2011 Type-R Club Weekend Nurburgring (15-17 juli)

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

redlude94vtec wrote:Voor degenen die eventueel willen pre-meeten


hoe is de route er naar toe van jullie,
ik vertrek vanaf den haag/rijswijk.

miss is er evt nog een tussenstop te plannen?

btw wie vertrekken er nog meer van regio rotterdam/den haag?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

ITR DC2 wrote:Normaal is het een rit van 2 uur, maar gezien de vrijdagmiddag spits denk ik dat het nog krap wordt om om 18:30 te arriveren.

In ieder geval tot snel... :)


Eric en ik zijn beide slechts een halve dag vrij. Ik kan pas rond 1400 weg van 't werk en moet dan nog richting a'dam...

We doen ons best om het te halen, maar als we 18.30 niet redden. Dan is dat even niet anders...

@ Ray, denk dat we dan pas bij Eindhoven meeten, maar omdat het qua files niet duidelijk is hoelaat we daar kunnen zijn, denk ik zelf dat het niet een heel erg slim idee is. Maar we kunnen natuurlijk altijd even mobiele nummers uit wisselen om op de hoogte te blijven van wanneer iemand op de A2 aanschuift en bij welke HMP deze dan staat...
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Roopesh, ik vertrek uit richting Voorburg (Den Haag) we kunnen eventueel iets afspreken om samen naar Sittard-Geleen te rijden?

Tim.... misschien ook??
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Ik denk dat we wel iets kunnen regelen, maar wordt gewoon even strak en niet (te lang) wachten. Eerstvolgende handige plaats waarbij we elkaar tegen gaan komen is de Total Benzine station in Maarheeze. Ik wil proberen om 16:00 uur vertrekken vanaf de Foodstrip en naar Maarheeze is ongeveer 1,5 uur rijden. We kunnen afspreken dat Maarheeze (Zuiden Eindhoven A2) verzamelen tussen 17:30 en 17:45 en dat we daarna verder rijden of telefonisch contact opnemen. Voor de routeplanners is dit het adres:

Total 't Haasje
Rijksweg A2 (E25)
6026RR maarheeze
Noord-Brabant - NL

Concreet:

Foodstrip: 15:30 - 16:00 uur.
1. L4urenZ
2. Redlude94vtec
3.
4.
5.

Total 't Haasje: 17:30 - 17:45
1. Iedereen van de Foodstrip
2.
3.
4.
5.

Misschien dat de groep uit regio Rotterdam/Den Haag ook wat af kunnen spreken, maar dat laat ik aan jullie over. Restaurant afspraak is om 19:00 dus we hebben het ruim.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

redlude94vtec wrote: Ik wil proberen om 16:00 uur vertrekken vanaf de Foodstrip en naar Maarheeze is ongeveer 1,5 uur rijden. We kunnen afspreken dat Maarheeze (Zuiden Eindhoven A2) verzamelen tussen 17:30 en 17:45 en dat we daarna verder rijden of telefonisch contact opnemen.


Is die 1.5 uur inc of Ex file ?
de A2 nabij Utrecht is in het weekend al drama, dus zal op vrijdag middag niet veel minder erg zijn denk ik..

Maar ik kan vrij simpel vanuit de auto contact houden met Tim.
Daarnaast ben ik rond 15.30 op de Foodstrip. Wat mij betreft kunnen we dan meteen weg.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

CTR-Voorburg wrote:Roopesh, ik vertrek uit richting Voorburg (Den Haag) we kunnen eventueel iets afspreken om samen naar Sittard-Geleen te rijden?

Tim.... misschien ook??

Wim is goed, zal zowiezo eind volgende week wel ff contact met je opnemen.
ff kijken wat Tim doet, en evt de rest.

redlude94vtec wrote:We kunnen afspreken dat Maarheeze (Zuiden Eindhoven A2) verzamelen tussen 17:30 en 17:45 en dat we daarna verder rijden of telefonisch contact opnemen.

Total 't Haasje
Rijksweg A2 (E25)
6026RR maarheeze
Noord-Brabant - NL

goed idee, idd niet te lang wachten. ff whatsappen

L4urenZ wrote:Wat mij betreft kunnen we dan meteen weg.

is het miss mogelijk om dit bij te houden in de startopic? mod?
miss word het gequote later te warrig.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Houden jullie rekening met 'zwarte' vrijdag....
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

We gaan ons best doen. Echter lukt eerder vertrekken helaas niet.
Ik kan niet eerder weg op mijn werk en mijn mede-passagier komt die dag uit de nachtdienst dus pakt ook nog even voldoende slaap om het weekend daarna door te komen...

Ik zal ook wel even de pre-meet data in de begin post zetten, als wendy dat nog niet gedaan heeft...
'98 JDM Integra Type-R
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Foodstrip naar eet bestemming is 2 uren zonder file. Heb er 2,5 a 3 uren voor uitgetrokken. Foodstrip naar 't Haasje was 1 uur en een kwartier. 1,5 uren is ook ruim met uitloop naar 1 uur 45 minuten (kwartiertje wachten). Er moet dus wel wat speling zijn. Verder heeft midden Nederland nu vakantie, dus als we geluk hebben, is regio Utrecht rustig. Worst case scenario: We halen het niet en moeten sneller eten. Daarna trekken we toch weer samen op. Dus relax.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

redlude94vtec wrote: Dus relax.


Dat altijd :lol:
'98 JDM Integra Type-R
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Komt goed jongens....

Als jullie nu merken dat het echttttt drama op de weg is, geef mij dan even een belletje. Dan kan ik in ieder geval het restaurant informeren.

Ik heb er zin in. Kan wel een weekendje fun gebruiken :)
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Ik heb er ook zin in! Het is alweer over een paar dagen. Ik ben momenteel alleen niet erg blij met de weersvoorspellingen, en hopelijk draait het nog bij. Maar mocht het toch gaan regenen en jullie hebben de keuze tussen semi slicks of straatbanden, waar zouden jullie dan mee gaan rijden?
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

banden

Post by CTR-Asch »

Nou, ik denk dat je met de semi's nog een aardig eind komt als de weg niet al te nat is (hier en daar wat natte delen). Semi's geven pas problemen als het echt veel blijft regenen en de weg dus overal zeiknat is. Misschien dat anderen daar anders over denken..
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: banden

Post by ITR DC2 »

Bij weeronline lees ik:

vrijdag: 19 graden (30% kans op neersl/ 0mm.)
Zaterdag: 21 graden (55% kans op neersl/ 0mm.)
Zondag: 20 graden (75% kans op neersl/ 2,5mm)

Laten we hopen dat dit nog wat veranderd, aangezien het weer de laatste tijd haast niet te voorspellen is. En anders hopen dat het 's avonds laat regent en lekker opdroogt in de ochtend :p

Let's hope so!!!

Semi's op de ring als deze een beetje nat is weet ik niet hoor. Ik zou het afraden.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ik zou deze vraag eerder stellen aan hen die dagelijks op semi's rijden en wat hun ervaring is met nat wegdek.

Persoonlijk zou ik het niet doen, de ring is imho te tricky om het risico te nemen. Maar ik ben dan ook iemand die nog niet op semi's gereden heeft...
'98 JDM Integra Type-R
Jan Visser
Posts: 225
Joined: Mon Jun 29, 2009 8:48 pm

Post by Jan Visser »

Met het voorspelde weer zou ik zeker niet op semi's gaan rijden. Bovendien moet je op de Ring banden hebben met een DOT codering, want de Ring is gewoon een openbare weg zonder een snelheidslimiet. Rechts inhalen is dus ook uit ten boze!!

Op de Ring is spekglad als het nat is en bovendien is er geen ruimte om ook maar 1 fout te maken. Op een natte Ring een fout maken op snelheid is bijna 95% kans op 100% schade. Tussen de baan en de vangrail is vaak niet meer dan een paar meter gras........

Het is geen Zandvoort of Assen!!!
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

ring

Post by CTR-Asch »

Ik hoop dat het niet al te erg wordt met die regen. Als het nu echt met bakken naar beneden komt dit weekend kan het zijn dat de ring dan wordt gesloten?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

De ring is meestal wel open. Ook bij lichte regen.

Bij lichte regen kunnen ze zelfs meer geld verdienen :lol:
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Net nog even gekeken jammer ziet er niet best uit.

http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsla ... au/4102512

Ok duimen maar dat het mee gaat val;len met de regen.
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Ik sluit mij aan bij Wim en Roopesh onderweg naar de meet @ Total ' Haasje.
Locked