Page 1 of 1

DIY

Posted: Mon Mar 21, 2011 4:19 pm
by itr703
ltijd leuk om te lezen hoe anderen dat nu doen:

http://www.c-speedracing.com/howto.php

en dan ook met name:

http://www.c-speedracing.com/howto/redv ... ecover.php

Posted: Tue Mar 22, 2011 9:10 am
by mr. X
De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.

Posted: Tue Mar 22, 2011 10:13 am
by vtec vince
mr. X wrote:De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.


x2 , de kleur lijkt me ook net een tikje anders.

Posted: Tue Mar 22, 2011 11:46 am
by itr703
mr. X wrote:De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.


De "VHT wrinkle plus engine paint" is hier ook gewoon te koop; Google maar eens of zoek op marktplaats. Staat wel overal bij dat het voor max 170 graden te gebruiken is en of dat genoeg is .....

Posted: Tue Mar 22, 2011 1:15 pm
by RedSun
Ik hoop niet dat jouw kleppendeksel warmer wordt dan 120 graden want dan heb je een serieus probleem.

Posted: Wed Mar 30, 2011 11:40 am
by JT
Dan mag je hopen dat hij een olietempmeter heeft :D