Na lang op CCH rond gehangen te hebben, denk ik stel me hier ook even voor. Wel zo netjes

Ik ben Lars en heb vorig jaar November mijn 98 spec DC2 uit de UK geimporteerd. De auto is via Torque GT uit Japan gehaald dus het is een JDM'r. Vergeleken met mijn civic coupe en vorige auto's was dit toch wel even wat nieuws. VTEC geluid was echt te gaaf om te horen en de wegligging is goddelijk van zo'n apparaat.
Maar de ITR heeft een nieuw huis en ik heb een nieuwe auto!
De chassic heeft ong 110km gereden en het blok net aan 4000. Het blok is door Horsham Developments
in de UK gebouwd, met alle onderdelen die erbij horen. Denk aan forged pistons, 1.9mm stalen koppakking
etc etc. Momenteel is de turbo druk afgesteld op 1.18 bar, met een vermogen van 317 pk en 392.74 nm koppel :roll:
Krijg er nog een uitdraai van. De auto is qua tuning dus nu stage 3.
Voor de rest heeft het de Aero side skirts en achterbumper plus een Vertex voorbumper. Een mooie taartschep
achterop, waar ik eerlijk gezegd erg tevreden mee ben van hoe het eruit ziet haha.
Speclist voor degene die interesse hebben


1 ding is zeker, het gaat als een raket!! 8)
Jap speed FMIC
Jap speed Manifold, down pipe, decat and cat back
Apexi Filter
Z32 AFM
NGK 7's
Nissan 555 injectors
Walbro 255
Gizzmo set op 1.18bar
Apex 56mm rad
Braded Turbo Lines
Apexi RVS pijp van AFM naar Turbo
Garret 2871 R turbo
Alloy recirv Valve
Nissan Undertray
Nismo Upper strut
Nismo Upper & lower arms and tie rods
Tein Super Streets
Rota Drift Grids 8.5" front and 9" rear with 225 45 and 245 40 TR1's
Vertex front bumper
Carbon Culture rear board
Braded brake lines
Red stuff EBC pads





