Vijverberg trofee 26 april
Gaskleppie wrote:Zo, net thuis...
De nieuwe AP remmetjes doen het ook super. Al moet ik er nog wel erg aan wennen.
Hoe is deze anders dan Frank?
Heb je ook AP temperatuurstrips op de klauwen geplakt trouwens? Indien ja...hoe heet werden deze? Alhoewel ik de AP niet heb gehaald heb ik wat strips van die beste man gekregen..cool
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Ziet er echt gaaf uit zo
@ Frank: Volgens mij had je in de bochten wel langs de porche gekunt als je had gewild of zie ik dit fout?
@ Martijn en Frank: Met wat voor programmatje (iphone app?) hebben jullie die circuitopname gemaakt, en wat betekenen de gele vlakjes?
Groeten MaRcel
@ Frank: Volgens mij had je in de bochten wel langs de porche gekunt als je had gewild of zie ik dit fout?
@ Martijn en Frank: Met wat voor programmatje (iphone app?) hebben jullie die circuitopname gemaakt, en wat betekenen de gele vlakjes?
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Tha Bla wrote:Ziet er echt gaaf uit zo
@ Frank: Volgens mij had je in de bochten wel langs de porche gekunt als je had gewild of zie ik dit fout?
@ Martijn en Frank: Met wat voor programmatje (iphone app?) hebben jullie die circuitopname gemaakt, en wat betekenen de gele vlakjes?
Groeten MaRcel
Ik had niet veel over hoor. En als ik er naast had gezeten had hij me er toch gelijk uitgetrokken.
De gele vlakken zijn de g-krachten boven de 1.25G. Groen is daaronder. We maken deze logs met Harry's laptimer.
Gaskleppie wrote:Roy wrote:@ Frank
Begrijp ik het nou goed?
Zit er een B16a2 in je ITR???????
Why?
heb even niks anders.....
Net samen met een collega je filmpjes gekeken. Daarna moeten uitleggen waarom je al jaren met een 1.6 rijdt...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Nog even wat werk verricht om de verschillen tussen Martijn en mij beter in beeld te krijgen.
Martijn reed een 2:13 en ik een 2:06
Met de gegevens van de laptimers heb ik deze grafieken gemaakt. In 1 oog opslag kan je zien waar het tijdsverschil in zit:
Harder de bocht door, maargoed wel wisten eigenlijk al dat het daar in moest zitten.....
Martijn reed een 2:13 en ik een 2:06
Met de gegevens van de laptimers heb ik deze grafieken gemaakt. In 1 oog opslag kan je zien waar het tijdsverschil in zit:
Harder de bocht door, maargoed wel wisten eigenlijk al dat het daar in moest zitten.....
Helemaal tegek Frank,
Hier kan ik nog uren naar kijken
Voor de mensen die er niet waren, ik heb na de dag samen met frank staan praten over de rondes en tijden.
Ik gaf een aantal plaatsen aan waar dit verschil zou zijn.
TATAAAAAAA hier staat precies wat ik dacht.
Net als Frank hebben we beide geen vrije rondes gehad.
Maar de grootste verschillen zitten in hugenholtz/scheivlak/renault/audi S .
de rest van de bochten valt het een beetje mee ( zei ik optimistisch) .
Ik heb alleen geen acht geslagen op de banden spanning.
ik heb de dag aandacht besteed aan de dempers.
richting eind van de dag vond ik dat de CTR wat aan de glij ging achteraf brande er 30 lampjes in mijn hoofd ik reed rond met een spanning van 2.2 ipv 1.8.
De koppeling en vliegwiel deden goed hun best.
De LSD daar moet ik n og even aan wennen het "locken" dan
Remmen zijn wonderbaarlijk. Moet ze alleen nog later gebruiken zegt Martin O.
Filmjes zijn nog niet gelukt.
Gr martijn
Hier kan ik nog uren naar kijken
Voor de mensen die er niet waren, ik heb na de dag samen met frank staan praten over de rondes en tijden.
Ik gaf een aantal plaatsen aan waar dit verschil zou zijn.
TATAAAAAAA hier staat precies wat ik dacht.
Net als Frank hebben we beide geen vrije rondes gehad.
Maar de grootste verschillen zitten in hugenholtz/scheivlak/renault/audi S .
de rest van de bochten valt het een beetje mee ( zei ik optimistisch) .
Ik heb alleen geen acht geslagen op de banden spanning.
ik heb de dag aandacht besteed aan de dempers.
richting eind van de dag vond ik dat de CTR wat aan de glij ging achteraf brande er 30 lampjes in mijn hoofd ik reed rond met een spanning van 2.2 ipv 1.8.
De koppeling en vliegwiel deden goed hun best.
De LSD daar moet ik n og even aan wennen het "locken" dan
Remmen zijn wonderbaarlijk. Moet ze alleen nog later gebruiken zegt Martin O.
Filmjes zijn nog niet gelukt.
Gr martijn
http://www.youtube.com/watch?v=s387w4Xu4iM
Volgens mij is het mij gelukt of niet
deze ronde is 2.12.23
Lijnen van de ronde zijn niet optimaal maar het ging wel lekker
gr martijn
Volgens mij is het mij gelukt of niet
deze ronde is 2.12.23
Lijnen van de ronde zijn niet optimaal maar het ging wel lekker
gr martijn