Rode stof in deurpanelen van 30th anniversary/facelift EP3

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Post Reply
Lycan
Posts: 52
Joined: Fri Aug 19, 2011 11:49 am

Rode stof in deurpanelen van 30th anniversary/facelift EP3

Post by Lycan »

Zoals de titel al aangeeft heb ik een vraag over de rode stof die in de deurpanelen zit van een 30th anniversary/facelift EP3.

Voorbeeldje:

Image

Graag zou ik deze stof in de deurpanelen van mijn EM2 hebben, aangezien dit erg mooi zal staan bij mijn facelift EP3 stoelen met rode zitting en rugleuning :-)

Ik heb de deurpanelen al eens in het echt gezien, maar wat ik dus graag van jullie wil weten:

- De kleurcode van de stof
- De soort stof

Ik hoop dat iemand hier op dit forum mij kan helpen :-)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Kun je dat paneel niet bestellen bij Honda?
Het is een beetje grove stof met kleine gaatjes zeg maar een soort mesh.
Wil je een close up foto? Je mag ook een keer komen kijken ofzo.
Lycan
Posts: 52
Joined: Fri Aug 19, 2011 11:49 am

Post by Lycan »

Jo& wrote:Kun je dat paneel niet bestellen bij Honda?
Het is een beetje grove stof met kleine gaatjes zeg maar een soort mesh.
Wil je een close up foto? Je mag ook een keer komen kijken ofzo.


Ja vast wel, maar het probleem is dat het voor mijn EM2 is :wink: de deurpanelen van een EP3 passen dus helaas niet en ook de stof heeft een andere (kleinere) vorm, dus ook die kan ik helaas niet overzetten :(

Daarom wil ik de kleurcode en soort stof weten zodat ik ergens in de winkel een lap stof kan kopen, die ik dan vervolgens zelf ook maat knip en in mijn deurpanelen doe :-)

Maar jij zegt mesh? Ik heb de stof laatst nog in het echt gezien, maar ik vond het eerder op suede lijken :-? want jij bedoelt toch niet de zitting en rugleuning van de stoelen he? Want dat is wel een soort mesh ja :-)

Verder zou ik erg graag een close-up foto willen als dat mogelijk is :-) dan heb ik in ieder geval iets om te laten zien in de winkel :-)
User avatar
Patje
Posts: 68
Joined: Wed Nov 21, 2012 6:01 pm

Re: Rode stof in deurpanelen van 30th anniversary/facelift EP3

Post by Patje »

We zijn ondertussen al heel wat maanden verder, maar mocht je nog een Close Up foto nodig hebben van de Panelen, Let Me Know, want ik heb een 30TH Anniversary dus ik zou wel wat foto`s voor je kunnen maken als het nog nodig is in ieder geval
Post Reply