verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Spons
Posts: 753
Joined: Tue Nov 10, 2009 2:07 pm

Post by Spons »

martijn wrote:Oplossing zal ongetwijfeld goed zijn, alleen het leed is al geleden daar doen we niets meer aan.

Maar wel leuk om naar het klussen uit te kijken

Martijn


zondag bij miguel klussen dus? :razz:
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

Gaskleppie wrote:
D_ToXx wrote:gaan klagen is geen dealerschap meer gaskleppie :wink:


Sorry, tekst anders geformuleerd. Ik was niet duidelijk genoeg..
Ik bedoelde iets anders, zie boven.


gelezen en idd.
maar wil absoluut geen bedrijf gaan afzeiken maar als voorbeeld hiermee maar ik had bij TTC precies hetzelfde: de prijs werd twee keer zo hoog (letterlijk) als afgesproken.. met de totale prijs was ik het eens omdat ik het snap.

@ wes: gelijk snap je punt. maar wat moeten ze dan zeggen als bedrijf?
zeggen dat hun leverancier er 6 maanden over doet? bel je toch ook verder?

voorbeeld: mijn neefje had een kabel gemold: (4 polige 3,5 mm jackplug naar heaven..) van de TFT schermpjes. mijn zwager is na de plaatselijke electronicaboer gelopen voor de kabel te bestellen. hij kreeg te horen halverwege september is de kabel met pluggen er weer...

kreeg het te horen en 3 bedrijven op internet gemaild waar ze op stock waren dat ik die kabel
ASAP wilde hebben ivm vakantie.

van alle drie bedrijven te horen gekregen dat de kabel pas half september beschikbaar is....
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Deze problemen zullen mij niet terug houden om in de toekomst hier even goed een bestellingen te plaatsen :-)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Rikky wrote:Deze problemen zullen mij niet terug houden om in de toekomst hier even goed een bestellingen te plaatsen :-)


Totdat je ook 3 maanden wacht ipv 12 dagen :lol:
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

kan hij eerst bestellen en dan pas sparen ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

of 5 maanden.... :(
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

[quote="vtec vince"]kan hij eerst bestellen en dan pas sparen ]

Thanks vince wij snappen elkaar :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Voor dat je bestelt moet je wel betalen.

Dus dat word niks!
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Post by Maskertje »

Alle problemen kunnen voorkomen worden als je duidelijke afspraken maakt vooraf. Ik adviseer mensen kort en duidelijk te zijn: 1) wanneer kan je het product verwachten , 2) overleg en kom uit op een uiterste datum waarop je geld dan zonder discussie direct retour gaat.

Mijn eigen ervaring is dat als je iets wil bestellen, dan reageren ze snel. Maar als je hebt betaald voor de bestelling, dan hoor je 3x-5x zo lang niks meer erover en moet je elke dag mailen om een factuur.

En nog iets, ik heb een product besteld en het grappige is dat beloftes van levertijden opeens worden bijgesteld op de dag dat ik heb betaald.
genesis
Posts: 475
Joined: Sat Aug 13, 2005 10:19 pm

Post by genesis »

D_ToXx wrote:
gelezen en idd.
maar wil absoluut geen bedrijf gaan afzeiken maar als voorbeeld hiermee maar ik had bij TTC precies hetzelfde: de prijs werd twee keer zo hoog (letterlijk) als afgesproken
..


Is een kwestie van duidelijke communiceren, kom al 10 jaar bij TCC is werkelijk nog nooit fout gegaan, ook grote complexe afspraken/projecten niet, doorspreken en gespecificeerd uitwerken via de mail en als beide partijen per mail conformeren is het klaar en duidelijk.

RJ van TCC was wel eens een ' ietsiepietsie' zuur omdat het meerwerk wat uitliep onder de afspraak van de van tevoren afgemaakte prijs viel en het TCC meer tijd koste dan ingeschat, dus zoals je ziet kan het ook anderom. :wink:

Genesis
redlude94vtec
Posts: 144
Joined: Sun Jan 28, 2007 8:38 am

Post by redlude94vtec »

Ikke ook problemen met levertijd. Had 2x J's Racing Oilpan besteld voor de H22A en wilde het voor BookaTrack hebben afgelopen 5 augustus. Helaas ook niet gehaald. In eerste instantie ook erg teleurgesteld, maar bij J's wordt tegenwoordig alles op bestelling gemaakt. Als ze de targets nog niet gehaald hebben, wachten ze gewoon vrolijk af totdat de aantallen wel gehaald zijn. Overigens komt deze informatie niet van RSP af wat de info een meer neutralere karakter geeft. Ik heb telefonisch contact gehad en ze zullen 1 afzegging van de oilpan retourneren. Ikzelf wacht het nog af aangezien ik nu geen haast meer heb.

Ik ben het overigens wel mee eens dat er feedback over gegeven moet worden. Er zijn namelijk ook onderdelen verkrijgbaar die wel binnen de gestelde termijn geleverd kunnen worden. Ook mijn broertje had een coilover set besteld wat initieel 3 weken zou duren en ik mij nu af vraag of hij deze al binnen heeft (6 weken geleden).

Advies aan RSP zou zijn om de klantencontacten wat warmer te houden en ervoor te zorgen dat je (aantoonbaar) alles eraan hebt gedaan om de levertijden te halen. Verder zou een aanbetaling van max 50% ook wat meer geruststellender zijn. Het is een erg naar gevoel als je alles hebt betaald en niets meer verneemd. Het enige lichtpuntje wat mijn vertrouwen in leven houdt is dat jullie ALTIJD leveren maar je er geen haast mee moet hebben.

RSP is niet de enige met leveringsproblemen. Heb vorig jaar velgen besteld dis ik 2 maanden geleden maar definitief heb afgezegd en ook Rota velgen bij Showoff zijn vertraagd. Maar Showoff heeft wel netjes een bericht gestuurd. Bij TCC loopt bij mij alles uit, maar dat had ik al eerder vermeld. Met de recente uurtarief en het gebrek aan de mogelijkheid om fixed prices af te spreken is het voor mij niet meer te overzien. Zeker nu alles wat ik doe maatwerk aan het worden is. Er is dus altijd wel iets met elk bedrijf.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

redlude94vtec wrote:Ikke ook problemen met levertijd. Had 2x J's Racing Oilpan besteld voor de H22A en wilde het voor BookaTrack hebben afgelopen 5 augustus. Helaas ook niet gehaald. In eerste instantie ook erg teleurgesteld, maar bij J's wordt tegenwoordig alles op bestelling gemaakt. Als ze de targets nog niet gehaald hebben, wachten ze gewoon vrolijk af totdat de aantallen wel gehaald zijn. Overigens komt deze informatie niet van RSP af wat de info een meer neutralere karakter geeft. Ik heb telefonisch contact gehad en ze zullen 1 afzegging van de oilpan retourneren.


Drie keer raden voor wie deze pan bestemd was.

De groupbuy van april. Het is nu augustus
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

genesis wrote:
D_ToXx wrote:
gelezen en idd.
maar wil absoluut geen bedrijf gaan afzeiken maar als voorbeeld hiermee maar ik had bij TTC precies hetzelfde: de prijs werd twee keer zo hoog (letterlijk) als afgesproken
..


Is een kwestie van duidelijke communiceren, kom al 10 jaar bij TCC is werkelijk nog nooit fout gegaan, ook grote complexe afspraken/projecten niet, doorspreken en gespecificeerd uitwerken via de mail en als beide partijen per mail conformeren is het klaar en duidelijk.

RJ van TCC was wel eens een ' ietsiepietsie' zuur omdat het meerwerk wat uitliep onder de afspraak van de van tevoren afgemaakte prijs viel en het TCC meer tijd koste dan ingeschat, dus zoals je ziet kan het ook anderom. :wink:

Genesis


ik heb ook absoluut geen kwaad woord over TTC.
er is toen machtig werk afgeleverd en mijn
vragen werden goed beantwoord.

ik bedoel alleen maar dat het overal gebeurd.

en het dubbel aantal uren noem ik niet uitlopen. :wink: maar dat
maakt ook niet uit. die uren zijn er gewerkt aan mijn auto.
genesis
Posts: 475
Joined: Sat Aug 13, 2005 10:19 pm

Post by genesis »

D_ToXx wrote:
en het dubbel aantal uren noem ik niet uitlopen. :wink: maar dat
maakt ook niet uit. die uren zijn er gewerkt aan mijn auto.


Daarom maak ik altijd afspraken qua uren op grotere projecten, ben ik afgedekt, mijn geluk en hun...... juist ja :wink:

Genesis
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Ik heb mijn onderdelen nog steeds niet binnen die van de week de "deur" uit zijn gegaan?!
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

Wesley, je hebt een privé bericht.
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

t0n wrote:Wesley, je hebt een privé bericht.


PB ontvangen, een fout van de postbode kan ons allemaal gebeuren :)
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

das goed nieuws, ben benieuwd wanneer Rotterdam Haven de container vrijgeeft met mijn Catback......
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

zojuist te horen gekregen dat m'n catback binnen is, dinsdag in huis.... !
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

goed nieuws :)
Post Reply