Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by Katana »

Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010


18:00h Wendy, Joanne, Frans starten
20:00h Laurens & Rikky als ondersteunende leden bespreken

Agenda puntenW,J,F:
-Agenda meetings 2011
-Uitgave
-

Agenda puntenL,R:
-Website


Dames graag uw ideeen :D
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by ITR DC2 »

Zal morgen eens wat hier neerzetten ;)

Iedereen is ingelicht over tijdstippen.

Joanne: op Andante moeten we zijn?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by Jo& »

[quote="ITR DC2"]Zal morgen eens wat hier neerzetten ]
Yep Andante 32 Krimpen ad IJssel.
Ik zorg wel voor food.

Ik kan niet te laat opblijven trouwens, ben heeeel erg moe de laatste tijd. Ga morgen naar de arts.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?

Er komen later nog 2 die misschien volgend jaar tot het bestuur toetreden.

En daarnaast zal mn man thuis zijn en is de vriend van Wendy mee.
Snap niet zo goed waarom je dat wilt weten?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by Jo& »

Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010


18:00h Wendy, Joanne, Frans starten
20:00h Laurens & Rikky als ondersteunende leden bespreken

Agenda puntenW,J,F:
-Agenda meetings 2011
-Uitgave
-Clubartikelen (kan evt ook later)
-Events op een rijtje zetten
-KVK papieren invullen en aan Frans meegeven (weer :p )

Agenda puntenL,R:
-vragen wat zij ervan verwachten / wat hun motivatie is / hoe ze van waarde kunnen zijn voor de club
-Website
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by ITR DC2 »

Frans,

Kun jij mij een overzicht geven:

Aan welke mensen heb jij reeds kentekenplaten uitgedeeld? :D


Als we hier een overzicht van hebben kunnen we dit wat bijhouden en
niet per ongeluk mensen overslaan/vergeten etc.
Jij hebt uitgedeeld bij Maarten en op BookaTrack...
Zondag op de poetsdag zal mss ook nog uitgedeeld worden.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Jo& wrote:
IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?

Er komen later nog 2 die misschien volgend jaar tot het bestuur toetreden.

En daarnaast zal mn man thuis zijn en is de vriend van Wendy mee.
Snap niet zo goed waarom je dat wilt weten?


Voor zover ik het mij kan herinneren zit ik officieel nog steeds in het bestuur. Of vergis ik mij? In mijn belevenis had ik aangegeven dat ik niet veel meer kon doen in het bestuur, en dat ik totdat er nieuwe leden zouden toetreden ik wel beschikbaar wilde blijven. Vandaar dat ik vragen had over deze meeting.

Als ik niet welkom ben is het ook goed, ik zal een andere keer dan uitleg geven over het forumbeheer aan degenen die daarin interesse hebben of daarvoor uitgekozen zijn.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

IvoG wrote:
Jo& wrote:
IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?

Er komen later nog 2 die misschien volgend jaar tot het bestuur toetreden.

En daarnaast zal mn man thuis zijn en is de vriend van Wendy mee.
Snap niet zo goed waarom je dat wilt weten?


Voor zover ik het mij kan herinneren zit ik officieel nog steeds in het bestuur. Of vergis ik mij? In mijn belevenis had ik aangegeven dat ik niet veel meer kon doen in het bestuur, en dat ik totdat er nieuwe leden zouden toetreden ik wel beschikbaar wilde blijven. Vandaar dat ik vragen had over deze meeting.

Als ik niet welkom ben is het ook goed, ik zal een andere keer dan uitleg geven over het forumbeheer aan degenen die daarin interesse hebben of daarvoor uitgekozen zijn.

Naar mijn beste weten heb jij je officieel terug getrokken op de ALV vorig jaar. Maar wilde je wel blijven helpen met het forum en soms bij andere activiteiten. Niet als bestuurslid maar als iemand met een R hart.

Forumbeheer uitleggen lijkt me beter om een andere keer te doen, we hebben te weinig tijd om dat te doen voor de andere 2 komen.
Laat maar weten als je dat helemaal niet meer wilt doen, dan komt een van ons anders even een keer bij je langs.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Jo& wrote:
IvoG wrote:
"Jo&":1o4w7vsy wrote:
IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?

Er komen later nog 2 die misschien volgend jaar tot het bestuur toetreden.

En daarnaast zal mn man thuis zijn en is de vriend van Wendy mee.
Snap niet zo goed waarom je dat wilt weten?


Voor zover ik het mij kan herinneren zit ik officieel nog steeds in het bestuur. Of vergis ik mij? In mijn belevenis had ik aangegeven dat ik niet veel meer kon doen in het bestuur, en dat ik totdat er nieuwe leden zouden toetreden ik wel beschikbaar wilde blijven. Vandaar dat ik vragen had over deze meeting.

Als ik niet welkom ben is het ook goed, ik zal een andere keer dan uitleg geven over het forumbeheer aan degenen die daarin interesse hebben of daarvoor uitgekozen zijn.

Naar mijn beste weten heb jij je officieel terug getrokken op de ALV vorig jaar. Maar wilde je wel blijven helpen met het forum en soms bij andere activiteiten. Niet als bestuurslid maar als iemand met een R hart.

Forumbeheer uitleggen lijkt me beter om een andere keer te doen, we hebben te weinig tijd om dat te doen voor de andere 2 komen.
Laat maar weten als je dat helemaal niet meer wilt doen, dan komt een van ons anders even een keer bij je langs.[/quote:1o4w7vsy]

Als ik dat al zo gezegd heb dan is het op de afgelopen ALV in feb. 2010 geweest, en niet vorig jaar.

Het is niet zo dat ik het forumbeheer niet meer wil doen, echter duurt het soms langer voordat er taken uitgevoerd worden. Daarom had ik een speciaal account aangemaakt om het bestuur de mogelijkheid te bieden om deze taken uit te voeren, mits men natuurlijk weet hoe en wat.

Als ik niets bij kan dragen aan de besluitvorming dan zal ik niet komen denk ik dan maar :(
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Oh februari, sorry dat is niet zo lang geleden als ik dacht!

Vwbt besluitvorming, tsja klinkt lullig maar is zeker niet zo bedoeld: het is of in het bestuur of niet. Ik wil niet lullig zijn, maar je gaf zelf aan geen/weinig tijd te hebben en te willen stoppen als bestuurslid. In mijn ogen geheel begrijpelijk. Maar dan kun je ook niet verwachten automatisch bij bestuurlijke taken zoals besluitvorming betrokken te worden.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Jo& wrote:Oh februari, sorry dat is niet zo lang geleden als ik dacht!

Vwbt besluitvorming, tsja klinkt lullig maar is zeker niet zo bedoeld: het is of in het bestuur of niet. Ik wil niet lullig zijn, maar je gaf zelf aan geen/weinig tijd te hebben en te willen stoppen als bestuurslid. In mijn ogen geheel begrijpelijk. Maar dan kun je ook niet verwachten automatisch bij bestuurlijke taken zoals besluitvorming betrokken te worden.


Dat verwacht ik ook niet Joanne. Ik zag dat er een vergadering gepland was en vroeg daar iets over.
Ik heb van alle huidige leden op 1 na het langst in de club gezeten, ook in het bestuur. Ik heb met pijn in mijn hart moeten erkennen dat ik het niet meer kon trekken om mijzelf 100% voor de club in te zetten. Dat betekent echter niet dat ik mij toch genoeg van aantrek om te vragen of ik bij een bestuurvergadering welkom ben of niet, zeker als ik in mijn belevenis nog niet vervangen ben. That's all.

Ik heb jouw opmerking niet als lullig opgevat, het is een begrijpelijke opmerking, ik zou het ook zo bedacht hebben. Ik vond het wel erg zakelijk, zo kende ik jou nog niet. Maar in ieder geval ben ik blij dat je gewoon zegt waar het op neerkomt, bedankt daarvoor.

Succes tijdens de vergadering, ik hoop dat de nieuwe kandidaten jullie goed kunnen aanvullen en helpen.

Ivo
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Re: Agenda meeting zaterdag 14e aug 2010

Post by Katana »

ITR DC2 wrote:Frans,

Kun jij mij een overzicht geven:

Aan welke mensen heb jij reeds kentekenplaten uitgedeeld? :D


Als we hier een overzicht van hebben kunnen we dit wat bijhouden en
niet per ongeluk mensen overslaan/vergeten etc.
Jij hebt uitgedeeld bij Maarten en op BookaTrack...
Zondag op de poetsdag zal mss ook nog uitgedeeld worden.


Ik heb alleen op de poetsdag uit gedeeld.

Buiten de mensen die aanwezig waren ook aan Martijn Wiese en de broer van Miguel

@Ivo,

Je hebt aangegeven een stapje terug te doen uit het bestuur. We doen ons best door te gaan met de club. Maar als je op somige meetings of andere zaken tijd vrij hebt dan graag natuurlijk, kerel :wink:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

@ Ivo
Goed dat je het sportief oppakt.
Ik ben heel erg zakelijk hoor, ben in een zaak opgegroeid, dan krijg je dat haha.
Overigens houd ik er niet van om dingen niet uit te spreken. Misschien een beetje het Rotterdamse directheid. Dus mocht je iets dwars zitten of heb je een idee of wat dan ook, zeg het aub gerust, zoals ik dus ook doe. Gewoon benoemen.

Zie je graag weer een keer op een meeting oid. Kom je misschien zondag? Jij bent tenslotte de BBQ king :D

Gr.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Burger King 8)
Post Reply