Ray's EP3, EE9 & FA5 | 2018 Update! P18
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Ik weet dat hondata zn prijzen heeft verlaagd maar dit scheelt wel veel.
Ik heb veel meer betaald.
Ik heb veel meer betaald.
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Dit is gedaan omdat een concurrent voor kpro komt, http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=109907&highlight=K+tuner
http://ktuner.com/
http://ktuner.com/
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Ray sorry dat we je 'even voorstellen' misbruiken als K-pro discussie topic!
Misschien dat een v d admins een nieuwe thread kan aanmaken en stuk kan verplaatsen? Tenzij jij het allemaal prima vindt natuurlijk
Misschien dat een v d admins een nieuwe thread kan aanmaken en stuk kan verplaatsen? Tenzij jij het allemaal prima vindt natuurlijk
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Type200R wrote:
Like this?
YeS, ! Waar is dit dan? Kpro waarschuwt wel voor fake op de markt...
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Ja die 1300,- is beetje de max denk ik wel lol! maargoed als je bijv. kpro koopt bij all4honda moet je nog (volgens mij) je huidige ecu opsturen en dan word het daar in gezet. wat de meeste doen is een extra ecu regelen en daarop kpro instaleren dan zit je op iets van 900,- a 1000,- dan sleutels laten inlezen bij dealer wat waarschijnlijk ook wel wat kost, + dan nog GOED laten afstellen zal allemaal wel beetje rond dat bedrag zitten. :P
heb ook wel eens wat mindere verhalen gehoord van intertuning. zal dan eerder naar bekerom tuning ofzo gaan.
Ben straks ook wel heel erg benieuwd naar de dyno ideed!
heb ook wel eens wat mindere verhalen gehoord van intertuning. zal dan eerder naar bekerom tuning ofzo gaan.
Ben straks ook wel heel erg benieuwd naar de dyno ideed!
RJB1988 wrote:Yup maar die EUR 1.300 die je de vorige keer noemde vind ik toch iets teveel. Nu zie ik op http://www.hondata.com/dealers.html dat de K-Pro V3 kennelijk in prijs is verlaagd naar $695. En er schijnt een 'officiële' dealer in België te zijn http://www.inter-tuning.com ga daar wel even informeren...
Wordt leuk volgende keer op de Dyno, kan me nog herinneren dat jouw auto (stiekem niet alleen een CAI) het erg goed deed
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Discussie over KPRO in dit topic vind ik prima hoor lol! leeft het forum tenminste weer een beetje ^^
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Ray wrote:Discussie over KPRO in dit topic vind ik prima hoor lol! leeft het forum tenminste weer een beetje ^^
Zo is het! Er zijn vast meer mensen zijn die Kpro overwegen.
Beetje kennis delen kan geen kwaad.
Gebruikte ecu's zijn tussen de 75 en 150 eu wel te vinden.
Sleutels inlezen is nie zo veel. Dacht tussen de 20 en 45eu afhankelijk van hoeveel tijd de dealer rekent.
Straatafstelling begint bij 150-200 euro. Een volledige dynotune gaat wel wat meer kosten.
Enneh wtf 548 eu voor Kpro?
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
CTR-Asch wrote:Zo is het! Er zijn vast meer mensen zijn die Kpro overwegen.
Beetje kennis delen kan geen kwaad.
Gebruikte ecu's zijn tussen de 75 en 150 eu wel te vinden.
Sleutels inlezen is nie zo veel. Dacht tussen de 20 en 45eu afhankelijk van hoeveel tijd de dealer rekent.
Straatafstelling begint bij 150-200 euro. Een volledige dynotune gaat wel wat meer kosten.
Enneh wtf 548 eu voor Kpro?
Idd een WTF. Zo hoef ik er niet lang over na te denken
Re: Ray's EP3 | Less=more! New Takata's & gearknob
Kleine update
KPRO & Wideband lambda sensor zitten er in
Draait op een map van van van Bekerom, met wat kleine aanpassingen gedaan door Miguel.
ennuh..... tjahhh...... wat kan ik zeggen? Ding gaat HARD!! merk echt duidelijk verschil, auto loopt veel beter door de toeren heen en heeft aardig wat koppel erbij denk ik zo! voor het mooie moet die eigenlijk helemaal opnieuw worden afgestelt voor de mods die er nu op zitten. maar goed daar wacht ik toch nog even mee, wil namelijk eerst nog een RBC er op
De lower-tie bar zit er inmiddels ook onder, en heb ik een setje OEM-lookalike mudflaps geregeld via Ebay ^^ vind het zelf echt een mooi gezicht zo, maarja daar zijn de meningen over verdeeld
Het onderstel is nu wel klaar denk ik zo :P
Next up is de rep Mugen lip naar de spuiter en de zijkanten van de mugen wing spuiten in kleur van de auto.
Ook zijn er 2 nieuwe voorbandjes besteld, uiteraard weer gewoon RE050a
Als dit allemaal gedaan is ga ik rustig sparen voor nieuwe velgen.
Momenteel heb ik er 2 in gedachten; Rota Torque of Japan Racing JR3. de kleur word ik ieder geval bronze.
Als dit allemaal gerealiseerd is komt er nog een RBC en een complete street tune
Dan denk ik wel dat de ep3 zo goed als af is? misschien wat kleine dingetjes? geen idee! zie ik tegen die tijd wel weer!
Stiekem ben ik nu wel heel erg benieuwd wat het vermogen/koppel is. hoop toch echt rond de 230 pk te zitten
Hier nog wat foto's van hoe ze er nu bij staat
Dit was het weer voor nu
Grtzzz, Ray
KPRO & Wideband lambda sensor zitten er in
Draait op een map van van van Bekerom, met wat kleine aanpassingen gedaan door Miguel.
ennuh..... tjahhh...... wat kan ik zeggen? Ding gaat HARD!! merk echt duidelijk verschil, auto loopt veel beter door de toeren heen en heeft aardig wat koppel erbij denk ik zo! voor het mooie moet die eigenlijk helemaal opnieuw worden afgestelt voor de mods die er nu op zitten. maar goed daar wacht ik toch nog even mee, wil namelijk eerst nog een RBC er op
De lower-tie bar zit er inmiddels ook onder, en heb ik een setje OEM-lookalike mudflaps geregeld via Ebay ^^ vind het zelf echt een mooi gezicht zo, maarja daar zijn de meningen over verdeeld
Het onderstel is nu wel klaar denk ik zo :P
Next up is de rep Mugen lip naar de spuiter en de zijkanten van de mugen wing spuiten in kleur van de auto.
Ook zijn er 2 nieuwe voorbandjes besteld, uiteraard weer gewoon RE050a
Als dit allemaal gedaan is ga ik rustig sparen voor nieuwe velgen.
Momenteel heb ik er 2 in gedachten; Rota Torque of Japan Racing JR3. de kleur word ik ieder geval bronze.
Als dit allemaal gerealiseerd is komt er nog een RBC en een complete street tune
Dan denk ik wel dat de ep3 zo goed als af is? misschien wat kleine dingetjes? geen idee! zie ik tegen die tijd wel weer!
Stiekem ben ik nu wel heel erg benieuwd wat het vermogen/koppel is. hoop toch echt rond de 230 pk te zitten
Hier nog wat foto's van hoe ze er nu bij staat
Dit was het weer voor nu
Grtzzz, Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Netjes... Ziet er goed uit.
Ennuhh 550 Kpro?Waar?
Ennuhh 550 Kpro?Waar?
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Eindelijk kpro, halelujah!
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
ziet er strak uit Ray, ik ben ook al enige tijd opzoek naar de mudflaps, vind het wat wel wat hebben, en wat betreft velgen.. volgens mij JR3 (ik heb JR1) had ik eerst maar houd rekening mee dat deze 8j of 8,5j zijn en dus moet je je wielkasten stukkie uitrollen..
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Gangaran wrote:Netjes... Ziet er goed uit.
Ennuhh 550 Kpro?Waar?
Idd geef is wat info haha
- johnny1911
- Posts: 243
- Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Ziet er gaaf uit man!!! Goed werk!
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Haha thanks guys! En 550,- voor kpro is wel heel goedkoop. Denk zelf dat dat nep is
In de Uk staan soms wel eens kpro te koop voor leuke prijsjes maar geen 550,- lol
@ray thanks voor de info.
In de Uk staan soms wel eens kpro te koop voor leuke prijsjes maar geen 550,- lol
@ray thanks voor de info.
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
8j zal denk wel gaan met opgetrokken banden. Maar met de r888 in 215 liep de rand aan op de band
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
mrkeffo wrote:8j zal denk wel gaan met opgetrokken banden. Maar met de r888 in 215 liep de rand aan op de band
inderdaad, ligt er maar net aan wat je wilt
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
mrkeffo wrote:8j zal denk wel gaan met opgetrokken banden. Maar met de r888 in 215 liep de rand aan op de band
wielkast rollen en klaar
'98 JDM Integra Type-R
Re: Ray's EP3 | KPRO=IN + Some Small stuff
Suprrr S*xy!