Japfest Castle Comb UK 2011 ??

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Japfest Castle Comb UK 2011 ??

Post by Katana »

Dames/Heren,

De uitnodiging voor onze club is binnen. :D


Good afternoon,

I am writing to you to enquire about your club attendance at the Japfest Show 2011, Saturday 14th May, Castle Combe.
Japfest is Europe’s biggest Japanese car show and the first Japanese show on the events calendar, Japfest has a captive audience of over 15,000 of the most passionate and serious enthusiasts in the market. Hosted at Castle Combe for the ninth year, this idyllic location will feature thrilling action and the best trade and display cars in the country.

The club stand booking form can be found online www.japfest.co.uk/clubs/ . Please return your booking form by fax or post by 1st April 2011.

Please can let me know if you will be attending this year and the size of stand you are looking to book. Please feel welcome to contact me by email or by phone.

Kind regards,

Jennifer Wagstaff






Zelf ga ik niet dit jaar dus als er interesse is dan zal ook een nieuwe organisator voor deze trip moet komen, wie o wie :wink:.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ik zit een maand later ook al in de UK. Zal hierbij dus niet aanwezig zijn. Anders had ik graag voor contact persoon gespeelt.
'98 JDM Integra Type-R
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Heb er een nachtje over geslapen maar het lijkt me niet denderend. Ook niet van wat ik op de foto's zie.

Voor mij is het te ver rijden voor zo'n 'simpele' meeting als je het mij vraagt.

(Oei, hoeveel schop ik er nu tegen de enkels :mrgreen: )
Misschien als er genoeg animo is wil ik het overwegen voor de gezelligheid.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Wat vind jij een niet simpele meeting X? Ik ben er zelf de afgelopen 2-3 jaar geweest en hier in NL komen we niet in de buurt van o.a. het aantal auto's dat er staat.
Genoeg stands met spullen en genoeg activiteit op en rond de baan.
Dus ja, wat zoek je precies in een meeting?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Als ik zo op de site keek (vluchtig) leek het me dat er ook genoeg tupperware stond en had niet gezien dat er standjes stonden.

Ik dacht dus dat het een statische meeting was waarbij het zien en gezien worden is zonder track activiteiten. Ik zoek in een meeting gezelligheid en slap ouwehoeren over auto's. Dat kan op de foodstrip ook en ik dacht dat het een opgeblazen versie daarvan was. Kortom het leek me niet de moeite 1000 km te rijden voor iets wat we hier ook hebben.

Zal de site nog wel eens goed bekijken maar ben sowieso niet een heel erg meeting georiënteerd persoon om eerlijk te zijn. Vind het gewoon leuker om met de Type-R club een BBQ of Dyno dag te hebben dan 1000 km rijden om in de kou te staan :lol:.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Aha, integendeel, dit is een all-in meeting, dus incl. promo babes.
Genoeg te zien dus, Type-r 's zat! In alle modellen en varianten EK9's zover het oog kan zien, DC2's, EP3's, FN2's, DC5's en ga zo maar door.
Vorig jaar ook zat aangepaste GTR's gezien, kortom echt genoeg te zien, alle sportieve japanse merken komen aan bod van oud tot nieuw.
Zeker de moeite waard om een keer mee te maken imo.
Dit jaar heb ik andere plannen vandaar dat ik er niet bij ben...
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Ik ben er dit jaar ook niet bij , maar het is echt wel de moeite om dat festival mee te maken!
Vorig jaar 1 rondje gedaan over de gehele dag en eigenlijk nog ogen te kort gekomen...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Maarten,

Je slaat de plank volledig "MIS" (waarschijnlijk niet echt goed naar de foto's gekeken) dit is een uitzondelijke meeting wat je nooit in Nederland zult vinden.

En ja slap "ouwehoeren" kan ook heel goed in de UK en zeker 1000 km rijden waard :lol:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ben er niet bij om voor de hand liggende redenen. (dikke buik)
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Jo& wrote:Ben er niet bij om voor de hand liggende redenen. (dikke buik)


Die hebben ze bijna allemaal in England :lol:

Alleen niet om dezelfde redenen :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

vtec vince wrote:
"Jo&":1teyjbpr wrote:Ben er niet bij om voor de hand liggende redenen. (dikke buik)


Die hebben ze bijna allemaal in England :lol:

Alleen niet om dezelfde redenen :wink:[/quote:1teyjbpr]
Kwil geen kind met ook nog een Engels passpoort, 2 passpoorten zijn genoeg.
Of eentje die geboren wordt op internationale wateren.......
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

gaat er nog iemand naar japfest in uk?? zo ja let me know
Locked