Negatieve FN2 opmerkingen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Negatieve FN2 opmerkingen

Post by LaurenZ »

Hoi,

Ik kreeg van iVTEC-fab de volgende PM.


iVTEC-fab wrote:Beste laurens,

Ik benader je even als bestuurslid zijnde.

een vraag, dit soort opmerkingen altijd maar weer over de FN2, kan het bestuur daar is niet een rem op zetten? Het ergert en irriteert mij altijd weer.
Er wordt gepraat alsof de FN2 de slechtste auto aller tijden is, het 'welkom' gevoel heerst niet echt onder de FN2 rijders op dit forum.

i.e.: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=9420
(LCR)
één van de zovele voorbeelden


Mijn vraag aan jullie, hoe kunnen we hier mee omgaan.
De directe gebruikers een pm sturen die hier negatief op reageren...
of een andere manier. Heb zelf op dit gebied geen ervaring met gebruikers namelijk...
'98 JDM Integra Type-R
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Negatieve FN2 opmerkingen

Post by ITR DC2 »

Ik volg zelf niet bepaald de FN2 topics, maar ik denk dat de enigste oplossing is om de betrokkenen heel sumier en netjes te benaderen.

Bijvoorbeeld zeggen dat er andere leden zijn die zich door hun FN2 minder welkom voelen - negativiteit.
Dat dit niet persoonlijk naar iemand toe bedoeld is, maar enkel de aandacht wordt gevraagd om er een beetje rekening mee te houden.

Eigenlijk best moeilijk, aangezien LCR geen grove taal etc etc gebruikt. Ik weet niet of zijn uitspraak ernstig is?
Wellicht kan IvtecFab hem zelf subtiel een bericht sturen?

Ik vind het een moeilijke...
Denk dat iedereen hier af en toe ook dingen met een korreltje zout moet nemen en zich zeker niet persoonlijk moet aantrekken.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ja klopt. Maar er zijn een aantal mensen op het forum.
Die wel vaker negatieve opmerkingen uitte richting de FN2.

Maar ik zal er wel even op letten. En indien een pm richting de gebruikers sturen
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Die opmerking in het bijzonder vind ik geen reden om iemand te vragen zich anders te uiten.

Ik kan me vanuit Fabian zn positie wel inleven dat hij zich ergerd aan subtiele en minder subtiele opmerkingen die hier op het forum voorbij komen over de FN2.

Mijns inziens lijkt de beste reactie naar Fabian dat we LCR niet specifiek kunnen aanspreken op zijn opmerking omdat het niet aanstootgevend is of grof taalgebruik oid. Maar dat we zijn bericht zeker wel begrijpen omdat we op het forum wel meer berichten lezen die niet erg vriendelijke zijn ten aanzien van FN2 rijders, en in de toekomst aangaande dergelijke opmerkingen scherper zullen opletten en sneller ingrijpen waar de situatie er om vraagt.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Overigens toen de EP3 uitkwam was er een dergelijke afkeer tegen de toen nieuwe R die toen ook zgnd minder hardcore was etc etc.
Post Reply