Time Attack 2011

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

sigur wrote:Was zeker een gezellige dag. Ik stond in de pitbox van all4honda naast de auto van bas (r-developments)


De auto stond er heel erg netjes bij !
'98 JDM Integra Type-R
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Was inderdaad weer een leuke dag. Doet mijn Honda hart wel goed dat er een ITR gewonnen heeft. Elise ging ook wel goed, al had het in de finale nog wel wat sneller moeten kunnen. Ben tevreden met de 8e plaats.

Elise in CW met carbon hardtop en K20A blok (met compressor :razz :) zou uitermate fijn zijn. Doelstelling voor 2012. Dus dan heb ik iets om naar toe te werken :roll:
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Hebben mensen veel problemen ofzo...ik zie mensen die op Zandvoort bijv 2:10 draaien en op Assen opeens 2:17 :-?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

LCR wrote:Hebben mensen veel problemen ofzo...ik zie mensen die op Zandvoort bijv 2:10 draaien en op Assen opeens 2:17 :-?


Misschien een andere baan ?

Als je op Zandvoort 2:10 rijdt, dan rij je toch ook geen 2:10 op de Nurburgring ? :roll:
'98 JDM Integra Type-R
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

L4urenZ wrote:
LCR wrote:Hebben mensen veel problemen ofzo...ik zie mensen die op Zandvoort bijv 2:10 draaien en op Assen opeens 2:17 :-?


Misschien een andere baan ?

Als je op Zandvoort 2:10 rijdt, dan rij je toch ook geen 2:10 op de Nurburgring ? :roll:


volgens mij bedoelde hij dat de tijden van die 2 circuits dicht bij elkaar lagen :)
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ja dus ?

Zijn 2 schillende circuits. Daarnaast lopen er nog meer factoren mee die de rondetijd beinvloeden.

Er waren wel een aantal mensen met problemen. Maar volgens mij reed merendeel gewoon goed.
'98 JDM Integra Type-R
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

donkeykong wrote:
L4urenZ wrote:
LCR wrote:Hebben mensen veel problemen ofzo...ik zie mensen die op Zandvoort bijv 2:10 draaien en op Assen opeens 2:17 :-?


Misschien een andere baan ?

Als je op Zandvoort 2:10 rijdt, dan rij je toch ook geen 2:10 op de Nurburgring ? :roll:


volgens mij bedoelde hij dat de tijden van die 2 circuits dicht bij elkaar lagen :)


Dat bedoeld ik.....ik weet dat het een andere baan is,maar lees dat de tijden niet ver van elkaar liggen.
HondATR46
Posts: 114
Joined: Thu May 10, 2007 4:09 pm
Contact:

Post by HondATR46 »

Viel mij ook wel mee wat er aan auto's problemen had..

Er lag op een gegeven moment wel wat olie op de baan wat de boel vertraagde...

Misschien voor een aantal mensen nog wat onwennig... was ook wel een warme dag..
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Ik zag you ook nog laurenz maar je had het druk. Je stond bij de hamburgerkraam. :D
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

integra wrote:Ik zag you ook nog laurenz maar je had het druk. Je stond bij de hamburgerkraam. :D


:lol:
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Ik rijd 2:06 op Zandvoort en 2:09 op Assen (dit weekend 2e keer dat ik er reed).

Verschil zit hem volgens mij in het feit dat je op Assen de Veenslang, Meeuwenmeer en dan ook nog het rechte stuk waar je echt vermogen kunt gebruiken omdat het tamelijk lange rechte stukken zijn. Op Zandvoort speelt dat eigenlijk alleen maar op het rechte stuk en richting Scheivlak. Op Assen zie ik daar mensen van mij weg rijden.

Ik denk wel dat ik nog sneller kan op Assen (2:07/8) na het kijken van mijn eigen video's. Maar dan moet ik er dus vaker rijden én ook met nieuwe voorbanden rijden. Dan komt het aardig bij elkaar in de buurt.

Verder denk ik dat mensen in het algemeen minder ervaring hebben op Assen en dat merk je dan ook wel in de tijden.
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

L4urenZ wrote:Ja dus ?

Zijn 2 schillende circuits. Daarnaast lopen er nog meer factoren mee die de rondetijd beinvloeden.

Er waren wel een aantal mensen met problemen. Maar volgens mij reed merendeel gewoon goed.


begrijp je nu waar het vandaan komt? anders stuur ik een knokploeg hoor :)
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

integra wrote:Ik zag you ook nog laurenz maar je had het druk. Je stond bij de hamburgerkraam. :D


Jij stond even verderop in de rij toch ?



@Donkeykong, snap 't wel. Maar t blijft appels met peren vergelijk.
Ik pm mn adres wel even door :lol:
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Volgende keer beter opletten. Ik stond voor je :lol: :lol: :kwijl:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Dus toch. Met je Type-R sweater.
Wist niet wie je was :lol:
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Dat was ik het meest Noord-Oostelijke lid van de club. :lol:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Vond t iig een beetje stom om te zeggen van "Hey, leuke sweater, ik ben laurens, en jij bent ? "
'98 JDM Integra Type-R
Maarten-DC2
Posts: 16
Joined: Wed Sep 29, 2010 10:07 am

Post by Maarten-DC2 »

Meeste leden hier zullen het vast al gezien hebben.
Mijn onboard filmpje van de winnende ronde in de Pro Street!

http://vimeo.com/user6451216

OF

http://www.youtube.com/watch?v=gE6gk2lYo94


Verder voor foto's op het blog:


http://www.yumeracing.nl

Er volgen nog veel meer updates met o.a. film materiaal!
:mrgreen:


Image
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Netjes. Gefeliciteerd. 8)
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

L4urenZ wrote:Vond t iig een beetje stom om te zeggen van "Hey, leuke sweater, ik ben laurens, en jij bent ? "


jij bent toch een hele spontane jongen vind ik :)

gefeliciteer maarten, heel goed gereden met de itr
Locked