Doel van dit subforum

Alleen zichtbaar als je beheerder bent van de frontpage / Blog diensten van Type-R.nl
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Doel van dit subforum

Post by LaurenZ »

Het doel van dit subforum is om discussie te kunnen voeren tussen de uitvoerende partij ( Lucas en Laurens ) en de rest van het bestuur.

Ook om alle benodigde informatie bij elkaar te krijgen
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Goed idee.

Huidige status:

- Faceboek up and running, maar nog wel kaal. (15-10)
--- Facebook is nog niet gepubliceerd. Even je Facebook doorgeven, zodat ik je kan toevoegen aan de admins.

- Nieuwe forum op basis van phpBB3 up and running. (23-10)
--- Alle features zijn geïnstalleerd en er is ong 200GB aan opslagruimte.(23-10)
--- Youtube integratie aangemaakt. (26-10)
--- Vimeo integratie toegevoegd (28-10)
--- Styling en rechten zijn nog standaard (SubSilver). (zit nog geen data in)

Als je het nieuwe forum wilt bekijken, dan moet je ven een trucje uithalen. Voor de "computernerds" erg eenvoudig, voor overige mensen... Als je er niet uitkomt mag je me bellen (06 24743629) dan neem ik je desktop even over en help ik je. Als je het zelf wilt proberen, hier de uitleg:

in de map "C:\Windows\System32\Drivers\etc" staat een bestand wat "hosts" heet. Klik er op met de rechter muisknop en kies voor "Openen" Kies uit de lijst met programma's "kladblok" Helemaal onderin het bestandje moet je de volgende regel toevoegen:

213.136.10.42 forum.type-r.nl

Ga naar "Bestand" en klik op "Opslaan" en sluit het kladblok af. Als je nu in je Internet Explorer (of Firefox, of Chrome) naar "http://forum.type-r.nl" gaat, kan je het nieuwe forum zien.

makkelijk toch? :razz:
Deus Ex Machina!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Klinkt goed allemaal Lucas :)

Ik wil wel graag toegang om FB te zien
En wat betreft het forum: is er ook een trucje via Mac?
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Hoi Wendy,

Ik heb je toegevoegd aan de "admins" op Facebook, die zou je nu ook moeten kunnen zien. (nog niet publiceren lijkt me, totdat die "klaar" is)

Voor het forum is er eenzelfde trucje voor de mac. Zie deze handleiding van Apple zelf:

http://support.apple.com/kb/ta27291

Als je er niet uitkomt, hoor ik het wel.

Grtz
Deus Ex Machina!
Post Reply