Civic Type R EK9 / Integra Type R JDM 98 Spec

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Civic Type R EK9 / Integra Type R JDM 98 Spec

Post by bastiaan45 »

Te koop:

Honda Civic Type R EK9
Bj 1997 / Km: 150.000

Originele EK9 in zeer nette conditie. Geen krassen of deuken, geen aanpassingen of tuning, geheel originele en zuivere auto.

Interieur compleet origineel, alles zoals het moet zijn. Uitgerust met zwarte Recaro's ipv rode. (kan gewisseld worden)

Technisch goede conditie. Start direct, loopt, remt en schakelt prima. Diverse documentatie aanwezig. Typische japanse import, onderzijde van motor en bak is KURKdroog, geen olie of lekkagesporen!

Staat op Japanse papieren, kan zo mee of op NL kenteken geleverd worden.

Prijs € 8750

Tevens te koop:

Honda Integra Type R 98 Spec
Bj 1998 / Km: 119.000

Zeer nette Integra R 98 Spec JDM. Laktechnisch zeer netjes, geen beschadigignen te bekennen, interieur bijna als nieuw. Originele conditie, uitgezonderd op de 17" Integral SSR velgen.

Start, rijdt, remt en schakelt prima, exact zoals een DC2 moet doen.

Staat op Japanse papieren.

Prijs € 7250


Vele foto's van beide auto's beschikbaar op aanvraag. Alle vragen welkom, liefst PM.

Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Beste mede moderators, volgensmij heeft deze jongen een autohandel.
Derhalve valt dit onder onze regelgeving betreffende dealers/clubpartners.

Daarom hier naar toe verplaatst.
Zal hem PB sturen.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dit gestuurd:

Beste Bastiaan,

Wij hebben bewust vrij stricte regels over het verkopen van spullen via ons forum. Een van de regels is dat wij bedrijven niet toelaten spullen aan te bieden via ons forum. De reden hiervoor is dat we een autoclub willen blijven en geen marktplaats willen worden.

Je eigen spullen mag je wel te koop zetten.

Naar mijn beste weten heb jij een autohandel. Derhalve valt dit onder onze regelgeving betreffende bedrijven en dealers/clubpartners.

Daarom is het bericht uit de te koop topic gehaald.

Het is ter beoordeling aan mijn mede moderators gestuurd. Mochten wij beslissen dat het wel toegestaan is, zal ik het terug plaatsen.

Tot die tijd verzoek ik je het niet opnieuw te plaatsen.

Mocht je vragen hebben hoor ik het graag van je!

Gr. Jo
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Hi,

Ik had dit gegeven ook al naar Frans geschreven in PB.
Sorry, geen tijd gehad om het weg te halen.

Ik beschouw dit ook onder handelverkoop en niet conform onze regels.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Reactie van Bastiaan op mijn pb:

bastiaan45 wrote:Ik heb zeker een vraag Joanne,

Ben namelijk al behoorlijke tijd actief op dit forum en vind het ook een beetje flauw eigenlijk, aangezien deze auto's precies in de doelgroep vallen.

Ik heb zeker een autobedrijf, maar ben ook actief forumdeelnemer welke persoonlijk Honda liefhebber is. Ik weet dat andere mensen, o.a. Honderdelen, hier ook adverteert, dat is toch evenveel bedrijf als ik!

Als ik nou hier wekelijks allerlei auto's te koop zette, maar dat is niet echt het geval, plus dat deze auto's precies voldoen aan wat het gros hier zoekt.

Ik vind het erg raar dat mensen hier wel de Opel van de vriend van de broer van de buurman mogen adverteren, en ik als actief deelnemer word verwijderd omdat het te commercieel is.

Ik hoop dat jullie dit nog eens zeer goed in overweging nemen, zeker gezien het feit dat ik hier maar heel zelden adverteer.

Mochten jullie toch bij dat besluit blijven, wat ik erg vreemd zou vinden, dan hoor ik graag hoe ik hier als bedrijf kan adverteren.

Ik hoop ook jullie reactie zsm te ontvangen.

Groeten Bastiaan.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Mijn antwoord:

Hoi Bastiaan,

Bedankt voor je pb. Goed dat je je bezwaren kenbaar maakt!

Ik zal je reactie aan de andere moderators sturen en we zullen dit meenemen in de besluitvorming.

Sorry voor het ongemak en ik hoop dat je begrijpt dat we ervoor waken een forum te blijven en geen marktplaats te worden.

Groeten Jo
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wat is dat wat hij zegt over Hondaonderdelen???
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Zijn antwoord:
bastiaan45 wrote:Hoi Joanne,

Ik snap het helemaal dat jullie het geen marktplaats willen maken. Ik doe zelf ook vrij actief mee en eerste prio moet zijn om kennis, ervaring en de liefhebberij uit te kunnen wisselen.

Echter, ik vind het niet kloppen gezien het feit wat ik hier aanbied, gezien hoeveel ik hier jaarlijks aanbied en gezien het feit wat anderen wel aan mogen bieden.

Ik ben benieuwd naar de reactie.

Gr Bastiaan.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hoi Bastiaan,

Juist! En ik snap je punt ook. Maar het is lastig om als bestuur grenzen te trekken. Mensen verleggen deze graag namelijk :wink: en voor je het weet...

Je hebt een autobedrijf en ook al zet je maar 1 of 2 keer per jaar wat te koop, wat nog relevant is ook, hoe gaan we dat uitleggen aan bedrijven die elke week wel wat relevants hebben...

Ik houd je op de hoogte als ik alle moderators heb gesproken!

Gr. Jo
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Zijn antwoord:
bastiaan45 wrote:Daar heb je zeker een punt.

Toch vind ik dan dat jullie niet consistent handelen. Ik kan hier meerdere personen opnoemen die duidelijk een bedrijf hebben en ook in het 'te koop' topic adverteren. Ik hoef er niemand bij te lappen, maar het gebeurd wel zeker. Als dat getolereerd wordt, lijkt me dit ook geen probleem.

Gr
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hier niet meer op gereageerd
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Lijkt me duidelijk. Geen handel.

Wie zou het volgens hun ook doen?

Dan pas ik het profiel aan
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Honderdelen (Gerben) die mag dit hier ook niet.
Rising Sun etc. ook niet......

Hebben we dan topics waar deze verkopen?
Volgens mij niet.

Met heb hebben we deze discussie ook al eens gehad namelijk.

En niemand is inderdaad niemand.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dit gestuurd:
Hoi Bas,

We hebben besloten dat het niet toegestaan is om je auto's hier te adverteren. Puur omdat we een grens moeten trekken en geen presidenten kunnen scheppen.
Geen zakelijke handel = geen zakelijke handel.

Mocht je concrete voorbeelden hebben van anderen die deze regel overtreden, dan stuur me die voorbeelden zodat we deze mensen aan kunnen pakken.

Hopelijk snap je onze beredenering voor deze beslissing.
Ik reken op je begrip hiervoor.

Gr. Jo
Post Reply