Nex Gen Civic Type-R (2013)
Nex Gen Civic Type-R (2013)
heb er nog geen post over gezien hier, dus bij deze.
http://envyd.com/2011/10/06/2013-honda- ... r-is-back/
Inderdaad, je leest het goed. en 2.0L Turbo blokje voor de volgende.
en met een verbluffende pk winst van wel +9 (op papier)
http://envyd.com/2011/10/06/2013-honda- ... r-is-back/
Inderdaad, je leest het goed. en 2.0L Turbo blokje voor de volgende.
en met een verbluffende pk winst van wel +9 (op papier)
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
35K???
WAT MOET HET HIER GAAN KOSTEN?
WAT MOET HET HIER GAAN KOSTEN?
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
ik schat inderdaad ook 40K.
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Honda moet niet naar de VW GTI kijken maar naar de Renault Megane Rs.
En dan kom je met 210 pk toch echt flink wat tekort.
En dan kom je met 210 pk toch echt flink wat tekort.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Roy wrote:Honda moet niet naar de VW GTI kijken maar naar de Renault Megane Rs.
En dan kom je met 210 pk toch echt flink wat tekort.
Gelukkig kun je met turbo's eenvoudiger aan vermogens winst komen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
die turbo's zullen standaard wel op lage boost rijden
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
donkeykong wrote:die turbo's zullen standaard wel op lage boost rijden
...voor de emissienormen waarschijnlijk.
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
ben dan benieuwd naar de rijbeleving want 0-100 en pks vind ik niet allen leidend...
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
De rest is ook nog te tunen.
Als honda de Type R succesvol wilt verkopen, dienen ze ervoor te zorgen dat die als beste hothatch uit de doos komt.
Zoals dat was met de EP3 in zijn tijd.
Laat ik het zo stellen, voor 0-100 moet maximaal 5,7 nodig zijn.
Als honda de Type R succesvol wilt verkopen, dienen ze ervoor te zorgen dat die als beste hothatch uit de doos komt.
Zoals dat was met de EP3 in zijn tijd.
Laat ik het zo stellen, voor 0-100 moet maximaal 5,7 nodig zijn.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
- ChristopheR
- Posts: 455
- Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Roy wrote:Laat ik het zo stellen, voor 0-100 moet maximaal 5,7 nodig zijn.
Dat zie ik niet gebeuren met de nieuwe R, toch niet stock. Die zal ong. 211pk en nog iets meer de wegen dan fn2.
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Ik zie Honda liever een nieuwe generatie Integra maken :roll:
- Rise 'n Shine! -
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
En waarom eens geen nieuwe prelude ?????????
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Vtequila wrote:Ik zie Honda liever een nieuwe generatie Integra maken :roll:
een nieuwe Integra hebben ze jammer genoeg op 2 wielen.
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
hopelijk is de nieuwe nsx beter
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Daar twijfel ik hard aan...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Ik hoop dat ze iets vinden op die emissieeissen....
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Jo& wrote:Ik hoop dat ze iets vinden op die emissieeissen....
Turbo... of Hybrid
Deus Ex Machina!
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
schandalig. De Ford Docus RS had 305pk en kostte rond de 32 000€! Het is en blijft een Ford natuurlijk, maar qua prijs een goeie richtlijn
Re: Nex Gen Civic Type-R (2013)
Welke Focus RS heb je het over?? €32K zonder btw zeker, nieuw zat ie op €50.000,00 in NL.