Deur openen probleem [EP3]
Deur openen probleem [EP3]
Sinds een week wil de bestuurdersdeur niet meer van het slot met de remote. Het knopje blijft stijf beneden staan. De bijrijdersdeur gaat wel normaal van het slot, net als de kofferbak. Ook met de centrale deurvergrendelingsknop aan de binnenkant gaat het slot niet open.
Met de sleutel of met de hand (binnen) is de deur wel te openen dus het mechanisme lijkt in orde. Ik heb het paneel al van de deur gehad maar ik zie er niets vreemds aan.
Iemand een idee waar ik het kan zoeken?
Met de sleutel of met de hand (binnen) is de deur wel te openen dus het mechanisme lijkt in orde. Ik heb het paneel al van de deur gehad maar ik zie er niets vreemds aan.
Iemand een idee waar ik het kan zoeken?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Voel je een (grotere) weerstand als je de deur met de sleutel open maakt?
Heb geen ervaring met een EP3 en hoe het mechanisme daarvan vast zit maar het zou wellicht kunnen duiden op een rot motortje of slecht contact.
Bij het voorgaande model Civic zit namelijk het motortje aan het deurmechanisme vast:
(Links zonder motortje, rechts mét)
Als de EP3 dit ook heeft is dat wellicht de oorzaker.
Heb geen ervaring met een EP3 en hoe het mechanisme daarvan vast zit maar het zou wellicht kunnen duiden op een rot motortje of slecht contact.
Bij het voorgaande model Civic zit namelijk het motortje aan het deurmechanisme vast:
(Links zonder motortje, rechts mét)
Als de EP3 dit ook heeft is dat wellicht de oorzaker.
Bedankt voor de snelle reacties!
Hoe krijg je dat ding er Christelijk uit want ik zag dat het raamgeleidingsmechanisme ernstig in de weg zit.
Hoe krijg je dat ding er Christelijk uit want ik zag dat het raamgeleidingsmechanisme ernstig in de weg zit.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik heb weke slanke kantoorhanden dus dat moet dan goed komen...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
deur
HONDA wrote:Ik heb weke slanke kantoorhanden dus dat moet dan goed komen...
Het is goed te doen hoor.
Alle klipjes en stangetjes voorzichtig loshalen en het raam moet omhoog staan. Met wat gepriegel is ie zo los. Kijk wel uit voor scherpe delen, ik heb mijn tere kantoorhandjes ops: opengehaald.
Twee weken levertijd, ding moet uit Japan komen. Ik geloof dat ik wel even de geigerteller eroverheen haal als het binnenkomt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Hmm je was me inderdaad even ontschoten Rob. Ik associeer je ook nog niet echt Type-R spullen. My bad...
Ding is inmiddels binnen en stralingsvrij. Dit weekend maar eens klussen.
Ding is inmiddels binnen en stralingsvrij. Dit weekend maar eens klussen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007