Effe voorstellen.(update: foto's toegevoegd)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
RD

Effe voorstellen.(update: foto's toegevoegd)

Post by RD »

Hallo,

Ik ben roel uit ieper en ben autotechnieker,
Rijd nu rond met een civic sport van 2004 als dagelijkse wagen.
Mijn 2e wagen is een subaru impreza P1 nr 896/1000 (sommigen onder jullie kennen deze wagen miss wel).

En voor foto's van de subaru klik je maar even naar het subaru forum door. (ondertussen al iemand gepost verder in deze topic, dus laat je scroller maar gaan)

update, foto's gemaakt van de civic sport (nu met type R velgen en Type R spoiler):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Roel.

Geef eens een linkje door voor dat Subaru forum?
Lycan

Post by Lycan »

Welkom hier :wink:
RD

Post by RD »

ik kan blijkbaar nog geen link plaatsen moet nog enkele posts hebben :-D
RD

Post by RD »

Rikky

Post by Rikky »

welkom!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Mooie P1... staat de wagen ondertussen op Belgische platen?
Bij mij duurt het vrij lang om mijn JDM ITR op platen te krijgen. Al 1,5 jaar nu maar het einde is in zicht.
RD

Post by RD »

ITR897 wrote:Mooie P1... staat de wagen ondertussen op Belgische platen?
Bij mij duurt het vrij lang om mijn JDM ITR op platen te krijgen. Al 1,5 jaar nu maar het einde is in zicht.

moet er nog mee beginnen met al het papierwerk momenteel staat hij aan de kant met juist alle riemen, spanrollen, filters,... vernieuwd. Staat nu mooi droog onder een hoes met de druppellader eraan. Normaal gezien volgend jaar eens beginnen kijken maar normaal gezien valt het nog allemaal redelijk mee aangezien ik al met enkele gasten gesproken hebben die een import van japan of engeland op platen hebben gezet hangt natuurlijk af hoeveel geluk je hebt met het aanvragen van je gelijkvormigheidsattest.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

RD wrote:
ITR897 wrote:Mooie P1... staat de wagen ondertussen op Belgische platen?

moet er nog mee beginnen met al het papierwerk momenteel staat hij aan de kant met juist alle riemen, spanrollen, filters,... vernieuwd. Staat nu mooi droog onder een hoes met de druppellader eraan. Normaal gezien volgend jaar eens beginnen kijken maar normaal gezien valt het nog allemaal redelijk mee aangezien ik al met enkele gasten gesproken hebben die een import van japan of engeland op platen hebben gezet hangt natuurlijk af hoeveel geluk je hebt met het aanvragen van je gelijkvormigheidsattest.

Ik had ook met enkelen gesproken die het al gedaan hadden. Geloof me, het kan raar lopen. Ik wens je alleszins succes ermee.
Maar, is deze wagen er ééntje die uit Japan geïmporteerd is naar Engeland? Of heeft deze al een Europees gelijkvormigheidsattest?
mr. X

Post by mr. X »

De P1 is een super gruwelijke wagen! Misschien wel de mooiste Subaru ooit gemaakt!

Post de foto's hier eens, ik zit tegenwoordig niet anders dan met mijn telefoon op het forum en heb geen zin om te snuffelen op een vreemd Subaru forum haha :D
Vtequila

Post by Vtequila »

Een vriend van mij is ook helemaal gek van de STI, ben benieuwd of hij deze versie ook kent. Veel plezier ermee!
- Rise 'n Shine! -
RD

Post by RD »

mr. X wrote:De P1 is een super gruwelijke wagen! Misschien wel de mooiste Subaru ooit gemaakt!

Post de foto's hier eens, ik zit tegenwoordig niet anders dan met mijn telefoon op het forum en heb geen zin om te snuffelen op een vreemd Subaru forum haha :D

denk niet dat subaru foto's geschikt zijn voor een honda forum ;-)
mr. X

Post by mr. X »

Dan mogen ze bij mij komen klagen want ik zie ze erg graag! Zolang je hem maar niet hebt verpest met afgrijselijke aftermarket bumpers kunnen we hier veel hebben! :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Image
Image
Image
mr. X

Post by mr. X »

Ah echt su-per vet! Wat een gave bak!
RD

Post by RD »

mr. X wrote:Dan mogen ze bij mij komen klagen want ik zie ze erg graag! Zolang je hem maar niet hebt verpest met afgrijselijke aftermarket bumpers kunnen we hier veel hebben! :wink:

Denk dat dit wel heel dom zou zijn om een van de weinig volledig standaard P1's te verneuken
mr. X

Post by mr. X »

Ik snap nog steeds niet dat je vroeger een showroom in kon lopen en dan deze gewoon daar zou kunnen zien staan en nieuw kon bestellen. Vroeger.. Damn.. Goede oude tijd
RD

Post by RD »

mr. X wrote:Ik snap nog steeds niet dat je vroeger een showroom in kon lopen en dan deze gewoon daar zou kunnen zien staan en nieuw kon bestellen. Vroeger.. Damn.. Goede oude tijd

Haha maar sowieso hier in belgie en nederland mag je dit vergeten.
Trouwens overlaatst kon je de impreza cosworth kopen (slechts 50 stuks en direct uitverkocht). Dit was helaas ook in engeland. Ook de mitsibushi evo fans vinden daar meer spek naar hun bek met de FQ versies.
Jo&

Post by Jo& »

Welkom!
vtec vince

Post by vtec vince »

Welkom.

Misschien heb je hier iets aan... ik zag dat je wat spulletjes zocht.
http://www.pistonheads.com/sales/1766283.htm

http://www.pistonheads.com/sales/3195414.htm

Succes met je zoektocht :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked