Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Post Reply
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by dutchfv »

Zoals een aantal van jullie weten doe ik mee om mijn racelicentie te halen.
Gisteren ook weer max aan het knallen geweest op zandvoort en natuurlijk de nodige schuivers gemaakt. Dit was trouwens in een gehuurde Beamer op een vreselijk natte baan.

http://m.youtube.com/#/watch?v=BzvK3sco7mM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DBzvK3sco7mM&gl=NL
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by Jo& »

Vett
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by Gaskleppie »

hahaha, superdik! Zo snel kan je niet eens reageren, damn, wat klapte dat ding onder je kont vandaan zeg!
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

Ik stuurde net een metertje eerder in als dat ik normaal gesproken deed. Precies waar het riviertje was en hatseee.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by Lucas79 »

Doe mij maar voorwielaandrijving in de regen :P Leuk dat je het op film hebt.
Deus Ex Machina!
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by Vtequila »

Ik begrijp niet hoe een auto ineens zijn grip zo kan verliezen op een flauw bochtje, is dat aquaplanning ?
- Rise 'n Shine! -
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by LaurenZ »

Boehoe... Youtube blokkade op het werk :(
Vanavond maar even checken dan :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Re: Race cursus, Rensport School Zandvoort ff met 124km/h in een spin op de hunserug

Post by XavCTR »

Zo, daar kwam je nog goed van af! Die glijpartij had een stuk minder af kunnen lopen... Na de rit even je broek omgewisseld? ;)
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

Natuurlijk schrik je eerst, maar omdat je stiurbewegingen niets uithalen ben je niet gelijk helemaal stuurloos!
Je moet wel om je heen blijven kijk en op het juiste moment je gas of je remmen loslaten.
Dat gebeurde ook als je goed kijkt.
Post Reply