Lucky me! heb even in een Civic 9 Executive mogen rijden :D

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Lucky me! heb even in een Civic 9 Executive mogen rijden :D

Post by Lucas79 »

Dinsdagmorgen rijd ik nietsvermoedend bij De Bois in Arnhem even langs om mijn CR-Z van een LEVENSgevaarlijke bug in de software te ontdoen, blijkt daar een tweetal Civic 9th gen te staan. :D Leuk om te zien, maar nog veel leuker dat ik even een kort proefritje mocht maken van de beste mensen.

Ik heb alleen even op het industrieterein gereden daar, met een executive uitvoering. (1.6 benzine volgens mij) Automaat, lederen bekleding, achteruitrijcamera, xenon, noem maar op. De Executive lijkt heerlijk relaxed. De auto is heel stil en wat vooral opviel is dat de auto heel licht aanvoelt om in te rijden. Voor zover ik heb kunnen testen ligt die lekker op de weg. De stoelen van de Executive zaten in ieder geval lekker.

Mocht zelfs een paar fotootjes maken die ik jullie uiteraard niet wil onthouden, helaas had ik alleen mijn iPhony bij me, dus zijn geen hoog kwaliteitsfoto's...:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dit is de Executive waar ik even in mocht rijden :)
Image
Deus Ex Machina!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Toch wel mooi de nieuwe... alleen, die donkere wielkastlijsten vind ik nog steeds niets.
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

hoi

ik heb er vanavond ook even in gereden.In de 1.8 handgeschakeld.ik vind het een hele mooie civic en vooral in het wit.Hij rijdt ook erg lekker.
Mooie foto's van de civic's.En ja die randen bij de witte hadden ze van mij ook wit mochten doen.

gr vico
ronaldhulshof
Posts: 103
Joined: Sun Jan 24, 2010 11:37 pm

Post by ronaldhulshof »

vind die achter lichten alleen jammer. Voor de rest super auto
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

best een leuke auto...alleen de bonnet is mij iets te rond, had wel iets hoekiger mogen wezen. En die plastic dingen onder de achterlichten, WTF?
trebboR
Posts: 350
Joined: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm

Post by trebboR »

Ik vind hem ook best aardig gelukt :) Het is toch altijd even wennen aan een nieuw type Honda. Ik denk dat met een nette verlaging en wielen + het spuiten van een aantal onderdelen (wielkasten) in kleur, je een erg mooie auto hebt.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Leuk dat je ff hebt gereden.

Die achterkant.................... :-s
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Jo& wrote:Die achterkant.................... :-s

x2 :-?
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Post by Hondablogger »

nee, tijd voor een photochop!!! mensen ideeen?
Nasty
Posts: 94
Joined: Thu May 08, 2008 5:07 pm

Post by Nasty »

Image

erg mooi vanuit dit oogpunt. Vind het interieur ook erg knap geworden 8)[/img]
tommie18
Posts: 245
Joined: Sat Sep 11, 2010 3:31 pm

Post by tommie18 »

Nice ding, de donkere delen van de voorkant in carbon wrappen, het "gaas" van de voorbumpers eruit, de horizontale lijnen uit de grille halen, carbon wrapped dak + spiegels. Rode badge erop, R motor & features & onderstel e.d.

voor de achterkant: nog geen inspiratie gevonden.. maar wel donkere velgen onder de witte lak, dat zou wel gruwlijk zijn :D
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Vind hem mooi hoor, echter zou ik die vinnetjes op de kont niet nemen. Die velgen zijn ook verschrikkelijk btw.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Volgensmij heeft die Tommie een carbonwrap fetisch...

Die vinnetjes, is dat voor de aerodynamica?
tommie18
Posts: 245
Joined: Sat Sep 11, 2010 3:31 pm

Post by tommie18 »

@Jo& haha, niet bepaald eigelijk.. maar misschien staat het wel nice ;) Dan lijkt het nog wel wat race achtig IPV al dat plastic (: Het was gewoon even een hersenspinsel :D

Hmm, nogmeer leuke fotoshop dingetjes,, Wanneer komt Mugen of Spoon met iets leuks? :D

Voor de achterkant: Het deel waar de mistlichten/ reflectoren inzitten uitzagen en dan wat diffusortjes erin zetten? Denk dat een Spoon N1 eronder ook niet verkeert staat ;)
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Rijdt erg leuk ja. Was afgelopen donderdag bij Honda Welman in HHW. hapje en drankje, gezelligheid en klein stukje gereden ^^

Vind de neus een heel verbetering maar de achterkant is nog even wennen voor mij. En het is geen Hybrid meer ^^
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

[quote="tommie18"]@Jo& haha, niet bepaald eigelijk.. maar misschien staat het wel nice ]
Ja joh was aan het grappen!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

L4urenZ wrote:Rijdt erg leuk ja. Was afgelopen donderdag bij Honda Welman in HHW. hapje en drankje, gezelligheid en klein stukje gereden ^^

Vind de neus een heel verbetering maar de achterkant is nog even wennen voor mij. En het is geen Hybrid meer ^^


Khad ook een uitnodiging van de Honda dealer hier maar khad geen zin...
tommie18
Posts: 245
Joined: Sat Sep 11, 2010 3:31 pm

Post by tommie18 »

@Jo& ik weet het :D ik grap gewoon graag terug :P

Hmm, misschien heb jij wel ideeën :D Nu we het toch erover hebben:P haha

@L4urenZ Geen hybride meer, misschien best een goede stadsoplossing.

verder best een leuk uitziend model, de achterkant is inderdaad erg wennen. Ik denk dat het best een aantrekkelijk wagentje is.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Of ik ideeën heb? In het wit is hij lelijk en met die achterkant kun je naar de UFO's seinen.
tommie18
Posts: 245
Joined: Sat Sep 11, 2010 3:31 pm

Post by tommie18 »

@Jo& hahahahaha, die vind ik best goed!

de achterkant is, appart. Misschien iemand ideeën voor een complete restyle van de achterkant? (:

Misschien al mensen met R ideeën? :D
Post Reply