Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
HondATR46
Posts: 114
Joined: Thu May 10, 2007 4:09 pm
Contact:

Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by HondATR46 »

Honda rijders opgelet! Eindelijk is er een Honda Only evenement in Nederland waarbij alle modellen welkom zijn; van youngtimers tot de Hybrid modellen en van Type R’s tot JDM uitvoeringen. Tijdens deze eerste editie lichten we een aantal modellen uit, waarbij de hoofdrol is weggelegd voor de iconische Integra. Het evenement wordt ondersteund door diverse grote Honda communities, clubs en blogs. Het terrein waar deze eerste editie plaatsvindt, ligt perfect gepositioneerd voor bezoekers uit onder andere Duitsland en België. Je kunt bij HondaFest terecht voor clubs, auto-lifestyle, performance en after-market accessoires.

Image

HANDLING COURSE
Voor de behendige rijder is er de Handling Course. Hier kunnen deelnemers laten zien hoe vakkundig zij met hun Honda om kunnen gaan. Het wedstrijdelement bestaat uit het zo snel mogelijk, maar vooral ook zo foutloos mogelijk, een parcours afleggen. Van beginner tot de ervaren coureur, ongeacht niveau en budget, inschrijven is voor iedereen mogelijk.

GRATIS WET TRACK EXPERIENCE
Je auto in de slip? Niemand wil het onverwachts meemaken, maar hoe zou jij reageren? De locatie waar HondaFest georganiseerd wordt is een educatief automotive centrum en beschikt over een ‘gladde’ baan. Wij bieden elke deelnemer de mogelijkheid om deze baan gratis en op een veilige manier te ervaren. Maar let op, vol is vol!

Image Image Image

HONDA INTEGRA AREA
Er was onder Integra liefhebbers al langer sprake van een ‘Tegs Only’ evenement dat in 2013 zou moeten plaatsvinden, maar er waren nog geen knopen door gehakt. Nadat HondaFest vorm begon te krijgen werd al snel overlegd met de initiatiefnemer, tevens eigenaar van HondaBlog.eu. Het geloof bestond dat beide evenementen elkaar perfect zouden aanvullen dus wordt er een speciaal ‘Tegs Only’ deel op het evenement ingericht. Halen wij de grootste Integra verzameling ooit gezien in Europa?

RETRO CORNER
In 1963 startte Honda met de productie van auto’s en de eerste modellen, zoals de S500/S600 en de S800, zijn zeer zeldzaam. Praten we over de Honda ‘klassiekers’ die nú rondrijden in Nederland, hebben we het vooral over de modellen zoals de Civic, Prelude, CRX, Accord en ga zo maar door! Is jouw Honda minimaal 21 jaar oud (tot bouwjaar 1992), dan is je auto welkom in de Retro Corner van HondaFest. Het voordeel is dit jaar voor de ‘Retro’ rijders, zij krijgen korting op de entree als zij zich vooraf hebben aangemeld voor de Retro Corner!

Image Image Image

SHOW & SHINE
Van Honda’s in concours-staat tot de echte show Honda’s, voor iedere stijl, model en bouwjaar is er een categorie tijdens de Show & Shine. Inschrijven doe je vooraf en kan vanaf 1 februari 2013. Alle uitleg is te vinden op de website van HondaFest.

Image

Check vanaf half januari 2013 de website: HondaFest 2013 - Gathering of Honda Drivers
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by D_ToXx »

aanwezig!!

goed initiatief! op het vliegveldje, plaats zat daar!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Rikky »

aanwezig
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
R's Racing
Posts: 102
Joined: Fri Sep 18, 2009 1:20 am

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by R's Racing »

Op het S2000 forum zitten we al op 35 S2K's die waarschijnlijk komen.
De Nederlandse en Belgische S2000's zijn dus goed vertegenwoordigd!
Kom maar op Type R's!!!! :P
User avatar
encho
Posts: 94
Joined: Sun Oct 21, 2012 11:14 am

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by encho »

Wat kan ik van die ITR area verwachten? Kan ik mij daar ook voor aanmelden als ITR eigenaar?
Blood, sweat and gears. Life in between the racing stripes.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Lucas79 »

Is het niet handig/mooi om alle modellen bij elkaar te houden? Is lastig te organiseren, maar zou wel heel vet zijn ;) Ik heb deze in ieder geval genoteerd, als ik tijd heb en het weer zit mee, kom ik waarschijnlijk ook wel even langs :)
Deus Ex Machina!
User avatar
ant1
Posts: 128
Joined: Wed Aug 08, 2012 10:12 am

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by ant1 »

Lucas79 wrote:Is het niet handig/mooi om alle modellen bij elkaar te houden? Is lastig te organiseren, maar zou wel heel vet zijn ;) Ik heb deze in ieder geval genoteerd, als ik tijd heb en het weer zit mee, kom ik waarschijnlijk ook wel even langs :)



Zeker een goed idee Lucas! :cool:
User avatar
Type200R
Posts: 254
Joined: Fri Apr 06, 2012 4:34 pm

Post by Type200R »

Ditto
User avatar
typeR#26
Posts: 195
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:27 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by typeR#26 »

ook zoveel mogelijk ATR's bij elkaar verzamelen :-)
if you obey all the rulez, you miss all the fun.....
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by JDMTEG »

Mooi... zie het wel zitten.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Knite Force »

Koel!!!
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by mrkeffo »

Leuk event ik ga ook ! :)
DJJ
Posts: 79
Joined: Mon Jan 23, 2012 5:31 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by DJJ »

Staat op de agenda!
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by RJB1988 »

Staat in de agenda (ovb)
User avatar
Alyssa
Posts: 10
Joined: Tue Jan 08, 2013 4:44 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Alyssa »

encho wrote:Wat kan ik van die ITR area verwachten? Kan ik mij daar ook voor aanmelden als ITR eigenaar?


De Integra Area is bedoeld voor eigenaren met een Integra, die graag op het evenement aanwezig willen zijn. Dus mocht je in het bezit zijn van een Integra en interesse hebben om je aan te melden (of meer informatie willen), kun je dat doen door een e-mail te sturen naar [email="alyssa@gt-events.nl"]alyssa@gt-events.nl[/email]
remco dc2
Posts: 91
Joined: Sun Jan 20, 2013 8:53 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by remco dc2 »

aanwezig!!!! :cool:
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Vtequila »

Heerlijke datum zo in juni, ik ben ook aanwezig
- Rise 'n Shine! -
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by CTR-Voorburg »

Jammer gaat niet lukken met vakantie dan!
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Robin type-r driver »

Hier wil ik ook graag bij zijn.
User avatar
Theetjuh
Posts: 58
Joined: Wed Apr 27, 2011 2:15 pm

Re: Hondafest, 9 juni TrafficPort Venlo

Post by Theetjuh »

Hier hetzelfde ... waarschijnlijk alleen ... maar dat zien we dan wel weer :)
Image
Locked