Honda Accord onderhoudsprijzen

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Honda Accord onderhoudsprijzen

Post by autodre »

Op de Hondasite staat dat de acoord vaste onderhoudsprijzen heeft zodat je weet waar je aan toe bent.
Echter de prijzen staan er niet bij (enkel voor ouder dan 5 jaar)

Weet iemand de prijzen van de onderhoudsbeurten van de Accord Tourer 2.0 modeljaar 2009?

Bedankt!
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Re: Honda Accord onderhoudsprijzen

Post by autodre »

Niemand? :-(
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Honda Accord onderhoudsprijzen

Post by LaurenZ »

Bel even met de dealer, heb je zo je antwoord ?
'98 JDM Integra Type-R
Keung
Posts: 760
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:19 pm

Re: Honda Accord onderhoudsprijzen

Post by Keung »

@ Autodre: stuur je mailadres door via PM, ik kan het aan je doormailen in Excel.
femjul
Posts: 1
Joined: Wed Jan 08, 2014 9:34 pm

Re: Honda Accord onderhoudsprijzen

Post by femjul »

Hallo

Ik ben ook aan het rondkijken geweest op internet naar dealerprijzen mbt onderhoudsbeurten en prijzen van materialen. Echter ik kan online niets vinden. Iemand daar overzichten van?

Wij hebben een Accord 2.0 uit 2009 (huidig model) en wil liefst orignele onderdelen gebruiken.
Binnenkort mag de Accord weer voor een grote beurt (zit op 115.000 km) en dus aan kijken welke zaken in zelf kan doen.
(Pollenfilter / luchtfilter / Ruitenwissers)
Zaken die ik zowieso laat doen zijn kleppen stellen / olie verversen / brandstoffilter / remvloeistof vervangen.

Oke het wordt me duidelijker hoe het werkt bij Honda.
Ik had folder gezien van onderhoud voor honda's ouder dan 5 jaar. (burget serv system). 3 beurten met standaard prijzen.
Echter is die folder van 2011 en merkte ik dat de ene dealer de "oude"prijzen hanteerd en de andere aangepaste prijzen (+ circa 30%)
Importeur gaf aan dat zij geen partij hierin zijn maar het een initiatief van de honda-dealerorganisatie.
Meeste dealers geven aan dat het meer is bedoeld voor oudere Honda's en 5 jaar wordt niet gezien als oud.

In mijn omgeving zijn 3 dealer / erkend reparateurs
- Leiderdorp, Van Haasteren
- Alphen a/d Rijn, automotive-centrum van nieuwerkerk
- Noordwijk, autopromenade abswoude

Enig inzicht in de prijzen is natuurlijk wel handig.
Iemand nog recentelijke overzichten daarvan?

Gr Julian
Post Reply