Time Attack 2011

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Time Attack 2011

Post by LCR »

Zijn er mensen die volgend jaar mee gaan doen. De regels zijn wel veranderd en de prijzen ietsie omhoog.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ben wel zeer geïnteresseerd. Even kijken welke dag het valt en wat precies de vereisten zijn.
Hatchman
Posts: 90
Joined: Sun Mar 04, 2007 12:09 pm

Post by Hatchman »

Er worden 3 time attacks gereden in 2011 die voor ons interessant zijn:
- 27 maart Automaxx streetpower, Assen (alle merken)
- 8 mei Japans autosport festival, Zandvoort
- 25 september Automaxx super sunday, Zandvoort (finales time attack)

Ze willen nu met een puntensysteem gaan werken. Bij elke time attack kan je dus punten verdienen. De finales volgen dan in septerber. Hoe en wat precies is nu nog onduidelijk, meer informatie daarover volgt nog.

Als je je nu nog in wil schrijven voor Automaxx streetpower zou ik me maar haasten. Afgelopen weekend waren er nog maar 15 plaatsen beschikbaar van de 80.
Voor JAF kan je je nu ook aanmelden.
zie: http://www.402events.com/nl/text/show/979/online_tickets.html

Ik heb me voor beide time-attacks ingeschreven met de civic 8)
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Ik heb me alleen ingeschreven voor de 1e TA op Zandvoort.
Assen sla ik over...te ver :twisted:
De finale........als de ATR zich goed kan mengen tussen al die gestripte R varianten dan ga ik er wel voor...

@mrX..GA JE MET DE EK9? of de kanarie?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Time attack met de DC2 lijkt me geen optie. Ze zal wel mee kunnen komen maar lang niet in de top en daar doe je het dan toch voor.

De EK9 zal voor die tijd nog niet helemaal compleet zijn. Mocht ik een leuke motor kunnen betalen (B16A) voor die tijd hang ik die in de EJ9 en met de goodies die ik in de tussentijd nog op de auto heb gezet moet ik daar ook wel een aardige tijd mee kunnen rijden. Niet dat het een top tijd wordt maar ik durf te beweren dat deze wel onder de tijd van een standaard DC2 zal komen.
Daarnaast kan ik met de EJ9 lezen en schrijven en de DC2 ken ik gewoon minder goed omdat ik daar niet zo vaak in rij en het speelt toch in mijn achterhoofd mee dat er iets mee kan gebeuren. We zullen wel zien. Schrijf me nog niet in want weet dus nog niet of, en met welke, auto ik zou kunnen rijden.
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Re: Time Attack 2011

Post by Stéphane »

LCR wrote:Zijn er mensen die volgend jaar mee gaan doen. De regels zijn wel veranderd en de prijzen ietsie omhoog.

Ik doe mee met de Elise op Assen en op Zandvoort. EK9 is dan waarschijnlijk al weg.

Overigens is het met €75 niet duurder maar juist goedkoper geworden. Het was eerst €85. Heb nu 3x meegedaan met mijn Elise en 1x met de EK9 ;)
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Ok...mooi.
Ik wil een box huren,maar dat kost +/-300
Volgens mij kunnen er vier auto's in....wie wil delen?
Polini
Posts: 89
Joined: Wed Aug 04, 2010 6:35 pm

Post by Polini »

Ik heb me vandaag ingeschreven voor het vrijrijden bij het JAF :-)
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Doe weer mee met time-attack..
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

LCR wrote:Ok...mooi.
Ik wil een box huren,maar dat kost +/-300
Volgens mij kunnen er vier auto's in....wie wil delen?

Voor welk evenement? Ik wil in principe wel meedoen als we het met zijn vieren kunnen delen.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Stéphane wrote:
LCR wrote:Ok...mooi.
Ik wil een box huren,maar dat kost +/-300
Volgens mij kunnen er vier auto's in....wie wil delen?

Voor welk evenement? Ik wil in principe wel meedoen als we het met zijn vieren kunnen delen.


Ik doe voorlopig alleen mee op Zandvoort...de eerst volgende TA na Assen dus in 2011...
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

OK. Daar houden we dan even contact over. Ik ken iemand anders met een Exige die misschien ook mee wil doen en ook dan wel een box wil hebben. Als je steeds heen/weer moet over de paddock is dat een drama.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Stéphane wrote:OK. Daar houden we dan even contact over. Ik ken iemand anders met een Exige die misschien ook mee wil doen en ook dan wel een box wil hebben. Als je steeds heen/weer moet over de paddock is dat een drama.


Ok..ik wacht nog op reactie van 402events. Als je vriend ook meedoet dan is de box nu VOL :wink:
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

LCR wrote:
Stéphane wrote:OK. Daar houden we dan even contact over. Ik ken iemand anders met een Exige die misschien ook mee wil doen en ook dan wel een box wil hebben. Als je steeds heen/weer moet over de paddock is dat een drama.


Ok..ik wacht nog op reactie van 402events. Als je vriend ook meedoet dan is de box nu VOL :wink:

Ik zal hem even bellen en dan laat ik het weten.
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Even change of plans voor mij: koppakking van de Elise is waarschijnlijk defect, dus ik moet even kijken wanneer dat gefixed kan worden. Is ook kwestie van budget, want omdat de ontsteking van de EK9 ook defect is wordt het alles bij elkaar een beetje kostbaar helaas.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Arght...jammer. Hoop op het beste joh.
Ik heb ook geen goed begin....distributieriem (nog geen 5000K oud)moest vervangen worden en nog wat omdat een klein onderdeeltje het had beschadigd...zou een luide plof zijn geweest als ik het niet had opgemerkt ivm APK klaar maken van de ATR... :cry: :cry: :cry:

Hou me op de hoogte....
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Is inderdaad flink balen. Ook beide binnen 2 dagen tijd gebeurd (donderdag en afgelopen zaterdag) dus lekker zuur. Komt goed, maar is kwestie van tijd.

Goed dat jij er dan ook op tijd mee bent, want zo'n plof wil je niet hebben inderdaad.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Weet je zeker dat het de ontsteking is? Vaak gaat de module van de Civic spontaan kapot. Kost je een paar tientjes en je bent klaar. EK9 module is niet uitwisselbaar met een normale EK module dus even een belletje naar TCC of RSP. Die zullen vast wel iets hebben liggen. Nogmaals die gaan vaak stuk en nieuw kopen is geen optie (€ 200,- +)
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

mr. X wrote:Weet je zeker dat het de ontsteking is? Vaak gaat de module van de Civic spontaan kapot. Kost je een paar tientjes en je bent klaar. EK9 module is niet uitwisselbaar met een normale EK module dus even een belletje naar TCC of RSP. Die zullen vast wel iets hebben liggen. Nogmaals die gaan vaak stuk en nieuw kopen is geen optie (€ 200,- +)

Bedankt voor de tip. Ik ga morgen met Verhagen bellen om te vragen wat er precies defect is en wat tegen welke prijs vervangen moet worden.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Zoo...vandaag wat geoefend met een Sony Bloggie 8)
Met zijn 360-graden lens op het dak kan ie leuke beelden maken (hoop ik)
En hopen dat ie niet wegwaaid of door bandenrubber gedood wordt...
Locked