Honda stopt hun geld eindelijk weer waar het hoort

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Zo dat klinkt goed, klinkt alsof Honda zichzelf weer gevonden heeft..
Turbo is misschien niet uit te sluiten door de uitstoot van de N/A Vtec, maar op deze manier (-10% Kg) hoef je niet overdreven veel pk`s te winnen om een speler te blijven.

Light,agile...VtecT :razz:
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Voorlopig voor de "kleinere" modellen en voor de opkomende markten. Dit zijn de zogenaamde "BRIC" landen. (Brazilïe, Rusland, India en China) Het is dus maar de vraag of bijvoorbeeld de nieuwe Type-R ook op deze wijze geproduceerd gaat worden.

Neemt niet weg dat het wel goed van ze is dat ze weer aan het inoveren zijn.
Deus Ex Machina!
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

unicorn wrote:Voorlopig voor de "kleinere" modellen en voor de opkomende markten. Dit zijn de zogenaamde "BRIC" landen. (Brazilïe, Rusland, India en China) Het is dus maar de vraag of bijvoorbeeld de nieuwe Type-R ook op deze wijze geproduceerd gaat worden.

Neemt niet weg dat het wel goed van ze is dat ze weer aan het inoveren zijn.


Ik denk het wel.
ten eerste schrijven ze ook dat alle honda fabrieken over de gehele wereld met dezelfde productie technologie zal worden voorzien.
daarnaast moeten ze uiteraard ergens beginnen, vanzelfsprekend bij de beste lopende (en dus kleine) modellen.

De investeringskosten moeten uiteindelijk toch gespreid / terug verdient worden over de gehele modellenlijn. Dus ook de aanstaande Type R's 8)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik las gister dat de BRIC landen niet meer als zodanig benoemd worden omdat de specs dat ze daardoor toegewezen krijgen niet meer kloppen met de werkelijkheid.
Goldman Sachs economen hebben die term verzonnen trouwens.
Post Reply