verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Een Goeie naam opbouwen duurt jaren maar een slechte naam dat heb je binnen een paar seconde.


Ton netjes dat je hier reageerd.
Ik vond je al een aardige vent toen ik je op de snelweg ontmoette ( die roode ITR) en we een beetje aan het spelen waren op de weg.


Ik hoop dat het voor alle betrokken parijen goed opgelost word.
En Rising sun wens ik natuurlijk ook veel succes toe.
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Ben wel blij dat de onderdelen vandaag de deur uitgaan, maar aan de andere kant teleurgesteld want ik had ze ruim 2,5 maand voor de trackday besteld. En moet ze dan maar volgend jaar inbouwen.

Neem aan dat de mensen die de J's racing producten hebben aangeschaft hun producten in september krijgen? oid. met maximale levertijd oktober?
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

als ik RSP goed begrepen heb, is er inmiddels een container vol spullen in Rotterdam aangekomen, weet niet wat daar verder allemaal inzit.....
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

RSP

Post by martijn »

Morgen even bellen met de jongens, en hopelijk voor zaterdag alles ontvangen en klussen in het weekend en dan gassen.

Martijn
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Ik hoop dat het door RSP netjes word opgelost en ik ben er eerlijk gezegt ook niet bang voor...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Oplossing zal ongetwijfeld goed zijn, alleen het leed is al geleden daar doen we niets meer aan.

Maar wel leuk om naar het klussen uit te kijken

Martijn
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Het is bijzonder vervelend als ik het zo lees...
Echter ik weet uit het verleden dat het nog veel gekker kan...
Ik ga geen namen noemen maar de mensen die me kennen weten genoeg..

Martijn, ik weet dat je er niets voor koopt maar neem AUB van mij aan dat dit nog erg meevalt.
De heren erkennen hun fout nog en nemen het waarschijnlijk mee in de verandering van de eventueele bedrijfsvoering.

Ik hoop dat je snel je spulletjes binnen hebt en je snel kan sleutelen/rijden zondat he het "leed" een beetje kan vergeten.

Succes
Moonrock240
Posts: 97
Joined: Sun Mar 22, 2009 8:45 pm

Post by Moonrock240 »

Omdat positieve ervaringen ook gezegd mogen worden, wil ik hier wel melden dat ik ook al vaak last minute bestellingen heb gedaan bij RSP. (mugen twinloop, spoon versnellingsbak, t1r demper,...)

In bijna alle gevallen hebben ze mij uit de nood kunnen helpen. Zo is m'n T1R middendemper 3u voor de start van de vrije training op Zolder geleverd geweest :D

Verder zijn ongeveer alle termijnen gerespecteerd geweest, en ik begrijp ook heel goed dat ook zij van vele factoren afhangen. Heb hier ooit met een Belgische Mugen dealer over gepraat, en die vertelde hoe moeilijk het is om bij Mugen te bestellen van hieruit.

Ik snap natuurlijk dat het niet leuk is als je op een bestelling lang moet wachten, zeker niet als er een trackday ofzo voor geannuleerd moet worden...

Maar om hier iemand volledig op af te rekenen... Als er bedrog in het spel zit, dan ligt het bij mij uiteraard anders, maar hier verdienen ze een 2e kans volgens mij :!:

Succes jongens, en laat dit snel opgelost zijn voor alle partijen :wink:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Ik kan soms mijn onderdelen niet eens garanderen aan klanten, die gewoon simpelweg bij nederlandse leveranciers besteld kunnen worden. En dan praat ik over de bouwmarkt waar ik werk...

Laat staan als ik specifieke race spullen uit Japan op tijd door de mallemolen wil hebben (incl. douane enz)!

In dat opzicht vindt ik het nog knap dat een oliepan hier is in 8 week!
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

eteuben wrote:Ik kan soms mijn onderdelen niet eens garanderen aan klanten, die gewoon simpelweg bij nederlandse leveranciers besteld kunnen worden. En dan praat ik over de bouwmarkt waar ik werk...

Laat staan als ik specifieke race spullen uit Japan op tijd door de mallemolen wil hebben (incl. douane enz)!

In dat opzicht vindt ik het nog knap dat een oliepan hier is in 8 week!


Ik wil niet lullig zijn maar 8 weken voor een oliepan is best erg lang!

Ik heb toen der tijd een Honda Twincam aka Feels Vented Carbon Bonnet gekocht deze werd netjes binnen 3 - 4 weken geleverd ( en deze worden op aanvraag gemaakt ).
Douane etc moet geen probleem zijn voor bedrijven ( deze worden makkelijker vrijgegeven dan voor particulieren ).
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Ik vind het zeker niet goed te praten dat er tig keer gebeld is en er geen duidelijkheid te verschaffen was.

Maar ik kan zeker begrijpen dat ze allen maar doorgeven aan hun klanten wat aan hun wordt verteld door de leverancier.

Ik vind het ook netjes dat RSP het hier zelf op reageert!

Ik eb onlangs ook zoiets met een velgenleverancier meegemaakt, ik snapo dat je hier als goedbetalende klant flink de pest in kunt hebben.

RSP zal hier weldegelijk van leren, meen ik.

Mensen gaan klagen waneer het niet goed was en inderdaad de goede dingen hoor je nooit!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Meerdere dingen bij Ton en Ian besteld.

Levertijden zijn niet echt hun sterkste punt, maar het zijn wel eerlijke gasten.
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

goed antwoord tonny.

men begrijpt niet dat jullie afhankelijk zijn van jullie leveranciers
omdat het gewoon te duur is om alles op stock te hebben.

en dat de bedrijven waar jullie spullen bestellen zo groot zijn
dat het hun niet boeit om de spullen het door hun aangestelde tijd
te leveren omdat zo toch al zoveel zaken doen, komen de transport dagen ook nog bij dan waarvan jullie afhankelijk zijn.

als men alles sneller wil hebben gaat men ook de hoofdprijs betalen...

ik ook geen kwaad woord over RSP.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Bedrijven (dus niet alleen RSP) zouden eens in hun agenda bij moeten gaan houden wanneer een deadline is van een afspraak die ze gemaakt hebben met een klant. Als die dan verstreken is en de spullen zijn nog niet binnen kunnen ze de klant in ieder geval bellen om hem op de hoogte te brengen waarom het er nog niet is.
Dit kost tijd en dus geld, maar je houd wel je klanten op de hoogte en dat scheelt heel veel scheve gezichten!
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

gaan klagen is geen dealerschap meer gaskleppie :wink:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

D_ToXx wrote:gaan klagen is geen dealerschap meer gaskleppie :wink:


Sorry, tekst anders geformuleerd. Ik was niet duidelijk genoeg..
Ik bedoelde iets anders, zie boven.
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

D_ToXx wrote:goed antwoord tonny.

men begrijpt niet dat jullie afhankelijk zijn van jullie leveranciers
omdat het gewoon te duur is om alles op stock te hebben.

en dat de bedrijven waar jullie spullen bestellen zo groot zijn
dat het hun niet boeit om de spullen het door hun aangestelde tijd
te leveren omdat zo toch al zoveel zaken doen, komen de transport dagen ook nog bij dan waarvan jullie afhankelijk zijn.

als men alles sneller wil hebben gaat men ook de hoofdprijs betalen...

ik ook geen kwaad woord over RSP.


Je hebt van de ene kant wel gelijk maar de andere kant ook niet.

Ik vind het niet erg dat ik een maand op me spullen moet wachtte maar maak er dan duidelijke afspraken over.

Ik heb in het verleden heel vaak bij vtecdirect.com gekocht en het kwam altijd snel aan en hun hebben ook niks op voorraad dus om eerlijk te zijn is het wel bullsh*t over iets op stock hebben.

Check eerst bij de producent of die alles op voorraad heeft etc.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

hardcorehonda wrote:Het is bijzonder vervelend als ik het zo lees...
Echter ik weet uit het verleden dat het nog veel gekker kan...
Ik ga geen namen noemen maar de mensen die me kennen weten genoeg..


Ook dat bedrijf kreeg uiteindelijk de deksel op de neus. Daarom gaf ik al aan dat dit soort problemen zichzelf oplost... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Ik kan het met gaskleppie zijn antwoord heel goed vinden.
Ik moet hetzelfde doen, klanten die lang niet geweest zijn krijgen een mail of een belletje dit uit intresse.

Dat ik de hoofdprijs moet betalen voor een olie pan big deal, vandaar de extra betaling.
Als ik echter had geweten dat ze het niet konden had ik andere optie kunnen regelen.

9 weken en tellende wachten op iets wat op voorraad ligt bij Spoon vind ik te.

@ D-toxx Spoon is niet een bedrijf wat lax is qua bestellingen.

Martijn
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Ach... het is zoals met zoveel..
De beste stuurlui staan aan wal.

Uiteindelijk komt het wel goed.
Post Reply