Toegevoegde waarde

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Toegevoegde waarde

Post by Jo& »

Misschien is het een idee om de Type-R nummer lijst in het leden gedeelte te plaatsen.
Dit voegt waarde toe om lid te zijn enz. Tuurlijk kun je viavia vragen of iemand die lijst stuurt, maar het 'gevoel' dat hij van de club is is mooi denk ik.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Toegevoegde waarde

Post by Jo& »

Onderdeelnummers & prijzen Type-R onderdelen -> topic eventueel ook.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Toegevoegde waarde

Post by ITR DC2 »

Jo& wrote:Onderdeelnummers & prijzen Type-R onderdelen -> topic eventueel ook.


Dat lijkt me een beter plan. De nr. lijst is in de wereld geroepen om juist zo veel mogelijk info te verzamelen. Als we dit leden only maken is het niet meer mogelijk om bij te houden welke Type-R er nog in omloop zijn.
Dan kunnen we beter in het leden only een aparte ledenlijst verzamelen, maar vraag me af of dit meerwaarde heeft.

Weet je wat pas gaaf zou zijn... De epc koppelen aan een leden only, maar ik denk dat dit zeeeeeeer ingewikkeld/ onmogelijk is. Dat zou pas meerwaarde opleveren ;)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Toegevoegde waarde

Post by Lucas79 »

euhh,.. wat is epc?
Deus Ex Machina!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Toegevoegde waarde

Post by ITR DC2 »

unicorn wrote:euhh,.. wat is epc?


Progr. waarmee ze bij de dealer alle onderdelen opzoeken (incl. plaatjes + prijzen)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Toegevoegde waarde

Post by Lucas79 »

Hmm,.. klinkt als een leuke uitdaging :) Zodra de site up-and-running is, is een van mijn eerste prio's banden met Honda NL aanhalen, zal eens kijken of we tegen hun API mogen aan programmeren. (zal wel tegenvallen ben ik bang,.. maar proberen kan geen kwaad)
Deus Ex Machina!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Toegevoegde waarde

Post by ITR DC2 »

unicorn wrote:Hmm,.. klinkt als een leuke uitdaging :) Zodra de site up-and-running is, is een van mijn eerste prio's banden met Honda NL aanhalen, zal eens kijken of we tegen hun API mogen aan programmeren. (zal wel tegenvallen ben ik bang,.. maar proberen kan geen kwaad)



Dat gaat never nooit niet gebeuren, dat progr is de database van Honda...
Maaaarr het staat op internet (met een beetje moeite).
Ik heb hem thuis, maar draait op '98 (sommige bedrijven liggen een beetje achter met software).
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Toegevoegde waarde

Post by LaurenZ »

ITR DC2 wrote:
unicorn wrote:euhh,.. wat is epc?


Progr. waarmee ze bij de dealer alle onderdelen opzoeken (incl. plaatjes + prijzen)



Electronice Parts Catelog

Vroegah op CD/DVD geleverd, maar tegenwoordig een online database.
Waar je enkel als dealer op kan inloggen :)
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Toegevoegde waarde

Post by Lucas79 »

Zoals ik al zei, zal lastig worden, maar ik ga kijken wat ik kan regelen. Misschien is er een mogelijkheid voor een versie zonder prijzen? ik ga er in elk geval even achteraan.
Deus Ex Machina!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Toegevoegde waarde

Post by LaurenZ »

Kleine kans frans ;)

Zoiets gaan ze niet vrijgeven. Volgens mij was er wel een amerikaanse website waar een goed gekopieerde versie draaide :)
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply