr 03, 2007 12:05 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Dickiecrx-vt »

Na 9 edities te hebben bezocht kunnen we helaas dit jaar niet bij het Japanse Autofestival aanwezig zijn.
Dit door diverse redenen en een aanmerking van de Time Attack organisatie.
Jullie zullen dus de Motul Civic moeten missen.

Image
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by LaurenZ »

Ik denk persoonlijk dat de controlles afgelopen keer op Assen een groot aantal mensen aan het denken hebben gezet.
Mocht de 4 overgebleven auto's nog steeds willen staan. Dat kan. Staan we gezellig bij elkaar onder de naam efella alleen.

Eigen paddock plek met 4 auto's is wat overkill namelijk ;)


Edit: hoor net dat Ray niet komt. als Wim ook thuis blijft zijn dat er nog maar 3 :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Ray1990 »

LaurenZ wrote:Ik denk persoonlijk dat de controlles afgelopen keer op Assen een groot aantal mensen aan het denken hebben gezet.
Mocht de 4 overgebleven auto's nog steeds willen staan. Dat kan. Staan we gezellig bij elkaar onder de naam efella alleen.

Eigen paddock plek met 4 auto's is wat overkill namelijk ;)


Edit: hoor net dat Ray niet komt. als Wim ook thuis blijft zijn dat er nog maar 3 :)


Ik ben er zowiezo, ik heb individuele paddock plaats, maar op een stand is altijd leuker :) en Efella ken ik wel via JDMautoparts.
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by CTR-Voorburg »

Helaas, moet ik ook verstek laten gaan!

Met deze opkomst zie ik het niet zitten om te komen, jammer maar hopelijk is de animo volgend jaar beter!
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Hier nog altijd twijfel omwille van het weer. 450km in de regen zie ik ook niet zitten met de EP3...
Weet iemand of je met een clubkaart ook nog entreetickets ter plaatse kunt kopen?
De beslissing om al dan niet tot in Assen te rijden zal waarschijnlijk pas maandagvroeg vallen :p
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Ray1990 »

Ik sta bij Monkeyrollers/ohyeahtrackteam met me broer
User avatar
opperbeun
Posts: 127
Joined: Sat Apr 21, 2012 5:22 am

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by opperbeun »

Was wel weer gezellig stond samen met civicep3 op de individuele paddock.
Jammer dat de club niet aanwezig was.
Honda civic EP3 wroemmmm wroemmmm;)
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Wij hebben deze morgen om 4u dan toch besloten om de 900km af te leggen. Geen spijt van gehad!
Enkel jammer van het rotte weer hier in België, zo goed als constant in de regen gereden :( Was gelukkig hoofdzakelijk motregen...
In Assen zelf viel het weer een stuk beter mee gelukkig, stonden veel ferme wagens en ook de time attack was de moeite om te zien!
Kleine citroën die niet op de baan kon blijven was echt lachen :p
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

Ik ben benieuwd hoe mijn auto klinkt was ie erg hard?
Zwarte DC2, semi pro.

Ik werd helaas gediskwalificeerd omdat mijn tijden te snel waren maar goed er zijn ergere dingen
User avatar
encho
Posts: 94
Joined: Sun Oct 21, 2012 11:14 am

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by encho »

Ik heb me rot gelachen om die kleine Citroën, elke keer weer bij de laatste bocht eraf haha!
Het was zeker de moeite waard om te gaan, het weer hield zich goed en de time attack was zeer vermakelijk.

Als trotse eigenaar van een DC2 genoot ik van elke Honda eigenlijk die langsvloog, die zwarte ITR klonk wel lekker hoor dutchfv! En hij was niet ERG hard als die Civics en vooral die Nissan's met turbo waren veel harder. Die turbo CRX's waren ook rap.

Wat ook mooi was om te zien was de Civic Type R uit Duitsland (FD2), had ik ook graag even op het circuit zien rijden.

Veel foto's heb ik niet, wel wat video's die zal ik vanavond uploaden.

Kijk alweer uit naar Honda Fest! :cool: Dan ook maar kennis maken met wat leden hier!
Blood, sweat and gears. Life in between the racing stripes.
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Geluid van de integra viel inderdaad goed mee in vergelijking met die Nissans, damn die waren luid!
De FD2 is regelmatig te zien op meetings in België en Nederland, stond ook op DUMP'd en AVB Asian Nationals vorig jaar. Kerel heeft ook nog een kameleon blauwe EK http://www.ekhatch.com/2008/11/15/german-chameleon-ek/
Wij hebben ook geen foto's genomen, maar zou er wel graag vinden van de EP3. 'k Heb nog geen enkele foto op de nieuwe velgen :(

Honda Fest gaan we normaal ook naartoe, als de EP3 niet meer zo trilt tenminste... Sinds de 18" velgen erop zitten heb ik het gevoel dat mijn auto een vibrerende massagestoel is.
Alles trilt: stuur, gaspedaal, stoelen, dashboard, deuren,... En ik heb geen idee van de oorzaak :(
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Ray1990 »

Bubbels** wrote:Geluid van de integra viel inderdaad goed mee in vergelijking met die Nissans, damn die waren luid!
De FD2 is regelmatig te zien op meetings in België en Nederland, stond ook op DUMP'd en AVB Asian Nationals vorig jaar. Kerel heeft ook nog een kameleon blauwe EK http://www.ekhatch.com/2008/11/15/german-chameleon-ek/
Wij hebben ook geen foto's genomen, maar zou er wel graag vinden van de EP3. 'k Heb nog geen enkele foto op de nieuwe velgen :(

Honda Fest gaan we normaal ook naartoe, als de EP3 niet meer zo trilt tenminste... Sinds de 18" velgen erop zitten heb ik het gevoel dat mijn auto een vibrerende massagestoel is.
Alles trilt: stuur, gaspedaal, stoelen, dashboard, deuren,... En ik heb geen idee van de oorzaak :(


Ik was ook aanwezig, kheb met laurens gesproken. Goede eerste indruk ;) . Verder heb ik ook opperbeun en ctr voorburg gezien (als ik de 2e goed heb). Toch wel leuk om te zien dat iedereen een eigen stijl heeft :) .

@bubbels... kheb je niet gezien volgens mij, kheb wel een belgische ctr gezien met zwarte wedsports velgen.. was ook erg mooi.

Al met al was het niet erg druk maar toch een goede opkomst, zonde dat de club er niet stond. Waarschijnlijk ga ik ook naar hondafest, nog even kijken wie mee wilt rijden dat stukkie van zoetermeer naar venlo.
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Die CTR met Wedssports is van mij ;)
User avatar
encho
Posts: 94
Joined: Sun Oct 21, 2012 11:14 am

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by encho »

Ik miste eigenlijk 1 auto: Lexus LF-A.
Blood, sweat and gears. Life in between the racing stripes.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Ray1990 »

Bubbels** wrote:Die CTR met Wedssports is van mij ;)


foto werkte niet, zie volgende post..
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Ray1990 »

Bubbels** wrote:Die CTR met Wedssports is van mij ;)


toch wel, ik wist het niet cker (ik dacht dat je andere spoiler had ;P). Mijn vriendin en ik vinden het wel een hele strakke voiture!

Image
Dickiecrx-vt
Posts: 187
Joined: Tue Apr 03, 2007 12:05 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Dickiecrx-vt »

Zo te lezen op divere fora's hebben we niks gemist :)
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: JAF 2013, TT Assen, Pinkster maandag 20 mei

Post by Bubbels** »

Bedankt voor de foto :D En het compliment :p
Ja, had de mugen style Seibon spoiler er eerst op zitten, maar vond het geheel wat te zwart icm de Wedssports nu.
Dus maar terug afgehaald :p
Locked