verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Post by martijn »

Beste Leden en niet-leden,

Voor degene die mij kennen weten dat ik niet een zeikert ben, maar dit zit mij goed dwars.

Nu heb ik gelukkig gehoord dat ik niet de enige ben hier op het forum die problemen heeft met RSP.

Korte inleiding ik zou 9 juli op vakantie gaan en 4 augustus , een dag voor BOOK a TRACK terug zijn dus alles moest af voor 4 augustus.
Ik had dus 1 maand voor de bestelling!!!!!!!!!!

Ik heb op precies 10 juni contakt gehad met Tonny voor een Spoon olie pan.
Dat ging buitengewoon goed, ik zou bij directe bestelling snel kunnen hebben.
11 juni teruggebeld voor de bestelling, en de voorwaardes.
Nu was het zo dat een "normale" bestelling 4 a 6 weken duurt dat had ik dus niet.
Volgens Tonny kon ik voor 50 euro bijbetalen het binnen 12 dagen krijgen en voor 100 euro extra binnen 5 dagen .
Nu had k 1 maand dus gekozen voor 50 eurrie extra wachten kon beginnen. OH ja ik moest wel direct alles betalen dus meteen gedaan.
Hier zijn zeer duidelijke afspraken gemaakt en met volle zeggenschap bij RSP goedgekeurd.

Maandag 14 juni gebeld voor de bestelling deze zou meteen de deur uitgaan, maar kreeg 17 juni pas de email met gegevens.

De 21ste bellen voor info, weinig nieuws.

De 23 ste een mail gestuurd met de vraag voor een Track and Trace code, ik had nog maar 3 weken. had ie nog niet zei ie. Erg vreemd maar ja?????
De 12 Dagen van de bestelling waren voorbij.

Vanaf dit moment wordt het vervelend vaak bellen en steeds nul op mijn informatie lijst geen Spoon olie pan en wel betaald met duidelijke afspraken voor 100% levering

1juli weer een mail gestuurd met vragen weer niets. Toch wel "ze zouden het niet gaan redden " als ze wat wisten bellen we wel.

Dag erna meteen bellen met de paniek vraag HOE NU.
Ze gingen het uitzoeken kortom "ik ben de lul"sorrie mensen maar ik was het zat .

3 juli ik mail gestuurd dat ik mijn vakantie opschuif voor extra tijd en WK voetbal.
Had dus weer hoop 5 juli bellen voor eind gesprek.

Dus vragen naar Tonnie deze man kon niets doen voor me alleen geld terugstoren en sorrie zeggen, hier heb ik dus geen r..t aan.
Na een aantal minuten kreeg ik ook Ian erbij aan de lijn dus 3 man aan de lijn erg gezellig maar drama.
Ze zouden proberen om vanuit engeland een spoon /mugen/toda pan konden regelen maar dan wel voor MIJN kosten. Toen brak mijn Klomp en werd ik onbehoorlijk, boos uit frustratie maar wel redelijk en verbaal netjes.
9 juli gesprek met Geen oplossingen wel met 200 euro+ bijbetalen iets.

21 juli gebeld vanuit vakantie met de vraag of het er dan nu wel is WEEEER niet. KOM OP he wat nu weer, NOG steeds geen trackcode DUS geen bestelling gedaan of ........ 1 maand en 10 dagen later.
Dinsdag 3 augustus weer bellen ZE ZIJN OP VAKANTIE. En helemaal niets laten horen

Puntje bij paaltje had ik pech en kon ik fluiten naar de bestelling en Trackdag Book a Track. waar hij ook geen oplossing voor had.

Korte samenvatting: Bij RSP spoon oliepan besteld levering binnen 12 dagen met extra bijbetalen 100% ja.
10 juli dag voor vakantie geen olie pan geen oplossing geen excusses.
tot op de dag van vandaag 8 augustus geen oliepan.

Sorrie mijn maat is vol ben het spuugzat "helaas zit ik aan ze vast" wat betreft de Oliepan.
Ik ZAL NOOOIT meer wat bestellen bij Rising Sun Performance.
Ben echt erg teleurgesteld en weet dat ze niet betrouwbaar zijn.

RSP bedankt voor alles .

P.s. ik wil graag volgende maand een trackday doen, lukt dat??????????

Gr Martijn
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Martijn, Ik maak precies hetzelfde mee op dit moment.

Ik had een 3 kleine mugen onderdeeltjes bij hun besteld en dat zou pakweg 4 weekjes duren en dit was in mei.. we leven nu in Augustus en ik heb het nog steeds niet binnen.

Dit is ook de laatste keer dat ik iets bij hun bestel, helaas maar waar dan maar iets meer betalen en goeie service bij de concurrent.
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

helaas wacht ik ook al vanaf maart op een Kakimoto catback, container zou nu 1e week augustus binnen zijn, hoop maar dat dat zo is...... Met name communicatie gaat niet zo lekker, heb het gevoel er telkens zelf achteraan te moeten......
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

RobertoVTI wrote:helaas wacht ik ook al vanaf maart op een Kakimoto catback, container zou nu 1e week augustus binnen zijn, hoop maar dat dat zo is...... Met name communicatie gaat niet zo lekker, heb het gevoel er telkens zelf achteraan te moeten......

Ik hoorde van een vriend van me dat ze catbacks in september verwachtte.. wel kut voor je dat je " al " sinds maart wacht op een catback
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Re: Problemen met Rising Sun Performance

Post by SteefO »

martijn wrote:Beste Leden en niet-leden,

Voor degene die mij kennen weten dat ik niet een zeikert ben, maar dit zit mij goed dwars.

Nu heb ik gelukkig gehoord dat ik niet de enige ben hier op het forum die problemen heeft met RSP.

Korte inleiding ik zou 9 juli op vakantie gaan en 4 augustus , een dag voor BOOK a TRACK terug zijn dus alles moest af voor 4 augustus.
Ik had dus 1 maand voor de bestelling!!!!!!!!!!

Ik heb op precies 10 juni contakt gehad met Tonny voor een Spoon olie pan.
Dat ging buitengewoon goed, ik zou bij directe bestelling snel kunnen hebben.
11 juni teruggebeld voor de bestelling, en de voorwaardes.
Nu was het zo dat een "normale" bestelling 4 a 6 weken duurt dat had ik dus niet.
Volgens Tonny kon ik voor 50 euro bijbetalen het binnen 12 dagen krijgen en voor 100 euro extra binnen 5 dagen .
Nu had k 1 maand dus gekozen voor 50 eurrie extra wachten kon beginnen. OH ja ik moest wel direct alles betalen dus meteen gedaan.
Hier zijn zeer duidelijke afspraken gemaakt en met volle zeggenschap bij RSP goedgekeurd.

Maandag 14 juni gebeld voor de bestelling deze zou meteen de deur uitgaan, maar kreeg 17 juni pas de email met gegevens.

De 21ste bellen voor info, weinig nieuws.

De 23 ste een mail gestuurd met de vraag voor een Track and Trace code, ik had nog maar 3 weken. had ie nog niet zei ie. Erg vreemd maar ja?????
De 12 Dagen van de bestelling waren voorbij.

Vanaf dit moment wordt het vervelend vaak bellen en steeds nul op mijn informatie lijst geen Spoon olie pan en wel betaald met duidelijke afspraken voor 100% levering

1juli weer een mail gestuurd met vragen weer niets. Toch wel "ze zouden het niet gaan redden " als ze wat wisten bellen we wel.

Dag erna meteen bellen met de paniek vraag HOE NU.
Ze gingen het uitzoeken kortom "ik ben de strakke plasser"sorrie mensen maar ik was het zat .

3 juli ik mail gestuurd dat ik mijn vakantie opschuif voor extra tijd en WK voetbal.
Had dus weer hoop 5 juli bellen voor eind gesprek.

Dus vragen naar Tonnie deze man kon niets doen voor me alleen geld terugstoren en sorrie zeggen, hier heb ik dus geen r..t aan.
Na een aantal minuten kreeg ik ook Ian erbij aan de lijn dus 3 man aan de lijn erg gezellig maar drama.
Ze zouden proberen om vanuit engeland een spoon /mugen/toda pan konden regelen maar dan wel voor MIJN kosten. Toen brak mijn Klomp en werd ik onbehoorlijk, boos uit frustratie maar wel redelijk en verbaal netjes.
9 juli gesprek met Geen oplossingen wel met 200 euro+ bijbetalen iets.

21 juli gebeld vanuit vakantie met de vraag of het er dan nu wel is WEEEER niet. KOM OP he wat nu weer, NOG steeds geen trackcode DUS geen bestelling gedaan of ........ 1 maand en 10 dagen later.
Dinsdag 3 augustus weer bellen ZE ZIJN OP VAKANTIE. En helemaal niets laten horen

Puntje bij paaltje had ik pech en kon ik fluiten naar de bestelling en Trackdag Book a Track. waar hij ook geen oplossing voor had.

Korte samenvatting: Bij RSP spoon oliepan besteld levering binnen 12 dagen met extra bijbetalen 100% ja.
10 juli dag voor vakantie geen olie pan geen oplossing geen excusses.
tot op de dag van vandaag 8 augustus geen oliepan.

Sorrie mijn maat is vol ben het spuugzat "helaas zit ik aan ze vast" wat betreft de Oliepan.
Ik ZAL NOOOIT meer wat bestellen bij Rising Sun Performance.
Ben echt erg teleurgesteld en weet dat ze niet betrouwbaar zijn.

RSP bedankt voor alles .

P.s. ik wil graag volgende maand een trackday doen, lukt dat??????????

Gr Martijn


Martijn,

Als consument wordt je beschermd voor dit soort dingen. Wanneer een partij niet binnen de gestelde leveringstermijn over de brug kan komen met het gewenste artikel is het de keuze aan de klant om restitutie van het geld te vragen. Zij kunnen niks anders dan hier aan voldoen. Als ik jou verhaal zo lees is deze termijn al meerdere malen verschoven en nu zelfs zonder een deadline.

Misschien toch je geld terughalen en elders bestellen?

Succes man!
itr03627
Posts: 182
Joined: Tue Jan 26, 2010 6:08 pm

Post by itr03627 »

hopelijk komt het goed met mijn js racing catback :-? :roll:
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

WTF..... :shock:
Zoooo duur voor extra snel bezorgen!!!
Dat is wel het nadeel van jonge bedrijven, die zijn nog 'groen'.
Ik ken er tig bedrijven die zo kapot zijn gegaan.....
Gelukkig haal ik mijn eigen shit zelf op 8)
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Hoop dat dit opgelost word...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Kwalijke zaak Martijn. Vooruit betalen met de toezegging dat het op voorraad is en direct appart verstuurd word.

Laat men maar even reageren als men terug is van vakantie.


Dit zijn geen zaken waar we als club mee geassocieerd moeten worden
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Is echt zonde dit...

:cry:
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

Hallo Martijn (en andere lezers),

Ik heb je deze morgen twee keer gebeld maar helaas kreeg ik je voicemail. Ik post het daarom ook hier op het forum, desondanks ik dit liever eerst even persoonlijk met je besproken had.

Laat ik bondig en duidelijk zijn. Wij hebben gefaald, de door ons gemaakte belofte is niet waargemaakt en daardoor is jouw vertrouwen is ons volledig verwoest en de circuitdag destijds niet door gegaan. Wij betreuren dit zeer en balen hier oprecht van. Helaas is het in deze wereld moeilijk om te vertrouwen op andere, zelfs trouwe leveranciers in Japan. Een oplossing welke hierbij zou helpen is om heel het Mugen/Spoon/J's assortiment op voorraad te leggen in NL, maar dat is niet haalbaar.

Ik praat niets goed, dat is niet te doen. De oliepan is onderweg en zal spoedig hier zijn. Het ligt nu bij de Douane op Schiphol.

Het geld wat jij hebt betaald om alles sneller hier te krijgen gaat vanzelfsprekend retour naar jouw bankrekening!

Dit is voor ons een les, een van de vele die we moeten leren. Wij zijn een jong bedrijf wat de fijne kneepjes van het vak moet leren, helaas gaat dit soms ten koste van ons vertrouwen met klanten.

Ik ga niet schuilen, maar wij geven slechts door aan onze klanten wat de leveranciers door geven aan ons. Als hun zeggen dat iets op voorraad is en met een week hier is, vertellen wij dat tegen onze klanten. Helaas is het blijkbaar moeilijker om dit waar te maken. Dit is al een eeuwenoud bekend verhaal, maar wij hadden en hebben nog steeds de goede hoop dat dit anders kan. De problemen in dit topic zijn ontzettend vervelend, maar alle dingen die goed gaan.. die hoor je niet.

Dus ik wil jullie vragen om desondanks bovenstaand ons toch de kans geven om in de toekomst het wel goed te doen.

wesjes wrote:Martijn, Ik maak precies hetzelfde mee op dit moment.

Ik had een 3 kleine mugen onderdeeltjes bij hun besteld en dat zou pakweg 4 weekjes duren en dit was in mei.. we leven nu in Augustus en ik heb het nog steeds niet binnen.

Dit is ook de laatste keer dat ik iets bij hun bestel, helaas maar waar dan maar iets meer betalen en goeie service bij de concurrent.

Wesley, jouw Mugen sullen zijn afgelopen week binnen gekomen. Die gaan hier vandaag de deur uit.

RobertoVTI wrote:helaas wacht ik ook al vanaf maart op een Kakimoto catback, container zou nu 1e week augustus binnen zijn, hoop maar dat dat zo is...... Met name communicatie gaat niet zo lekker, heb het gevoel er telkens zelf achteraan te moeten......

Roberto,
Jouw kakimoto ligt in de haven van Rotterdam te wachten tot onze container vrijgegeven wordt en naar ons toe komt.

itr03627 wrote:hopelijk komt het goed met mijn js racing catback :-? :roll:

Steven, geen reden tot zorgen. Jij hebt voldoende contact gehad met Ian hier over. De uitlaat is nog steeds in productie bij J's racing. We vragen je daarom ook als er vragen of probleem zijn dit even met ons op te nemen.

Nogmaals, wij betreuren het zeer dat jullie ten eerste zeer ontevreden zijn, daarnaast vinden we het ook zeker zo onprettig dat het op dit forum staat. Dit is natuurlijk onze eigen schuld dikke bult, maar toch willen we jullie vragen als er onduidelijkheden of vragen zijn omtrent jullie bestellingen dit met ons op te nemen.

Bedankt en hopelijk tot snel,
Ton & Ian
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Wat een toeval zeg dat alles nu wel binnen is, of althans bijna...
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

t0n wrote:
Nogmaals, wij betreuren het zeer dat jullie ten eerste zeer ontevreden zijn, daarnaast vinden we het ook zeker zo onprettig dat het op dit forum staat. Dit is natuurlijk onze eigen schuld dikke bult, maar toch willen we jullie vragen als er onduidelijkheden of vragen zijn omtrent jullie bestellingen dit met ons op te nemen.

Bedankt en hopelijk tot snel,
Ton & Ian



Ik denk juist dat het allemaal maar eerlijk is als dit soort dingen openbaar gedeeld worden.
In Martijn zijn geval, is te zien dat er meerdere malen contact is geweest en daar niks qua duidelijkheid uit kwam.

Jammer dat het zover moest komen en hoop dat de toekomstige zaken beter gaan.
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Gevaarlijk voor je bedrijf, dit soort blunders in een redelijk kleine wereld.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Kwalijke zaak maar dit soort dingen straft zichzelf snel genoeg af. Wel netjes dat de leverancier hier zelf reageert en de fouten toegeeft. Als Martijn zijn verhaal waar is had dat alleen ook wel eerder gekund.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hoe je een klacht behandeld is misschien nog wel belangrijker dan hoe snel je hem op kan lossen.
Spons
Posts: 753
Joined: Tue Nov 10, 2009 2:07 pm

Post by Spons »

x2
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Ben in iedergeval blij dat jullie hierop hebben gereageerd. Ook jullie van RSP Tonnie en Ian netjes van jullie reactie.
Idd kon dit anders maar het zat me zo dwars. Dat ik hoorde dat ik niet de enige was heb ik beslissing genomen. Het kwalijke vond ik de oplossing aan het eind, er was geen oplossing. Even over je telefoontjes vanochtend ik moet gewoon werken en kan dan niet bellen " lesgeven " vandaar. Ik zal jullie zeer spoedig bellen. Wil graag de oliepan hebben. M.v.g Martijn
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

netjes dat RSP zelf reageert, echter: nu nog de daad bij het woord voegen en vooral: communiceren.... Ik ben pas gerust als ik m'n catback feitelijk in handen heb.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

De broodjes bakpao waren lekker...
Post Reply