Uit de klauwen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Uit de klauwen

Post by Jo& »

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 368#155368

We moeten Maarten in de gaten houden, hij jaagt mensen weg en pest mensen die hem niet aanstaan. Hij doet dit heel slim op een nette manier waardoor het lijkt dat hij niet over de scheef gaat. Maar dit kan niet.

Anderen gaan hier in mee.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Uit de klauwen

Post by ITR DC2 »

Ik had dit hele topic nog niet gezien, maar er zijn behoorlijk wat mensen die zich hier nogal misdragen hebben. Triest...
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Sorry,

maar deze reacties blijf je altijd houden als mensen de modificaties doen die 90% van dit forum niet door de beugel vinden kunnnen.

Ik ben het ermee eens dat de reactie van Maarten wat overdreven was.
Maar Marc heeft zichzelf ook meteen laten kennen door er hard op in te gaan...

De reacties van SteefO en Sebas vond ik persoonlijk nog wel mee vallen...
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik vind die reactie van jou Laurens ook niet echt netjes als bestuurslid.

Marc heeft het recht hier op het forum te zijn en dient niet buiten gesloten te worden omdat hij een andere mening heeft. Hij merkt dit vanzelf wel en vertrekt of veranderd zijn mening misschien wel.
Maar dat kan alleen als mensen NETJES dingen laten weten.

-----

Ik kan blijkbaar niet eens een weekendje niet online zijn.
Het had anders gekunt, maar X is wel de enige die zijn mond er over open trekt. Een groot deel van de groep denkt er precies hetzelfde over..

Jammer dat iedereen nu zich zo los laat gaan op Mr X.
Ook jammer dat Marc zich zo snel laat opfokken.

Als je kijkt naar de rest van de auto's op het forum en niks ziet met andere achterlichten / wielen en 100 kg aan audio... dan had je enig zins een reactie kunnen verwachten. Kan je dat niet aan ? Blijf dan idd lekker op een automax forum...

ps : tropic ? whats dat...

Arno, dat was wel een geniaal spelletje wat voor flink wat uurtjes vermaak zorgde ^^
Post Reply