Big brake Kit ATR
Big brake Kit ATR
Ik wil graag een big brake kit voor mijn ATR hebben. (voor en achter)
Welk onderstel is gelijk aan de ATR? Is die van een EP3 gelijk? Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker....
Welk onderstel is gelijk aan de ATR? Is die van een EP3 gelijk? Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker....
Re: Big brake Kit ATR
Kan wel aan op maat gemaakte set met Wilwood Superlite calipers (4 zuigers) met 316x28mm disks komen maar alleen voorzijde ..
Re: Big brake Kit ATR
Dan zit ik nog steeds met de "lege" achterkant tegenover voor... en wil graag voor ook groter.. geloof dat 336mm wel moet lukken met de huidige velgen ?
Re: Big brake Kit ATR
Geen idee, ben benieuwd nooit opgemeten
Re: Big brake Kit ATR
Ik hou van gevulde wielen Daarom wilde ik graag weten of S2000/EP3/NSX remmerij hetzelfde is? Daar zijn wel makkelijk BBK voor te vinden.
Re: Big brake Kit ATR
330mm max. met OEM velgen......
Alleen op maat gemaakt.
Ik zoek iig niet verder.....
Alleen op maat gemaakt.
Ik zoek iig niet verder.....
Re: Big brake Kit ATR
Je hebt de hoop al opgegeven? Ik ga toch een poging wagen
LCR wrote:330mm max. met OEM velgen......
Alleen op maat gemaakt.
Ik zoek iig niet verder.....
Re: Big brake Kit ATR
Nee hoor...ik heb alleen geen tijd meer en ik ben al voorzien van een BBK.
Ik zou gaan voor de 330mm AP Racing BBK voor de CL1. Je hoeft alleen de brackets te laten maken. Scheel echt aanzienlijk in gewicht :love
Ik zou gaan voor de 330mm AP Racing BBK voor de CL1. Je hoeft alleen de brackets te laten maken. Scheel echt aanzienlijk in gewicht :love
Re: Big brake Kit ATR
Ik heb een fabrikant gevonden die zowel de voor als achterzijde maakt. Inc brackets en voor zover ik kan zien (voor de achterkant met behoud van oem handrem)
XYZ is het merk. Mooi voor 330mm en achter 303mm Geen lege velgjes meer
XYZ is het merk. Mooi voor 330mm en achter 303mm Geen lege velgjes meer
Re: Big brake Kit ATR
ATR schijven/klauwen zijn het dikst en grootst van OEM, 300mm en 28mm dik.
Misschien dat de nieuwe NSX iets groter is, maar de oudere heeft 300mm schijven en maar een dikte van 26mm ofzo.
S2000 is ook 300mm en heeft maar een dikte van 24mm zover ik me kan herinneren.
Daarom ga ik ook naar ATR schijven/klauwen zeer binnenkort, dat is een erg mooie upgrade
Misschien dat de nieuwe NSX iets groter is, maar de oudere heeft 300mm schijven en maar een dikte van 26mm ofzo.
S2000 is ook 300mm en heeft maar een dikte van 24mm zover ik me kan herinneren.
Daarom ga ik ook naar ATR schijven/klauwen zeer binnenkort, dat is een erg mooie upgrade
Re: Big brake Kit ATR
DC5 is ook 300mm, dikte weet ik zo ff niet.
Re: Big brake Kit ATR
Binnenkort (maandje of 3) heb ik mijn hele ATR set over dus..... :P
Theetjuh wrote:ATR schijven/klauwen zijn het dikst en grootst van OEM, 300mm en 28mm dik.
Misschien dat de nieuwe NSX iets groter is, maar de oudere heeft 300mm schijven en maar een dikte van 26mm ofzo.
S2000 is ook 300mm en heeft maar een dikte van 24mm zover ik me kan herinneren.
Daarom ga ik ook naar ATR schijven/klauwen zeer binnenkort, dat is een erg mooie upgrade
Re: Big brake Kit ATR
..en wat heb je gekocht, XYZ?
Re: Big brake Kit ATR
Waarschijnlijk wel.......
LCR wrote:..en wat heb je gekocht, XYZ?
Re: Big brake Kit ATR
Ik ben benieuwd! Mss moeten we een keertje afspreken en elkaars remmen vergelijken.....ik heb 330mm met DS2500.
DS3000 is te verslavend en vernietigend!!!
DS3000 is te verslavend en vernietigend!!!
Re: Big brake Kit ATR
Vroeg me af of de dc5 brembo remklauwen voorkant ook passend te maken is op een atr aangezien die grote van de remschijven ook 300 mm is
"VTEC just kicked in yo!!!"
Re: Big brake Kit ATR
Je zit dan waarschijnlijk met het punt dat de klauwen tegen de spaken van je velg kan komen, lagere ET waarde of spacers gebruiken...
Re: Big brake Kit ATR
Ok en hoe zit het met de remzadel zijn de bevestingsgaten op het zelfde hoogte van de fusee van een atr of moet er een aangepaste remzadel tussen
"VTEC just kicked in yo!!!"
Re: Big brake Kit ATR
Ligt eraan of de fusee hetzelfde is, ik neem aan van niet, dat betekend dat je of grotere of kleinere remschijven daardoor nodig hebt.
Tenzij je uiteraard de bracket aanpast...
Ik denk dat je het beste even op een diverse ATR forums gaat zoeken of dit gaat passen en/of welke wijzigingen er nodig zijn.
Als je weet welke modelen allemaal hetzelfde zijn, zoals bijvoorbeeld de Prelude 2.2 waar ik in rijd, kun je daar ook nog eens op zoeken
Tenzij je uiteraard de bracket aanpast...
Ik denk dat je het beste even op een diverse ATR forums gaat zoeken of dit gaat passen en/of welke wijzigingen er nodig zijn.
Als je weet welke modelen allemaal hetzelfde zijn, zoals bijvoorbeeld de Prelude 2.2 waar ik in rijd, kun je daar ook nog eens op zoeken