martijn wrote:Oplossing zal ongetwijfeld goed zijn, alleen het leed is al geleden daar doen we niets meer aan.
Maar wel leuk om naar het klussen uit te kijken
Martijn
zondag bij miguel klussen dus? :razz:
Gaskleppie wrote:D_ToXx wrote:gaan klagen is geen dealerschap meer gaskleppie :wink:
Sorry, tekst anders geformuleerd. Ik was niet duidelijk genoeg..
Ik bedoelde iets anders, zie boven.
D_ToXx wrote:
gelezen en idd.
maar wil absoluut geen bedrijf gaan afzeiken maar als voorbeeld hiermee maar ik had bij TTC precies hetzelfde: de prijs werd twee keer zo hoog (letterlijk) als afgesproken..
redlude94vtec wrote:Ikke ook problemen met levertijd. Had 2x J's Racing Oilpan besteld voor de H22A en wilde het voor BookaTrack hebben afgelopen 5 augustus. Helaas ook niet gehaald. In eerste instantie ook erg teleurgesteld, maar bij J's wordt tegenwoordig alles op bestelling gemaakt. Als ze de targets nog niet gehaald hebben, wachten ze gewoon vrolijk af totdat de aantallen wel gehaald zijn. Overigens komt deze informatie niet van RSP af wat de info een meer neutralere karakter geeft. Ik heb telefonisch contact gehad en ze zullen 1 afzegging van de oilpan retourneren.
genesis wrote:D_ToXx wrote:
gelezen en idd.
maar wil absoluut geen bedrijf gaan afzeiken maar als voorbeeld hiermee maar ik had bij TTC precies hetzelfde: de prijs werd twee keer zo hoog (letterlijk) als afgesproken..
Is een kwestie van duidelijke communiceren, kom al 10 jaar bij TCC is werkelijk nog nooit fout gegaan, ook grote complexe afspraken/projecten niet, doorspreken en gespecificeerd uitwerken via de mail en als beide partijen per mail conformeren is het klaar en duidelijk.
RJ van TCC was wel eens een ' ietsiepietsie' zuur omdat het meerwerk wat uitliep onder de afspraak van de van tevoren afgemaakte prijs viel en het TCC meer tijd koste dan ingeschat, dus zoals je ziet kan het ook anderom. :wink:
Genesis