ITR met koppeling problemen
ITR met koppeling problemen
Goededag,
Ik heb met ITR een probleem als ik hoge toeren heb gereden ben ik me druk kwijt van me koppeling als ik dan weer terug laat zakken naar een laag toerental is de druk weer terug
ik heb de koppelings cilinder al vervangen en ook al meerdere keren ontlucht
mischien iemand bekend met het probleem..??
Het is een ACT- clutch kit
http://www.summitracing.com/parts/ACL-HC9-HDSS/
Ik heb met ITR een probleem als ik hoge toeren heb gereden ben ik me druk kwijt van me koppeling als ik dan weer terug laat zakken naar een laag toerental is de druk weer terug
ik heb de koppelings cilinder al vervangen en ook al meerdere keren ontlucht
mischien iemand bekend met het probleem..??
Het is een ACT- clutch kit
http://www.summitracing.com/parts/ACL-HC9-HDSS/
Vtequila wrote:Hoe merk je dat eigenlijk, wanneer je druk weg is ?
als ik het koppelings pedaal intrap op hoge toeren maakt niet welke versnelling voel ik geen weerstand in het pedaal en het schakelen is niet meer mogelijk
als ik een paar pomp wil die nog wel eens terug komen (maar dat is 1 op de 100 keer )
boikel wrote:Even een hersenspinseltje.
Misschien moet je koppelingsvloeistof eens vervangen worden. Als er veel vocht in zit kan bij veel warmte (heet spruitstuk) het water koken en heb je geen pedaaldruk meer. Hetzelfde idee als dat je remmen niet meerwerken door te oude vloeistof.
De vloeistof is vernieuwd
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Gaskleppie wrote:Nee, je trapt de lucht naar beneden dus alleen op de bak zit de ontluchting.
ja klopt idd domme vraag achteraf.
Ik heb de cilinder controleerd vanaf buiten lijkt die gewoon nog goed en droog
ik ga hem toch vervangen want mijn ideeen zijn op :-?
- ik heb trouwens zitten denken kan het niet zijn dat bij hoge toeren het druklager door de centrifugaalkracht verder van de drukgroep afkomt te liggen ...?? (het is maar een beredenatie weet niet of het mogelijk is ..??)
integra wrote:- ik heb trouwens zitten denken kan het niet zijn dat bij hoge toeren het druklager door de centrifugaalkracht verder van de drukgroep afkomt te liggen ...?? (het is maar een beredenatie weet niet of het mogelijk is ..??)
Nee
De koppelingscilinder aan het schutbord zorgt wel vaker voor problemen.
ik heb hem besteld volgendeweek binnen hopen dat het probleem verholpen is.
anders wordt het toch complete koppeling vervangen