Book A Track 4 Augustus 2011

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Super dag gehad en idd erg geluk met het weer! Was een gezellige groep, ook leuk dat er zoveel mensen nog kwamen kijken. In totaal heb ik zo'n 370km op het circuit afgelegd, wat neerkomt op >80 rondes. 69 liter BP Ultimate heb ik er doorheen gejaagd, ongeveer 1:5 gereden dus. :o

Jammer genoeg kon ik mijn Toyo R888's niet op de velgen krijgen daar (ze hadden geen krachtstroom voor het apparaat...) dus heb ik de hele dag op mijn (nog maar 3mnd oude) Potenza RE-050A's gereden. Aan het einde van de dag zagen ze er zo uit: :-?

Image

Ik heb ook nog even de GoPro van Laurens geleend (thanks!) terwijl ik Rikky mee had als passagier, hier een video van m'n lap:
http://www.youtube.com/watch?v=5lMIobVoCHE

Rondetijd was 2:19, valt zeker nog wel te verbeteren maar voor m'n 1e trackday ben ik er niet ontevreden mee. Volgend jaar weer, maar dan met semi's & LSD! 8)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Binnenkort weer nieuwe banden?!
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Of nieuwe velgen!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

redlude94vtec wrote:Of nieuwe velgen!

Bedoel je niet: en
?
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Watskebeurt?
Austin
Posts: 63
Joined: Tue Apr 25, 2006 8:56 pm
Contact:

Post by Austin »

Ik was ook van de partij, heb wat foto's gemaakt, check HIER en dan --> events

Minder druk dan vorige jaar, maar zeker veel geluk gehad met het weer!
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Jo& wrote:
redlude94vtec wrote:Of nieuwe velgen!

Bedoel je niet: en
?


Over het algemeen ervaar ik het velgen wisselen makkelijker dan banden wisselen op het circuit. Maar dat is heel persoonlijk.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Zo eindelijk klaar met werken, eindelijk mijn post schrijven.

Wat een VETTE dag ik heb zo briljant genoten van een top evenement.
net als XavCtr ongeveer 400 km gereden.

Complimenten aan alle rijders hier op het forum, en natuurlijk de aanhang voor de gezelligheid, ja jij ook O.

Heb een set R888 helemaal glad gereden voor slicks en achter 1 mm over.

Mijn Laptimer ( illegaal ) deed het alleen met de timer en niet met de video. 2.11.08.

Het weer was geweldig en de dag was vlekkeloos.

TOPPER

martijn
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Jullie hebben het verschrikkelijk goed getroffen met het weer, lekker wat rondjes kunnen doen! Nog jammerderder dat ik er niet bij kon zijn hehe, zelf nog een paar dagen op de ring geweest nog maar daar was het werkelijk kutweer. Wat rondjes kunnen doen maar veelal met natte baan :|
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

redlude94vtec wrote:
Jo& wrote:
redlude94vtec wrote:Of nieuwe velgen!

Bedoel je niet: en
?


Over het algemeen ervaar ik het velgen wisselen makkelijker dan banden wisselen op het circuit. Maar dat is heel persoonlijk.


Ja, vind ik ook. Ik heb ook een tweede set OEM 17" met daarop R888's die inmiddels onder m'n auto zitten. Helaas lukte het niet om de R888's voor donderdag op de velgen te krijgen dus moest ik op m'n Potenza's rijden met als gevolg: gesmolten rubber. :roll:

Volgende keer wordt het R888's all day long... 8)
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Vraagje: Heeft iemand misschien een Rayban zonnebril gevonden? Vriend van me die langs kwam is deze verloren. Het is er een van het type RB8305 (staat op frame bij de oren) en kenmerkend is dat deze van Carbon Fibre gemaakt is. Verder zijn de glazen gepolariseerd wat ook een optie is. Als iemand deze heeft gevonden, graag een PM. Alvast bedankt!
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

redlude94vtec wrote:Vraagje: Heeft iemand misschien een Rayban zonnebril gevonden? Vriend van me die langs kwam is deze verloren. Het is er een van het type RB8305 (staat op frame bij de oren) en kenmerkend is dat deze van Carbon Fibre gemaakt is. Verder zijn de glazen gepolariseerd wat ook een optie is. Als iemand deze heeft gevonden, graag een PM. Alvast bedankt!



Hahahaha volgens mij moet je dat ff aan Martijn vragen! Die had er nog eentje gevonden tijdens BAT... :lol: :lol:
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

idd toen wij wegging hoorde ik idd iemand roepen of er iemand een zonnebril kwijt was. Waarop gevraagd werd of ie duur was.
Daarvan kunnen we dus stellen waarschijnlijk wel.
Wie hem uiiteindelijk heeft meegenomen dat weet ik niet.

ps zijn er niet meer pics gemaakt die dag?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ik heb nog wat foto's van die dag.
Alleen nog geen tijd gehad om ze te verwerken....

Heb ook nog een kleine 900 te gaan van de 24h van Spa :)
'98 JDM Integra Type-R
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

prioriteiten stellen dan, niet meer reageren op het forum tot je klaar bent dan maar.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Misschien ben ik gewoon aan het werk.
Ga vanavond wel weer even verder met de foto's ^^

Zal tzt wel even een linkje en wat foto's plaatsen ^^
'98 JDM Integra Type-R
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

Dat bedoel ik dus prioriteiten stellen,..... wat doe jij nog op je werk?
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Niemand heeft hem meegenomen. M had hem in de grond omhoog gestoken.. Hij was overigens ook behoorlijk krom.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Klopt er lag idd een zonnebril maar deze was krom en het glas was gebroken en de pootjes krom. Heb hem in de grond gepland met het idee een zonnebrilBoom te kweken.

Tot nu toe zonder noemenswaardige groei. :D :D :D
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

martijn wrote:Klopt er lag idd een zonnebril maar deze was krom en het glas was gebroken en de pootjes krom. Heb hem in de grond gepland met het idee een zonnebrilBoom te kweken.

Tot nu toe zonder noemenswaardige groei. :D :D :D


En we hebben hem nog wel toegezongen!
Locked