AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Hondablogger »

Oproep: Honda’s Type-R gezocht
Home » Autovisie » Nieuws » Honda
Honda Integra Type R ma 06 aug 2012, 15:35 1 Oproep: Honda’s Type-R gezocht door Peter Hilhorst
AMSTERDAM -
Autovisie plant op zaterdag 29 september een grote reportage over de sensationele Type-R modellen van Honda. Om het 20 jarig jubileum van de Type-R badge vieren, huren we het Politieoefencircuit in Lelystad van 10.00 tot 16.00 uur af om te rijden en te fotograferen/filmen.



Honda Civic Type R
Honda Accord Type R
RESPECT EN KUNDE

Reken erop dat er een Autovisie-redacteur in je auto rijdt, maar dat met respect en kunde zal doen. Dus niet alsof er gereden wordt voor pole position, maar wel met enig tempo. Natuurlijk is er ook gelegenheid om zelf rondjes - op eigen risico - te rijden met je auto en de lunch wordt door ons verzorgd. Wil je meewerken aan deze reportage, mail dan een korte beschrijving van je auto en een foto van de huidige staat onder vermelding van Honda Type-R naar mailto:?subject=&body=.


VOLLEDIG ORIGINELE VERSIES

We zijn op zoek naar technisch en optisch volledig originele versies van de volgende Honda’s.

MODEL
BOUWJAREN

Honda Civic Type-R (EK9)
1997-2000

Honda Civic Type-R (EP3)
2001-2005

Honda Civic Type R (FN2)
2007-2010

Honda Integra Type-R (FD2) ---> DC2 natuurlijk (foutje van AutoVisie)
1995-2000

Honda Integra Type-R (DC5)
2001-2006

Honda Accord Type-R
1998-2003

Honda NSX Type-R
1992-1995
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Gangaran »

Succes met originele versies. Wel leuk dit......
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Vtequila »

Ja helaas, dat is tie van mij niet :P
- Rise 'n Shine! -
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by LCR »

Sh*t.....mijne ook niet.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by LCR »

NSX-Type R ....LOL....0,0 kans hier (toch?)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Jo& »

Die van mij is origineel maar NO WAY dat ik een autovisie journalist ga laten rijden.
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by donkeykong »

laat maar ik heb het al gelezen :)
ze kunnen er eentje kopen in losser hahah!
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Hondablogger »

Com"mon Jo& .... Je hebt het met mij toch ook aangedurfd... ;)
FiR3F0X
Posts: 22
Joined: Fri Jan 16, 2009 3:26 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by FiR3F0X »

Heb ze wel een mailtje gedaan. zie het wel, is niet origineel,maar altijd leuk om toch ff te kijken indien mogelijk.
RJB1988
Posts: 381
Joined: Thu Jul 07, 2011 5:55 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by RJB1988 »

oh zou ik best leuk vinden maar op mijn verjaardag wel iets leukers te doen dan mijn auto uit handen geven ;)
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by johnny1911 »

Jo& wrote:Die van mij is origineel maar NO WAY dat ik een autovisie journalist ga laten rijden.


Haha, dat zie ik inderdaad ook niet zitten ;) Voor de Autoweek reportage heb ik zelf gereden, al zijn er geen rijdende foto's in het artikel gebruikt.

By the way, waarom zoeken ze inderdaad ook geen FD2, want ze willen wel een EK9 en een DC5 die hier ook niet geleverd zijn..
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by wesjes »

johnny1911 wrote:Haha, dat zie ik inderdaad ook niet zitten ;) Voor de Autoweek reportage heb ik zelf gereden, al zijn er geen rijdende foto's in het artikel gebruikt.

By the way, waarom zoeken ze inderdaad ook geen FD2, want ze willen wel een EK9 en een DC5 die hier ook niet geleverd zijn..


Al vroegen ze FD2's kunnen ze lang gaan zoeken,... tevens de meeste enthousiasten onder ons modden uberhaupt van alles aan hun auto..
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by johnny1911 »

wesjes wrote:Al vroegen ze FD2's kunnen ze lang gaan zoeken,... tevens de meeste enthousiasten onder ons modden uberhaupt van alles aan hun auto..


Klopt helemaal, al denk ik dat ze voor exclusievere modellen wat water bij de wijn zullen doen, zoals bijvoorbeeld met de EK9, DC5 en de FD2 (als ze die laatste ook vroegen). Kan me wel voorstellen dat ze optisch in elk geval gelijk ogende modellen willen hebben, al zal een bv. andere velg (bv integra wielen onder een EK9 zoals ik zelf en ook zero9 heeft) misschien niet zo'n groot issue zijn. Ik heb wel een mail gestuurd met deze vraag, dus ben benieuwd hoe ze daarop reageren.

Maar goed, jij bent nog steeds de enige met een FD2 in NL toch?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by LaurenZ »

Zero9 heeft zich al ingeschreven. Op de Integra wielen en de KW schroefset compleet origineel :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by johnny1911 »

LaurenZ wrote:Zero9 heeft zich al ingeschreven. Op de Integra wielen en de KW schroefset compleet origineel :)


Helemaal goed!
User avatar
civic ep3
Posts: 122
Joined: Fri Aug 26, 2011 4:48 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by civic ep3 »

ik heb ze ook een mail gestuurdt.ik hoop dat er wel van hier ook komen.is toch gezellig.
honda civic ep3 ctr
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Lucas79 »

Hoi Allen,

Ik heb een e-mail namens de club gestuurd dat we opzich wel interesse hebben om mee te doen. Los van of we hun journalisten in onze auto's laten rijden, lijkt het ons leuk om als club in ieder geval vertegenwoordigd te zijn.

Zodra we meer info hebben, laten we het uiteraard weten.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
User avatar
civic ep3
Posts: 122
Joined: Fri Aug 26, 2011 4:48 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by civic ep3 »

Lucas79 wrote:Hoi Allen,

Ik heb een e-mail namens de club gestuurd dat we opzich wel interesse hebben om mee te doen. Los van of we hun journalisten in onze auto's laten rijden, lijkt het ons leuk om als club in ieder geval vertegenwoordigd te zijn.

Zodra we meer info hebben, laten we het uiteraard weten.

Greetz,

Lucas


helemaal super.zat er ook al aan tedenken
honda civic ep3 ctr
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: AutoVisie zoekt originele Honda Type R's (heb mezelf met de Integra al aangemeld)

Post by Robin type-r driver »

Wel erg leuk om zo te lezen dat Autovisie hier intresse in heeft. Voor mij leek het wel leuk om een kijkje daar te gaan nemen die dag.
Post Reply