Honda kondigt nieuwe modellen aan voor Tokyo MotorShow

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply

Rijden we in 2020 echt in Honda EV's?

JA
6
55%
NEE
5
45%
 
Total votes: 11

Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Honda kondigt nieuwe modellen aan voor Tokyo MotorShow

Post by Hondablogger »

http://wp.me/p1TDAF-9E
Zojuist een bericht gepubliceerd met alle nieuwe modellen die Honda presenteert in Tokyo in december.

Heel veel elektrisch nieuws!!!

Groet, Hondablogger (hondablog.nl) :D
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Post by Vtequila »

Ik vind de modellen er te futuristisch uit zien voor deze tijd, leuk om te zien natuurlijk maar zou het niet passend vinden tussen de huidige infrastructuur.
- Rise 'n Shine! -
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Die AC-X zie ik sneller op de markt verschijnen dan de EV.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

JDM he, in japan zou dit doodnormaal zijn hahah :)
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

kom maar op met die modellen, heb al heel lang in zo'n futuristisch model willen rijden...
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

We (jullie 8) ) gaan heel verbaasd zijn over wat er in 2020 allemaal mogelijk en veranderd is. De grootste denkfout die mensen momenteel maken is dat er gedacht wordt dat (technologische) evolutie een lineair proces is. De afgelopen 100 jaar is wel bewezen dat deze logaritmisch is.

Mensen die denken dat dit "veel" te futuristisch is, hebben het ietwat bij het verkeerde eind. Kijk maar eens hoe snel de iPad wereldwjid verkocht is. Denk eens aan de mogelijkheden die Siri biedt. Augemented Reality wordt al in sommige branches effectief toegepast. Allemaal technieken die nog geen 5 jaar geleden onmogelijk leken...

Nog twee leuke voorbeelden van "onmogelijke" projecten die in Nederland momenteel spelen:

- Berg in Flevoland. (denk maar eens goed door!)
- Monorail in Breda
Deus Ex Machina!
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Ik hoop dat die berg er niet komt, dan loopt heel nederland onder water :)
Hondablogger
Posts: 75
Joined: Thu Sep 29, 2011 3:33 pm

Post by Hondablogger »

unicorn wrote:We (jullie 8) ) gaan heel verbaasd zijn over wat er in 2020 allemaal mogelijk en veranderd is. De grootste denkfout die mensen momenteel maken is dat er gedacht wordt dat (technologische) evolutie een lineair proces is. De afgelopen 100 jaar is wel bewezen dat deze logaritmisch is.....


Vwb de snelheid van ontwikkeling deel ik je mening helemaal. Maar hoever gaat de industrie (Shell, Nuon, overheid en aanverwanten) om dit soort ontwikkelingen tegen te houden uit eigenbelang... immers in het Louwman museum in Den Haag staan al elektro auto's van meer dan honderd jaar oud. Is Honda er echt bij gebaat als grootste motorenleverancier ter wereld elektro auto's snel groot te maken, Gaat Shell zich echt hervormen tot batterijen leverancier?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hondablogger wrote:
unicorn wrote:We (jullie 8) ) gaan heel verbaasd zijn over wat er in 2020 allemaal mogelijk en veranderd is. De grootste denkfout die mensen momenteel maken is dat er gedacht wordt dat (technologische) evolutie een lineair proces is. De afgelopen 100 jaar is wel bewezen dat deze logaritmisch is.....


Vwb de snelheid van ontwikkeling deel ik je mening helemaal. Maar hoever gaat de industrie (Shell, Nuon, overheid en aanverwanten) om dit soort ontwikkelingen tegen te houden uit eigenbelang... immers in het Louwman museum in Den Haag staan al elektro auto's van meer dan honderd jaar oud. Is Honda er echt bij gebaat als grootste motorenleverancier ter wereld elektro auto's snel groot te maken, Gaat Shell zich echt hervormen tot batterijen leverancier?

Slim toch, als ze daarmee de grootste electromotoren leverancier van de wereld worden.!
Post Reply