Nieuwe ontwikkeling..
Ik zal degene die het intreseerd voorzien van updates.
Omdat niet heel NL het aangaat laat ik het maar hier staan.
Vandaag was de schadeexpert van de verzekeraar langs geweest.
Hij nam de schade op en gaf het al verwachte aan dat de itr in deze samenstelling niet meer de weg zal zien.
De verzekeraar wist niet precies om wat voor auto het exact ging door slechte administratie wat hun probleem is wat ze ook toegeven en wat ze nu aan het oplossen zijn. Geen 1.8 neee!!!!(snapten ze echt niet).Wat ik al eerder aangaf in 2008..... :roll: Nadat de omschrijving DC2 niet overeen kwam met het bouwjaar zagen ze het in.
En de nieuw waarde was ook iets van een isue omdat hij niet in euro`s geleverd is..
Afwachten en miss taxeren binnenkort nemen ze weer contact op.
Ik heb er goede hoop in.
Verder is de shock weg maar de concentratie nog totaal niet en merk ik dat de stres er lichamelijk goed in zit bijvoorbeeld hoofdpijn en buikpijn.
De zin om dingen te doen komt wel weer terug en kunnen we weer sporten uit eigen wil de boog is aleen nog wel erg gespannen dus doe ik maar rustig aan.
Demian.
Omdat niet heel NL het aangaat laat ik het maar hier staan.
Vandaag was de schadeexpert van de verzekeraar langs geweest.
Hij nam de schade op en gaf het al verwachte aan dat de itr in deze samenstelling niet meer de weg zal zien.
De verzekeraar wist niet precies om wat voor auto het exact ging door slechte administratie wat hun probleem is wat ze ook toegeven en wat ze nu aan het oplossen zijn. Geen 1.8 neee!!!!(snapten ze echt niet).Wat ik al eerder aangaf in 2008..... :roll: Nadat de omschrijving DC2 niet overeen kwam met het bouwjaar zagen ze het in.
En de nieuw waarde was ook iets van een isue omdat hij niet in euro`s geleverd is..
Afwachten en miss taxeren binnenkort nemen ze weer contact op.
Ik heb er goede hoop in.
Verder is de shock weg maar de concentratie nog totaal niet en merk ik dat de stres er lichamelijk goed in zit bijvoorbeeld hoofdpijn en buikpijn.
De zin om dingen te doen komt wel weer terug en kunnen we weer sporten uit eigen wil de boog is aleen nog wel erg gespannen dus doe ik maar rustig aan.
Demian.
Ja dat is erg vervelend als een verzekering niet weet waar ze over praten... Vooral omdat vaak jij de persoon bent die er problemen mee heeft en niet de verzekering...
Al verwacht/hoop ik dat dit wel goed gaat komen!
Verder ga lichaam en geest... Geef het vooral de tijd... Om het een plaatsje te geven...
Al verwacht/hoop ik dat dit wel goed gaat komen!
Verder ga lichaam en geest... Geef het vooral de tijd... Om het een plaatsje te geven...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
T.ringjotje, D
Dat is echt klote voor je, idd verzekeringen moet je de helft van de tijd zelf van informatie voorzien.
Materiaal is te vervangen, zelf wel ff opletten op je eigen lijf.
Lichamelijk ervaar je de probleempjes pas na ruim een week ( eigen ervaring en werk ervaring ).
Hopen dat ze de R toch nog herstellen.
Martijn
Dat is echt klote voor je, idd verzekeringen moet je de helft van de tijd zelf van informatie voorzien.
Materiaal is te vervangen, zelf wel ff opletten op je eigen lijf.
Lichamelijk ervaar je de probleempjes pas na ruim een week ( eigen ervaring en werk ervaring ).
Hopen dat ze de R toch nog herstellen.
Martijn
Benjdmin wrote:Sucks dude, motor eruit en in een RHD Ek of Eg!
Sterkte...
Iets wat ook in me opkwam maar wat zo goed als uitgesloten is.
Doet me denken aan die pipo uit Detroit die naar LA gereden was met z`n EG om bij de American toughe te kijken die uiteindelijk won.. Ook een K20a uit een dc5r wat erin zat.. :lol:
Er zitten inderdaat nog parts op vanwaarde....maar alles hangt nu even van de verzekering af.
En wat er precies kapot is is me nog niet helemaal duidelijk.
Sharky hij is voor 99% RIP.. :cry:
Een nieuwe update:
De Dc5 is verkocht door de verzekeraar nadat hij was geadverteerd via foto`s op het internet.
Hij word binnenkort opgehaald door een JDM autoparts bedrijf.
Over de betreffende prijzen krab ik me nog vaker achter m`n oren.. :roll: ik had hem liever gehouden en terug gekocht maar het zijn de standaard procedures...
De dagwaarde is uitgezocht en word als het goed is netjes uitbetaald (eerst zien dan geloven). Maar tot nu toe is de indruk wat betreft de verzekeraar goed en duidelijk.
Zo als het eruit ziet hoef ik zeker niet te klagen en ga ik er amper of niks op achteruit.
Over eventueel wat nieuws... Veel research en zijn er maar een paar auto`s die ik wel zie zitten. Maar een ding is duidelijk ik ben nog uitermate verzot op de prefacelift DC5. En geeft zelfs dat wrak de itr-742 nog gigantisch veel inspiratie al is het graphic voor het netvlies.
De Dc5 is verkocht door de verzekeraar nadat hij was geadverteerd via foto`s op het internet.
Hij word binnenkort opgehaald door een JDM autoparts bedrijf.
Over de betreffende prijzen krab ik me nog vaker achter m`n oren.. :roll: ik had hem liever gehouden en terug gekocht maar het zijn de standaard procedures...
De dagwaarde is uitgezocht en word als het goed is netjes uitbetaald (eerst zien dan geloven). Maar tot nu toe is de indruk wat betreft de verzekeraar goed en duidelijk.
Zo als het eruit ziet hoef ik zeker niet te klagen en ga ik er amper of niks op achteruit.
Over eventueel wat nieuws... Veel research en zijn er maar een paar auto`s die ik wel zie zitten. Maar een ding is duidelijk ik ben nog uitermate verzot op de prefacelift DC5. En geeft zelfs dat wrak de itr-742 nog gigantisch veel inspiratie al is het graphic voor het netvlies.
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Dagwaarde van een eerlijke DC2 is al zo ongeveer niks meer :lol:
Die ligt rond de € 3.000,- dus een DC5 die in de poeier ligt zal niet veel opleveren maar voor een JDM partsboer zit er genoeg op om te verkopen dus € 4.500,- lijkt me aardig realistisch.
Als Demian het niet wil zeggen mag hij dat aangeven maar ik begon er over omdat er voor hem geen negatieve kanten aanzitten om het bekend te maken. Geeft ons alleen een beter beeld wat onderdelen bedrijven voor marge hanteren :wink:
Die ligt rond de € 3.000,- dus een DC5 die in de poeier ligt zal niet veel opleveren maar voor een JDM partsboer zit er genoeg op om te verkopen dus € 4.500,- lijkt me aardig realistisch.
Als Demian het niet wil zeggen mag hij dat aangeven maar ik begon er over omdat er voor hem geen negatieve kanten aanzitten om het bekend te maken. Geeft ons alleen een beter beeld wat onderdelen bedrijven voor marge hanteren :wink: