Custom uitlaat

Hier alles mbt uitlaten en inlaten.
Post Reply
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Custom uitlaat

Post by johnny1911 »

Heeft iemand nog suggesties / goede ervaringen met het laten bouwen van custom uitlaatdelen? Ik wil mijn middendemper vervangen en zag dat hier weinig opties zijn, je valt al snel in complete sets. Ik overweeg dat laatste dan ook, zoals Invidia G200, maar ik wil eigenlijk de OEM einddemper houden voor de OEM looks. Wellicht is het custom laten maken van een middendemper dan ook een oplossing. Ik hoor het graag als iemand hiervoor suggesties heeft. Alvast bedankt!

Groeten,
John
mrkeffo
Posts: 732
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:53 pm

Re: Custom uitlaat

Post by mrkeffo »

Volgensmij heeft French hier op t forum custom uitlaat laten maken bij machiel hier op het forum ik zou hem even een PB sturen :)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Custom uitlaat

Post by Jo& »

Deze gast is echt een kunstenaar: http://www.gdexhaustperformance.nl/
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: Custom uitlaat

Post by johnny1911 »

Bedankt voor de suggesties beide, ik ga ernaar kijken en hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen :)
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Re: Custom uitlaat

Post by XavCTR »

Jo& wrote:Deze gast is echt een kunstenaar: http://www.gdexhaustperformance.nl/


Hier ben ik geweest en ik kan hem zeker aanraden! Don heeft mijn Toda uitlaatspruitstuk onder handen genomen toen er een scheur in de flexi zat en dit is heel mooi opgelost.
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: Custom uitlaat

Post by johnny1911 »

XavCTR wrote:Hier ben ik geweest en ik kan hem zeker aanraden! Don heeft mijn Toda uitlaatspruitstuk onder handen genomen toen er een scheur in de flexi zat en dit is heel mooi opgelost.


Dat klinkt goed, bedankt!

Hoe is het overigens met de schade die je bij Automaxx Super Sunday hebt opgelopen, is het weer een beetje opgelost Tim?

Groeten,
John
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Custom uitlaat

Post by Jo& »

Hij kan zelfs je uitlaat maken met bijv max aantal DB
Post Reply