Even iets grappigs..

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Even iets grappigs..

Post by Vtequila »

Ik ging mijn topic betreft de 02 sensor ook op Hondata forum zetten en had geen zin om mijn tekst helemaal te gaan vertalen dus gebruikte ik google vertaler om daarna even zelf wat dingen aan te passen, het resultaat was :

[Originele post]

Ik heb onlangs, zo'n 2-3 weken geleden mijn PRB-Kpro ECU in de auto aangesloten en de volgende calibratie ge-upload :

Itr-k20a

Deze calibratie geeft voor mij de beste A/F ratio met de huidige modificaties die ik op de itr heb. Het probleem is dat sindsdien ik met Kpro rij deze regelmatig een error code afgeeft.
Dit is de Primairy oxygen sensor code, de wideband lamda sensor. Ik kan wel een nieuwe bij Honda gaan bestellen maar als dit dadelijk niet het probleem verhelpt en nog steeds error codes blijft geven dan zit ik nog steeds met een raadsel..

Ik kan er bij vertellen dat ik bij het starten van de motor pas na 15 seconden voltage door krijg bij Kmanager, is dit normaal of heb ik dan een half-defecte wide-lambda sensor ?
Na diverse fora en topics door te hebben genomen ben ik nog steeds niets wijzer geworden. Ik ben op zoek naar duidelijkheid voordat ik zeker weet dat ik die dure 02 sensor moet gaan kopen.

Wie heeft er hier ervaring mee en kan mij daar iets meer over vertellen?

Groet,
Jochem

[Naar Engels vertaald door Google]

I recently, about 2-3 weeks ago my Kpro PRB ECU in the car plugged in and the next calibration is uploaded:

Itr-k20a

This calibration gives me the best A / F ratio with the current modifications I did on the ITR. The problem is that since I Kpro row regularly emits an error code.
This is the Primairy oxygen sensor code, the wideband lambda sensor. I could use a new Honda to start ordering immediately but if this does not correct the problem and still keeps giving error codes then I'm still a mystery ..

I can tell you that when I start the engine after 15 seconds to get through voltage Kmanager, is this normal or do I have a semi-wide-defective lambda sensor?
After various forums and topics by having taken, I am still none the wiser become. I am looking for clarity before I am sure that I should go buy expensive sensor 02.

Who has experienced it and I can do something about it?

Regards,
Jochem

Kon het niet laten om dit even te delen :D
- Rise 'n Shine! -
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ik neem aan dat je het niet zo op t forum hebt gezet hehehe
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Das de letterlijke vertaling, maar niet de beste.
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

Post by CTR-Asch »

hahaha ja zo staat/stond het er wel.
ik moest ook lachen maar ach zo'n ramp is het niet.
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Post by Vtequila »

Nee, niet zo op dat forum gezet haha, dat gebrekkig Engels blijft wel grappig
- Rise 'n Shine! -
Post Reply