De blower in mijn dc2 doet het niet meer op stand 1 en 2; Op stand 3 en 4
doet hij het wel. Ik vermoed dat de "blower resistor" is doorgebrand.
Iemand ervaring hiermee ? Is dit eenvoudig te vervangen ?
Blower speed
Vanochtend de blower resistor verwijderd en inderdaad: doorgebrand ....
[/img]
Bij de DC2 zit hij direct achter het dashboardkastje.
Met een kort kruiskopschroevedraaiertje schroef je hem zo los.
Klusje van nog geen 10 minuten inderdaad als je weet waar je zijn moet :-)
Op Honda-Tech staat een how-to die ook (grotendeels) bruikbaar is voor de EU-ITR:
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2082345
[/img]
Bij de DC2 zit hij direct achter het dashboardkastje.
Met een kort kruiskopschroevedraaiertje schroef je hem zo los.
Klusje van nog geen 10 minuten inderdaad als je weet waar je zijn moet :-)
Op Honda-Tech staat een how-to die ook (grotendeels) bruikbaar is voor de EU-ITR:
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2082345
[quote="Vtequila"]Mooi dat het zo gemakkelijk opgelost is ]
Yep; Belangrijkste weetje is dat je niet even "proefdraait" om te testen
als de "blower resistor" nog niet is gemonteerd;
De resistor hang namelijk in de luchtstroom om te koelen en het zou
kunnen gebeuren dat hij direct weer doorbrand als je even "proefdraait".
Verder kan er weinig misgaan .....
Ik ben weer happy ..... :-)
Yep; Belangrijkste weetje is dat je niet even "proefdraait" om te testen
als de "blower resistor" nog niet is gemonteerd;
De resistor hang namelijk in de luchtstroom om te koelen en het zou
kunnen gebeuren dat hij direct weer doorbrand als je even "proefdraait".
Verder kan er weinig misgaan .....
Ik ben weer happy ..... :-)