verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Waarom pikken jullie dat gezeik, geld terug en we praten er niet meer over!
itr03627
Posts: 182
Joined: Tue Jan 26, 2010 6:08 pm

Post by itr03627 »

Voodoo wrote:Waarom pikken jullie dat gezeik, geld terug en we praten er niet meer over!

ze geven het geld niet terug :!: :!:
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

itr03627 wrote:
Voodoo wrote:Waarom pikken jullie dat gezeik, geld terug en we praten er niet meer over!

ze geven het geld niet terug :!: :!:


Belachelijk man...
itr03627
Posts: 182
Joined: Tue Jan 26, 2010 6:08 pm

Post by itr03627 »

Voodoo wrote:
itr03627 wrote:
Voodoo wrote:Waarom pikken jullie dat gezeik, geld terug en we praten er niet meer over!

ze geven het geld niet terug :!: :!:


Belachelijk man...

ja ik heb het al meermaals gevraagd pfff zo kan ik ook een eigen zaak starten :roll:
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

......in gebreken stellen?
......niet nakomen afspraken?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Dat zou voor mij heel gemakkelijk zijn.
Een jaar lang mijn centen kwijt, elke keer een andere kudt smoes én geen spullen? Ik ben helemaal niet van een dergelijke aanpak maar in dit geval was ik persoonlijk verhaal komen halen op een niet-zo-vriendelijke-manier...
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Trommelen we de Type-R knokploeg op ?
'98 JDM Integra Type-R
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Telt Martin tegenwoordig in zijn uppie als ploeg? :lol:
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

dat is geen manier van zaken doen, ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers met dit soort praktijken!
JT
Posts: 14
Joined: Mon Mar 28, 2011 1:47 pm

Post by JT »

itr03627 wrote:
Voodoo wrote:Waarom pikken jullie dat gezeik, geld terug en we praten er niet meer over!

ze geven het geld niet terug :!: :!:


Heb je geen rechtsbijstand?
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Jullie hadden tijdens de time attack wat onderdelen uit hun auto's moeten 'nemen'als borg :twisted: ....LOL
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

donkeykong wrote:dat is geen manier van zaken doen, ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers met dit soort praktijken!


Idd, 1 slecht verhaal doet meer als 10 goede (als die er al zijn).
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

Gijs wrote:
donkeykong wrote:dat is geen manier van zaken doen, ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers met dit soort praktijken!


Idd, 1 slecht verhaal doet meer als 10 goede (als die er al zijn).


8 pagina's aan reply's en problemen...
I rest my case :roll:
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

Hallo Allemaal,

Ondertussen hoeven we niet meer uit te leggen hoe moeilijk het kan zijn om J's Racing spullen te leveren, dat is ondertussen bekend.

De toestant in Japan heeft wel voor een kleine vertraging gezorgd, maar meer ook niet.

De container is onderweg, daar kunnen we niets meer aan doen. Hoe kwaad, of zenuwachtig iedereen ook is, die boot is varende en komt medio mei aan.

Máár, de meeste J's Racing uitlaten zijn per luchtvracht onderweg, deze verwachten wij met twee weken. Het is immers niet even een doosje inpakken, er moet speciaal inpak materiaal gekocht worden, aangezien alles goed verpakt moet zijn voor de vlucht, daarbij alles moet op een pallet komen, vast zetten etc. etc.
Als het goed is, is dit voor de mensen die een uitlaat besteld hebben ondertussen geen nieuws meer.

Om even in te gaan op itr03627, Steven. Helaas wilt de beste klant alleen per email contact met ons. Wij hebben tot 4 of 5 keer toe gevraagd om zijn telefoonnummer om het een en ander toe te lichten, dit wilt hij al maanden niet geven, dat is uiteraard zijn goed recht. Maar zijn manier van communiceren laat te wensen over, de manier waarop is ook alles behalve beleefd en/of correct. Goed, dat laten we voor de rest in het midden, hij is nu eenmaal boos dat zijn uitlaat er nog niet is.
Ook hem is verteld dat zijn uitlaat per luchtvracht komt, vandaar dat hij zijn geld niet terug krijgt, hij krijgt immers zijn bestelde product zeer spoedig.

Met Maskertje, Yee Lai hebben wij het ook telefonisch kortgesloten, hier lijkt ons ook dan geen probleem.

Een knokploeg zien we graag verschijnen, kom aub langs want tot nu toe wordt er puur op dit forum enorm over ons gespuugd, maar bellen, of emailen doen de meeste niet, laat staan een keer langskomen.

Nogmaals, we kunnen er uren over door gaan, maar jullie geloven niet dat wij onze stinkende best doen voor al onze klanten... kom voor de gein eens een dagje aan ons bureau zitten.... Kijk gewoon even mee. Ik denk dat de meeste anders zullen praten dan dat er nu gedaan wordt.

Goed, maakt allemaal niet uit, wij weten wat we doen en onze klanten weten dat ook. Overigens zijn de meeste hier met een grote mond geen of nauwelijks klant bij ons.... gek is dat toch...

Vreemd genoeg gaan alle klanten nog steeds met een goed gevoel en een brede glimlach de deur uit, we doen onze best om dit ook bij leden van dit forum voor elkaar te krijgen, maar ook wij begrijpen.... can't win them all.

Als er mensen zijn met vragen, neem CONTACT MET ONS OP !!!!!!!!

Overigens, zoals het er nu naar uit ziet, de uitlaten die bij ons besteld zijn, worden persoonlijk door Ian of Tonny afgeleverd bij de desbetreffende klant.
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Nou, bij mij ging alles wel goed.
itr03627
Posts: 182
Joined: Tue Jan 26, 2010 6:08 pm

Post by itr03627 »

t0n wrote:Hallo Allemaal,

Ondertussen hoeven we niet meer uit te leggen hoe moeilijk het kan zijn om J's Racing spullen te leveren, dat is ondertussen bekend.

De toestant in Japan heeft wel voor een kleine vertraging gezorgd, maar meer ook niet.

De container is onderweg, daar kunnen we niets meer aan doen. Hoe kwaad, of zenuwachtig iedereen ook is, die boot is varende en komt medio mei aan.

Máár, de meeste J's Racing uitlaten zijn per luchtvracht onderweg, deze verwachten wij met twee weken. Het is immers niet even een doosje inpakken, er moet speciaal inpak materiaal gekocht worden, aangezien alles goed verpakt moet zijn voor de vlucht, daarbij alles moet op een pallet komen, vast zetten etc. etc.
Als het goed is, is dit voor de mensen die een uitlaat besteld hebben ondertussen geen nieuws meer.

Om even in te gaan op itr03627, Steven. Helaas wilt de beste klant alleen per email contact met ons. Wij hebben tot 4 of 5 keer toe gevraagd om zijn telefoonnummer om het een en ander toe te lichten, dit wilt hij al maanden niet geven, dat is uiteraard zijn goed recht. Maar zijn manier van communiceren laat te wensen over, de manier waarop is ook alles behalve beleefd en/of correct. Goed, dat laten we voor de rest in het midden, hij is nu eenmaal boos dat zijn uitlaat er nog niet is.
Ook hem is verteld dat zijn uitlaat per luchtvracht komt, vandaar dat hij zijn geld niet terug krijgt, hij krijgt immers zijn bestelde product zeer spoedig.

Met Maskertje, Yee Lai hebben wij het ook telefonisch kortgesloten, hier lijkt ons ook dan geen probleem.

Een knokploeg zien we graag verschijnen, kom aub langs want tot nu toe wordt er puur op dit forum enorm over ons gespuugd, maar bellen, of emailen doen de meeste niet, laat staan een keer langskomen.

Nogmaals, we kunnen er uren over door gaan, maar jullie geloven niet dat wij onze stinkende best doen voor al onze klanten... kom voor de gein eens een dagje aan ons bureau zitten.... Kijk gewoon even mee. Ik denk dat de meeste anders zullen praten dan dat er nu gedaan wordt.

Goed, maakt allemaal niet uit, wij weten wat we doen en onze klanten weten dat ook. Overigens zijn de meeste hier met een grote mond geen of nauwelijks klant bij ons.... gek is dat toch...

Vreemd genoeg gaan alle klanten nog steeds met een goed gevoel en een brede glimlach de deur uit, we doen onze best om dit ook bij leden van dit forum voor elkaar te krijgen, maar ook wij begrijpen.... can't win them all.

Als er mensen zijn met vragen, neem CONTACT MET ONS OP !!!!!!!!

Overigens, zoals het er nu naar uit ziet, de uitlaten die bij ons besteld zijn, worden persoonlijk door Ian of Tonny afgeleverd bij de desbetreffende klant.

nou dit respecteer ik zeker en vast dat jullie, toch je best doen om het hier openlijk te komen uitleggen :wink: ik hoop dat jullie toch een beetje begrijpten dat ik wat boos was :?: ruziemaker ben ik zeker en vast niet nu weet ik weer wat meer en hopelijk mag ik de uitlaat in april ontvangen :thumbs:
Jdm_Whore
Posts: 44
Joined: Thu Jan 07, 2010 11:19 am

Post by Jdm_Whore »

Begrijp ik het goed dat de container die eerst eind maart ging toekomen, nu dus ineens medio mei verwacht wordt :?:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ton, ik hoop dat je mijn opmerking over de knokploeg niet al te serieus neemt ?
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hele havens zijn verdwenen, fabrieken stil gelegd en infrastructuur verdwenen... Niet zo raar als een container uit Japan vertraging heeft.......
Jdm_Whore
Posts: 44
Joined: Thu Jan 07, 2010 11:19 am

Post by Jdm_Whore »

Jo& wrote:Hele havens zijn verdwenen, fabrieken stil gelegd en infrastructuur verdwenen... Niet zo raar als een container uit Japan vertraging heeft.......


Ik neem aan dat een container die eerst gepland stond voor einde februari hier aan te komen toch al een tijdje uit Japan vertrokken zou moeten zijn.. En dus helemaal geen hinder zou mogen ondervinden van de natuurramp daar :wink:

*edit* in before “eerst zeg je eind maart, en nu ineens februariâ€￾.. Wel dus.. De aankomst zou eerst eind februari zijn, daarna werd dat dan einde maart..

Mij maakt het in principe niet veel uit, een maandje of twee langer wachten is geen ramp.. Ik weet gewoon graag wanneer ik mijn spullen kan verwachten, zodat ik een roadtrip kan plannen om alles bij RSP (en anderen) op te halen :-)
Post Reply