Page 1 of 2
Nieuwe DC Sports Header Flexi kapot / En weer gemaakt 17/09!
Posted: Mon Sep 06, 2010 6:48 pm
by Sincx
Zijn er wel eens die na een tijd problemen hebben met het flexi gedeelte dat het begeeft maar na 2000km en pakweg 2 maanden zoals op de foto hieronder..... Binnenvoering aan motorzijde compleet losgeraakt en zit daar een beetje de boel te verstoppen :S
Ga is bij de uitlaat boer langs om er een nieuw stuk in te zetten, kosten worden vergoed. Begrijpelijk dat ik weinig power had zou je zo zeggen :roll:

Posted: Mon Sep 06, 2010 6:52 pm
by CyRaX
Nee, dit heb ik iig nog nooit gezien....
Posted: Mon Sep 06, 2010 7:51 pm
by Benjdmin
This could have been avoided by buying a TODA!
Hihihi...
Had to mate!
At least you found what the problem was.
:razz:
Posted: Mon Sep 06, 2010 8:04 pm
by Sincx
lol that was the first thing I said when I looked at it. Would be a nice picture with the writing under there: Thats why you want a Mugen or Toda :P
Zal het manifold er morgen onder vandaan vissen en bij GD Performance brengen waar sommige ook voor een meet zijn geweest. Moet het goed gaan komen.
Posted: Mon Sep 06, 2010 9:08 pm
by Gangaran
3 jaar met de DC en geen problemen. Je moet wel motorsteun inserts hebben.
Posted: Mon Sep 06, 2010 10:50 pm
by Benjdmin
Heeft niks te maken met motor steunen en volgens mij heeft hij al lang uprated mounts.
Dit is gewoon een gebrek aan kwaliteit!
Posted: Tue Sep 07, 2010 5:52 am
by Katana
Dat dacht ik al hé :-?
Goed dat je er nu achter bent gekomen. Hetzelfde probleem als bij Martijn
Posted: Tue Sep 07, 2010 6:27 am
by slydawg
Yup, Martijn had precies hetzelfde.
Neem nu een flexibel stuk zonder die gevlochten binnenmantel.
Posted: Tue Sep 07, 2010 6:31 pm
by Sincx
Manifold bij GD Exhaust Performance/Don gebracht. Die kon dat wel fixen en beter maken dan dat het was.
Had 2 projecten staan en uitlaten daarvan zagen er wel heftig uit :shock:
Posted: Tue Sep 07, 2010 10:49 pm
by Katana
Lachen heren, jullie hebben dezelfde avatar :lol:
Posted: Wed Sep 08, 2010 9:13 am
by slydawg
Sincx wrote:Manifold bij GD Exhaust Performance/Don gebracht. Die kon dat wel fixen en beter maken dan dat het was.
Had 2 projecten staan en uitlaten daarvan zagen er wel heftig uit :shock:
Is JD exhaust performance he :wink:
Posted: Wed Sep 08, 2010 9:19 am
by Sincx
Katana wrote:Lachen heren, jullie hebben dezelfde avatar :lol:
Ja nu je het zegt, me is in Tarzanbocht op Zandvoort en Mr. M op the ring ? :P
En ze zijn verhuisd en heten nu GD Exhaust Performance:
http://www.jdexhaustperformance.nl/
Was dan ook 15 minuten langer rijden ! Maar ze hebben daar mooi werkplek hoor.
Posted: Wed Sep 08, 2010 9:20 am
by slydawg
Ohh my bad dan.
Mijn avatar is op de ring.
Posted: Wed Sep 08, 2010 9:22 am
by Sincx
Ja had m net gewijzigd, schaduw op zandvoort is er niet :P
Posted: Wed Sep 08, 2010 6:24 pm
by Gaskleppie
GD? Wie is de G dan?
Posted: Wed Sep 08, 2010 7:58 pm
by Benjdmin
Gaskleppie wrote:GD? Wie is de G dan?
No clue, had him on the phone not too long ago and he told me he was going to rename the place because his partner bailed out on him.
Posted: Wed Sep 08, 2010 9:47 pm
by Katana
Ik heb wellicht binnenkort ook een klusje voor hem. Kon je er op wachten?
Posted: Thu Sep 09, 2010 1:38 am
by Sincx
Nee hij heeft het juist heel druk met paar racewagens die af moeten.
Ben dus al blij als ik hem binnen een week terug heb

Posted: Fri Sep 17, 2010 9:32 pm
by Sincx
Vandaag de header weer opgehaald bij Ron, eenmaal thuis direct weer eronder gezet en bedacht toen pas dat ik nog wat foto's moest maken.

ops: Was al weer te enthousiast hehe :lol:
In ieder geval is het gevlochten deel aan de binnenzijde met rechte stringen en van materiaal dat 'echt niet stuk kan' volgens Ron.
Wel had hij natuurlijk wat ideeën hoe de header en uitlaat lijn eigenlijk in elkaar zouden steken en er zeker nog winst geboek tmee kan worden.
Voor wat betreft het gewicht van de header...had je zijn gezicht moeten zien toen ik het aan hem gaf :lol:
Uiteraard direct wat gaan rijden vanmiddag en ecu geeft zichzelf weer aangepast na wat km's en de auto rijdt weer zoals hij deed na het afstellen. Ook een ETD erop zitten die paste nu wel met de dc strut ipv j's die ik had en het beetje trillen in de auto neem ik voor lief, merkbaar verschil.
Nog wat oude foto's van het oude gevlochten deel en wat van de nieuwe al wel gemonteerd geschoten met me telefoon:
Oude: :shock: :shock:
De nieuwe die er tussen zit:

Posted: Sat Sep 18, 2010 7:39 pm
by Gijs
Sincx wrote:Ook een ETD erop zitten die paste nu wel met de dc strut ipv j's die ik had en het beetje trillen in de auto neem ik voor lief, merkbaar verschil.
Heb ik ook gehad, maar werd er echt gek van van het getril.. Heb het maar bij andere rubbers gehouden voor men header.