verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

L4urenZ wrote:Ton, ik hoop dat je mijn opmerking over de knokploeg niet al te serieus neemt ?


Nee hoor :)
t0n
Posts: 137
Joined: Fri May 09, 2008 9:46 pm

Post by t0n »

Jdm_Whore wrote:Begrijp ik het goed dat de container die eerst eind maart ging toekomen, nu dus ineens medio mei verwacht wordt :?:


Ja, helaas ook door de vertraging van oa. J's Racing is onze container niet snel genoeg gevuld... En toen kwam naderhand ook nog even de Aardbeving/Tsunami/Nucleaire toestand kijken.

Maar hij is zoals gezegd varende... :worshippy:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

t0n wrote:Maar hij is zoals gezegd varende... :worshippy:


Containers drijven toch altijd ? :o ops:
'98 JDM Integra Type-R
R's Racing
Posts: 102
Joined: Fri Sep 18, 2009 1:20 am

Post by R's Racing »

Ik wil nog ff zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met RSP.
Als ik mail dan krijg ik altijd heel snel antwoord.

Tuurlijk moet ik ook soms wat langer wachten op me stuff.
Maar ik kan goed begrijpen hoe lastig het kan zijn om die quality sh!t hierheen te halen.

Maar zonder hun, heb ik veel parts heel moeilijk of niet kunnen krijgen.
Dus bedankt RSP. :thumbs:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

R's Racing wrote:Ik wil nog ff zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met RSP.
Als ik mail dan krijg ik altijd heel snel antwoord.

Tuurlijk moet ik ook soms wat langer wachten op me stuff.
Maar ik kan goed begrijpen hoe lastig het kan zijn om die quality sh!t hierheen te halen.



+ dat problemen erg netjes en snel opgelost worden een volledige x2!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Post by Maskertje »

Omdat velen hierover gelezen hebben, wil ik iedereen op de hoogte houden over mijn bestelde uitlaat bij Rising Sun Performance.


Juni/juli 2010 Js racing RR catback voor EK besteld en betaald.
Na een jaar lang wachten, weinig informatie van Rising Sun Performance RSP en steeds maar weer achterna mailen en bellen: is er een goede middenpijp aangekomen maar de verkeerde uitlaat (DC5 model). Dus weer wachten op juiste uitlaat.

Heden sinds vorige maand Js racing headerback ontvangen. Bij montage : uitlaat past, middenpijp past niet. Zo op de foto's is het mogelijk van een EG.

Rising Sun Performance RSP biedt alleen oplossing aan om geld te retourneren. Een nieuwe middenpijp zsm regelen? Dat doen ze niet, want die willen ze eerst terugsturen en daarna ruilen voor een nieuwe bij Js. Dit betekent weer maanden wachten.

Dus bijna 1,5 jaar later constant verkeerde onderdelen leveren en nog steeds geen goede catback.

Bedankt voor de service, en vooral hun uitspraak: het is nu 1-0 voor jullie, wij doen graag een stapje terug voor jullie. Ja daar kunnen we echt op rekenen.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Geld terug vragen en snel ergens anders naar toe.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Is zuur voor je, weet niet waar het probleem ligt bij J's of RSP.
Maar ja, J's spullen zijn gewoon moelijk te krijgen, misschien ff rondkijken of er wat in UK is?
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

@Maskertje

That really sucks, by the way I think EG and EK B-pipe should be the same.

Its probably a DC pipe...
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Ik denk eerlijk niet dat het aan RSP ligt, ze zijn soms wat sloom met een aantal dingen.. maar J's racing uitlaten zijn gewoon echt een bitch om te krijgen.. als je wat research doet op Google en je kijkt op verschillende fora's zie je ook dat mensen moeite hebben om een J's pijp te krijgen.

Ik ben blij dat nu wel alles binnen is, maar de Feel's header die ik via RSP had besteld was er ook 248573894759837x sneller dan dat ik een J's header zou ontvangen.. heeft wat langer bij de douane gelegen, waarsch. door vakantie periodes en shit.. maar goed..

Anders zou YeeTak een custom pipe moeten laten maken door RSP totdat de J's geleverd is.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik heb toch potverdikkie laatst een mooie J's racing tweedehands gekocht voor de EK9. Nouja tweedehands, hij is gloednieuw! Ik wilde het eigenlijk nog niet vertellen maar wil wel even inhaken op dit verhaal.
Die jongen had hem namelijk ook besteld bij RSP. Hij heeft er meer dan een jaar op moeten wachten. Omdat het zo lang duurde heeft hij zelf een uitlaat gelast (kon toevallig verdomd goed lassen) en had geen behoefte meer aan zijn J's.

Ofwel, zonder wachten heb ik een gloednieuwe J's uitlaat. En nog onder de prijs ook :wink:

Lang verhaal kort: het is bizar dat je zo lang moet wachten maargoed, dat vond ik een tijd geleden ook al. Geld terug en dan maar een andere uitlaat!
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Geld terug en erbij laten zitten, zonde om daar nog langer frustaties aan over te houden. Btw, kan jij niet 1 meenemen voor hem aangezien je toch naar Japan gaat binnenkort? :D
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Post by Maskertje »

Het lange wachten is inderdaad een probleem van J's en niet van RSP. Dat zie ik ook niet als de fout van RSP. Wel als je gaat beloven dat het in enkele maanden binnen is en je dat niet kan waarmaken. Dan moet je naar je klant communiceren ipv dat de klant jou constant gaat bellen.


Maar verkeerde producten leveren en zeggen dat je pas een nieuwe juiste pijp voor me hebt nadat de oude terug naar Japan is gestuurd is onzin. Ze moeten gewoon nu een nieuwe pijp bestellen en die ander tegelijk terugsturen. En een andere pijp maken willen ze niet, want ze antwoorden letterlijk in hun mail: dan verdienen ze niks meer op mijn uitlaatpijp. Dat ze nog durven geld te verdienen op klanten die ze zulke problemen hebben veroorzaakt. Doe een stapje terug als professionele winkel zou ik zeggen.
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

had vorig jaar (aug) ook wat van J`s bij RSP bestelt.
had niet echt haast maar,
na ruim half jaar remleidingen binnen, en na ruim 3/4 jaar pas de FCR schijven (waarbij er ook nog een keer een foute levering is geweest).
had ook nog een ander item van een ander merk wat wel snel geleverd werd.

ik weet niet aan wie het ligt (maakt nu ook niet meer uit),
maar ik denk nu wel dat ik iets minder snel (zonder harde afspraken) bestel daarzo.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik denk dat RSP misschien of de klant inlichten over de lever problemen van J's of besluiten geen producten meer te leveren van hen.
Een ontevreden klant is erger dan iets niet willen leveren vanwege een goed verhaal, denk ik dan....

Als staalhandelaar moeten wij soms ook iets voor een klant oplossen, al is het fout van onze leverancier, als een klant echt materiaal moet hebben, dan is het soms niet anders dan je verlies nemen en je klant houden.
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Post by Maskertje »

jo& , inderdaad Rising Sun Performance , RSP , begrijpt niet hoe ze klanten moeten behandelen. Slechte service bij bestelling, laat staan na aankoop denk ik dan.
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Ik heb al ik-weet-niet-hoevaak onderdelen op forums door hun aangeboden zien worden, tegen spotprijzen, waar dan bij staat, ivm verkeerder levering.

Dan vraag ik me gewoon af hoe dat kan, volgens mij heb je dan niet je zaken op orde.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Officieel statement van Rising Sun Performance

Op ons verzoek en akkoord van de moderators van het Type R forum is besloten dit topic te sluiten.
 
Zoals jullie hebben gelezen draait het probleem voor 99% om de producten van J’s Racing (uitzonderingen uiteraard daargelaten) dit is iets waar we nog steeds druk mee bezig zijn om dit te optimaliseren.
Wij zullen gaan investeren in ruime voorraden van J’s Racing producten omdat de vraag hierna toch gewoonweg hoog is, enige smet op het merk zijn de levertijden en die willen wij dan op deze manier proberen te voorkomen. Neemt niet weg dat ook op onze voorraadbestellingen ook levertijd zit, dus het duurt nog even voordat we alles beschikbaar hebben.
 
Om toch nog even kort in te haken op de laatste issues die er liepen, met name dan van Wesley en Yee Tak.
Wij hebben het probleem voor Wesley opgelost door een veel duurder spruitstuk van Feel’s te leveren zonder bij betaling, daarvoor ging Wesley tot onze voldoening ook akkoord met een iets anders type uitlaat dan hij in eerste instantie besteld had. 70RR in plaats van 70RS.
Wij hebben Yee Tak een tijdelijks oplossing geboden tot de juiste middendemper binnen is door een ander merk middendemper voor een geringe meerprijs te leveren en alles kosteloos te monteren. Daarbij heeft Yee Tak naast de actie korting ook twee keer extra korting van ons ontvangen. Daarbij wil ik (Ian) ook aangeven dat ik ook een alternatief heb geopperd en dat zelfs de uitlaat geannuleerd kon worden, Yee Tak wou perse de J’s Racing 60RR, uiteraard ook te begrijpen gezien het hoge kinky gehalte van de uitlaat ;-)
 
Wij hebben al met veel van de Type R (forum)leden gesproken en wij krijgen van vrijwel iedereen dezelfde signalen dat het nu genoeg is geweest.
Ook steeds meer van jullie weten weer de weg naar ons te vinden, dat doet ons uiteraard veel deugt.
 
Wij betreuren wel dat er ook redelijk wat mensen zijn die nog geen enkele ervaring met ons hebben, maar wel al hun vooroordelen hebben.
 
Uiteraard houdt iedereen zich het recht voor om een mening over ons te hebben, wij vragen of deze op een eigen ervaring gebaseerd is. Indien er iets verkeerd gaat willen wij dit ten alle tijden weten om te zien of we naar een oplossing kunnen kijken.
 
Wij hebben respect voor de Type R club en ik hoop dat dit ook wederzijds is.
 
Als er vragen zijn neem dan contact met ons op of kom gewoon langs!
 
Adres ; Ambachtsweg 2a, 6581AX te Malden
Telefoon ; 024-3880442
Email ; [email="info@risingsunperformance.nl"]info@risingsunperformance.nl[/email]
 
Ian, Tonny en Tom staan jullie graag te woord.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Problemen met Rising Sun Performance

Post by LaurenZ »

Op verzoek van Ian en natuurlijk als aanstaande clubpartner nieuwe style.
De topic hier even neer gezet.

Helemaal verwijderen wil ik nog even niet doen namelijk :)
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Post by Jo& »

Ik ben het er niet mee eens.
Post Reply