Rising Sun Performance Preseason Meet

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Rising Sun Performance Preseason Meet

Post by Lucas79 »

Hoi,

Vandaag bij RSP pre-season meet geweest. Dit was een gezellige meeting, maar is juist hoe ik me onze meetings niet voorstel, of althans, de meeste niet. De organisatoren hadden ook geen idee hoeveel mensen er kwamen en waren zelf verrast dat er zoveel mensen (en auto's) verschenen.

Een meeting waarbij alle auto's bij elkaar staan en dan iedereen een beetje rondloopt auto's te bewonderen is prima om bij aanwezig te zijn. Ik hoop dat we vooral bij dit soort meetings echt als club kunnen staan. (alle Type-R's bijelkaar) dan hebben we als club binnen de meeting wat extra "aandacht". We moeten denk ik proberen zo ver mogelijk van te voren aangeven waarbij we aanwezig gaan zijn om enigszins te bepalen met hoevelen we komen, zodat we dit kunnen doorgeven aan de organisatoren.

Onze eigen events/meetings moeten voorlopig vooral rondom een onderwerp gaan, zoals het nu volgens mij bij alle geplande events is ook is. Als we genoeg (betalende) partners hebben, wil ik een jaarlijks partner-event gaan organiseren. (gaat mijn broertje me kostenloos bij helpen, hij is hoofd evenementen organisator province Overijssel) Dit zou dan ook voor ons een dergelijk evenement worden, waarbij we vooral ook andere Honda Clubs bij moeten uitnodigen.

Ik hoorde trouwens dat HCN een soort van overkoepelende Honda Club wil gaan vormen, weet iemand van jullie daar wat van? Volgens de persoon die ik er over sprak hadden ze gezegd dat ze met ons contact opgenomen hadden. (nadat ik zei dat ik van niets wist, kreeg ik als reply: "uhh, of contact gaat opnemen". ben benieuwd.

Een ander positief pluspunt aan deze meeting is dat RSP meer dan interesse heeft om een betalende partner te worden! Hij was blij dat we stappen in de goede richting aan het zetten waren, aangezien ook hij bang was dat de club niet lang meer zou bestaan als we niet snel actie zouden ondernemen.

Ik heb zin in morgenavond. Ik ga er van uit dat we dan weer verder kunnen met onze plannen!

Grtz.

Lucas
Deus Ex Machina!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Rising Sun Performance Preseason Meet

Post by Jo& »

Hmm ik heb wel iets gehoord van die overkoepelende Honda Club.
Vannuhh een van jullie...

Verder goed dat je geleerd heb van de organisatie en contact hebt gelegd voor een clubpartnership!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Rising Sun Performance Preseason Meet

Post by LaurenZ »

Ik spreek Ralph van HCN met enige regelmaat.
Is hier overigens ook lid.

Vorig jaar hebben we in samenwerking met hun een niet zo'n fijne paddock plek gehad tijdens jaf.
Ik twijfel nog even om het dit jaar direct via 402 te doen of kijken welk samenwerkings verband ze dit jaar eventueel willen doen :)



Zoiezo goed bezig Lucas dat je RSP als mogelijke partner binnen hebt gehaald.
Ben van mening dat beide partijen daar voordeel aan hebben :)
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply