Aegon schrapt verzekering om foto’s Facebook?(Hondablog.nl)

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Zowiezo is het onzin dat ze je om deze reden uitsluiten. In elke verzekerings polis staat dat circuit rijden uitgesloten is. Dat is dan toch bekend en geregeld? De verzekerde kan soms voor het circuit rijden een extra verzekering nemen bij de trackday organisatie om dit "gat" in je zekerheid te dichten. Alles is toch duidelijk en geregelt? Dus waarom dan uitsluiting? Omdat ze bang zijn dat je een verhoogt risico bent omdat je waarschijnlijk ook hard rijd op de openbare weg? Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen die de boel juist positief beinvloeden ipv negatief. Verhoogde rijvaardigheid is juist veiliger!
Klinklare onzin dus in mijn ogen.
Ik haal zelf wel altijd de platen van mn auto maar zal dat echt zo veel schelen?
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

donkeykong wrote:Wie heeft mijn post gedelete!


Ik ook niet. Er was wel wat drama bij messageboard vandaag en gisteren, misschien dat het daarmee te maken heeft.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ja messageboard was ook niet altijd bereikbaar...
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik merk de laatste tijd ook dat er posts verdwijnen. Niet alleen in dit topic.

Het is te bizar voor woorden overigens Machiel. Ben benieuwd wat dot gaat brengen. Wij hier steunen je unaniem!
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

We zien wel hoe het allemaal gaat, nog altijd geen schriftelijke reactie ontvangen van Aegon... Telefonisch wel al contact gehad.
MFrame Autosport
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Komt goed, waarschijnelijk even mensen laten schrikken.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Probeer alles schriftelijk te krijgen!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Jo& wrote:Probeer alles schriftelijk te krijgen!


X triljard keer :wink:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Misschien juridische bijstand zoeken?
Rechtsbijstand of iemand die het pro bono wil doen om het principe...
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Rechtsbijstand loopt ook bij Aegon hahaha joke

Ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, zoals Gaskleppie al zei: ze kunnen je er niet uitgooien om vermoedens. Dan zouden ze iedereen die op vrijdag avond een kroegfoto post eruit kunnen gooien op verdenking van rijden onder invloed.... ook een uitsluiting op casco.
Nana korobi ya oki
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

RedSun wrote:Rechtsbijstand loopt ook bij Aegon hahaha joke

Ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, zoals Gaskleppie al zei: ze kunnen je er niet uitgooien om vermoedens. Dan zouden ze iedereen die op vrijdag avond een kroegfoto post eruit kunnen gooien op verdenking van rijden onder invloed.... ook een uitsluiting op casco.

Whaha!

Juist vermoedens ja... kan niet he!
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Casco uitsluiting was blijkbaar ook een fout van hun, dit kan niet omdat de auto te oud is... dit hebben ze verkeerd gecommuniceerd met mij.

Sowieso wil ik alles schriftelijk ontvangen, heb iniedergeval met de woordvoerder van Aegon gesproken en die ging alles onderzoeken en een brief opstellen etc.

Inmiddels ook al gecontacteerd door verschillende media. Wil het het liefst zsm opgelost hebben. Want men heeft telefonisch gezegd dat ik weer verzekerd ben, maar schriftelijk dus nog niet. En dat is voor mij toch het belangrijkste, kan ik weer rijden in de itr.
MFrame Autosport
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Geld vragen van de media.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Wat is het kenteken van de ITR? Ik weet binnen 10 sec of je verzekerd bent of niet.

Zat ff je voorsteltopic te bekijken maar daar staan alleen de EG en de CTR in, EG niet verzekerd en EP3 wel maar niet bij Aegon ;)
Nana korobi ya oki
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Eg is naar het buitenland, ep3 heb ik verkocht aan Polini en ik heb zijn ITR.

87-NLZ-8


Image
MFrame Autosport
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Hij is verzekerd vanaf 22-10 daarvoor elders
Nana korobi ya oki
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Thanks! Dan vind ik het alsnog heel raar dat ik een mail kreeg met daarin de mededeling dat de autoverzekering geroyeerd was.


Kreeg net een mail van de tussenpersoon dat ze er nog steeds mee bezig zijn, gaat toch nergens over :s Wat wil zeggen dat ik nog altijd geen officiele bevestiging heb gehad...
MFrame Autosport
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ze kunnen je niet zomaar uit de WAM gooien (WA) zeker niet als je gewoon je premie hebt betaald en niet hebt gefraudeerd. Denk dat ze je alleen waarschuwen ofzo, gaat nergens over iig.

Vraag per mail aan je tussenpersoon of je verzekerd bent, kijken wat ze zeggen.
Nana korobi ya oki
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

vraagje aan Machiel: heb je niet een groot schade verleden en dat ze nu een reden hebben gevonden om je te wippen?
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Inmiddels heeft de overige media er aandacht aan besteed.

http://www.telegraaf.nl/overgeld/verzek ... html?p=9,2
Nana korobi ya oki
Post Reply