Type-R Dynodag-28-05-2011
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Het was weer gezellig!
Bij deze het mijn meting.
Het is nog steeds met de B16a2 erin die eigenlijk gebouwd is voor een turbo. Die gaan we er komende winter dan ook maar eens opzetten.
Spec's
B16a2 onderblok
B18c6 kop incl nokkenassen.
JE zuigers comp ratio +- 9,5:1
B18c6 inlaat spruitstuk geflowed
B18c6 gasklep geflowed en geboord naar 65mm
B16B uitlaat spruitstuk
2,5" Hytech catback
Mugen intake
eCtuned by me.
186pk dus! Meer dan ik verwacht had.
Bij deze het mijn meting.
Het is nog steeds met de B16a2 erin die eigenlijk gebouwd is voor een turbo. Die gaan we er komende winter dan ook maar eens opzetten.
Spec's
B16a2 onderblok
B18c6 kop incl nokkenassen.
JE zuigers comp ratio +- 9,5:1
B18c6 inlaat spruitstuk geflowed
B18c6 gasklep geflowed en geboord naar 65mm
B16B uitlaat spruitstuk
2,5" Hytech catback
Mugen intake
eCtuned by me.
186pk dus! Meer dan ik verwacht had.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
integra wrote:@ dutchvf je heb 2 pk meer als ik. alleen zijn de specs iets anders
ik rij met origineel kat en header.
@ frank, mooi aantal pk,s , koppel valt me ook niet tegen.
Dankje.
Het koppel zit wel alleen hoog. Zo rijd hij ook. Onderin niks en alleen boven de 7000rpm begint hij er echt aan te sleuren. Maargoed, voor wat ik er nu mee doe is het wel het meest bruikbare. Onderin koppel is leuk voor een sleurhut, maar daar hebben we het karretje niet voor